Oud 02-07-2013, 09:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
CR Chick Rock naamzoek, wat is/was precies je breibrobleem?
Ik snapte geen hol van onderstaand patroon. Ik dacht dat een bolletje een omslag čn een steek betekende, maar het is dus alleen een omslag. En ik dacht dat je bij elke toer aan de zijkant moest meerderen, maar dat hoeft dus niet, omdat je die omslagen maakt. (Overigens moet er bij toer 5 aan elke kant een streepje minder, want in toer 3 heb je maar twee steken gemeerderd door om te slaan, niet 4.)

Spoiler
Oud 02-07-2013, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Ik moet even iets kwijt. Als je geen zin hebt in drama-posts raad ik je aan verder te scrollen.
Het is hier nogal crisis (geweest) en de spanning is om te snijden. Op de groep was het al een week of 2 hectisch omdat er een aantal mensen heel slecht bij zaten. Inmiddels zijn er in de afgelopen week 4 mensen naar een gesloten afdeling gebracht. Vrijdag kregen we te horen dat iemand die hier een paar maanden geleden opgenomen was een eind aan zijn leven heeft gemaakt en hoewel ik de jongen in kwestie niet goed heb gekend, maakt het toch wat los. Veel herinneringen enzo. Het was echt een rare en nare dag vrijdag. Nu is er een crisisoverleg tussen alle medewerkers. De spanning is zo voelbaar en nu wil ik nog harder naar huis dan eerst. Maar goed, misschien wordt het deze week wel beter.
Bwuh dat is niet goed, zo'n nare sfeer op een plek waar je je eigenlijk veilig en prettig zou moeten kunnen voelen.
Gaat het wel alweer wat beter met je? Is er al zicht op wanneer je naar huis mag?
Oud 02-07-2013, 09:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat vervelend Snebbel! Hopelijk wordt de sfeer snel weer wat beter!
Oud 02-07-2013, 10:15
Verwijderd
Citaat:
oke nu echt. Ik vind dat betreffende persoontje zo leeeeeeeeeeuuuuuuuuuuk en hij doet zoveel dingen die ik leuk vind
Ik ben blij voor je!

Citaat:
Ik moet even iets kwijt. Als je geen zin hebt in drama-posts raad ik je aan verder te scrollen.
Het is hier nogal crisis (geweest) en de spanning is om te snijden. Op de groep was het al een week of 2 hectisch omdat er een aantal mensen heel slecht bij zaten. Inmiddels zijn er in de afgelopen week 4 mensen naar een gesloten afdeling gebracht. Vrijdag kregen we te horen dat iemand die hier een paar maanden geleden opgenomen was een eind aan zijn leven heeft gemaakt en hoewel ik de jongen in kwestie niet goed heb gekend, maakt het toch wat los. Veel herinneringen enzo. Het was echt een rare en nare dag vrijdag. Nu is er een crisisoverleg tussen alle medewerkers. De spanning is zo voelbaar en nu wil ik nog harder naar huis dan eerst. Maar goed, misschien wordt het deze week wel beter.
Ik kan me dat veel te goed inbeelden, niet fijn. Ik hoop dat het snel beter wordt en vooral dat je snel naar huis mag en kan!

En ik geloof dat er een date op de planning staat met een wel heel leuk en interessant persoon
Oud 02-07-2013, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Tenzij ze weet hoe torrents werken heeft ze hier niet zo veel aan. Gelukkig ben ik er, om haar te vertellen dat ze hierrrrr een oude versie van Premiere gratis en legaal kan downloaden. Onderin.
Dat is alleen legaal als je hem zelf al hebt gekocht eah!
Oud 02-07-2013, 10:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De bedrukte spanning is een beetje aan het zakken. Er wordt heel openlijk gepraat over de afgelopen week en dat is fijn. De medewerkers houden ook niets voor me achter (niet wat ik op andere plekken heb meegemaakt dat je weet dat er in het team van alles gaande is maar dat ze naar de patiënten toe doen alsof het allemaal goed gaat), ze vertellen ook waar de vergadering over ging en waarom mensen plotseling zijn opgenomen en dat zij het ook moeilijk hebben met wat er allemaal gebeurd is. Ze vragen ook hoe het voor mij en andere patiënten is geweest, wat we ervan meekrijgen en hoe dat is. Dus dat ik allemaal wel super!

En ik kan misschien over een paar weken naar huis. Scootmobiel is in aantocht en ik ben nog met de woningbouw in overleg over een kleine aanpassing. Mijn persoonlijk begeleidster (een nieuwe, hoera! ) gaat kijken wat voor hulp ik nog aan huis kan krijgen en hoe dat allemaal geregeld moet worden. Het gaat langzaamaan steeds beter met mijn spierkracht en mijn huisarts verwijst me door naar een slaapcentrum om te kijken of daar iets voor me gedaan kan worden. Dus er is weer hoop!
Oud 02-07-2013, 11:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Fijn, Snebbel! Hoop dat je snel naar huis mag!
Oud 02-07-2013, 11:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het hele team wordt nu eropuit gestuurd om samen iets leuks te gaan doen en even bij te komen en de managers nemen de zorg voor ons over. Dat vind ik nou zorgen voor je personeel!
Oud 02-07-2013, 11:43
Verwijderd
Wat naar Snebbel, maar fijn dat er zo goed mee om wordt gegaan .

Ik heb nu al bijna alles van mijn to-do-list gedaan
Oud 02-07-2013, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ik snapte geen hol van onderstaand patroon. Ik dacht dat een bolletje een omslag čn een steek betekende, maar het is dus alleen een omslag. En ik dacht dat je bij elke toer aan de zijkant moest meerderen, maar dat hoeft dus niet, omdat je die omslagen maakt. (Overigens moet er bij toer 5 aan elke kant een streepje minder, want in toer 3 heb je maar twee steken gemeerderd door om te slaan, niet 4.)

Spoiler
Bij een omslag haal je toch gewoon de draad naar voren en brei je vervolgens verder? Ik snap niet wat je bedoelt met 'omslag én steek'..

Edit; oh ik snap 't! Maar zo'n bolletje is puur het omslaan idd!
Oud 02-07-2013, 12:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een eindje gefietst en het is echt zulk heerlijk weer en ik heb een tweedehands jurkje gekocht via fb voor 7 euro, net opgehaald. En voor de verandering weer eens naar de Lidl, wat is dat toch een veel fijnere winkel dan de Aldi. En goedkoper. Verse pasta is er gewoon de helft goedkoper (dan bij de Aldi of AH)
Oud 02-07-2013, 12:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij een omslag haal je toch gewoon de draad naar voren en brei je vervolgens verder? Ik snap niet wat je bedoelt met 'omslag én steek'..
Ja Ik dacht dat 'omslag' in het patroon (dat rondje) dus niet alleen de draad naar voren halen omvatte, maar ook de steek die er achteraan komt. Ik ben een beginner, duidelijk En als je dat zo opvat brei je dus 2 (of 4 in de latere toeren) steken teveel.
Oud 02-07-2013, 12:16
Verwijderd
Citaat:
De bedrukte spanning is een beetje aan het zakken. Er wordt heel openlijk gepraat over de afgelopen week en dat is fijn. De medewerkers houden ook niets voor me achter (niet wat ik op andere plekken heb meegemaakt dat je weet dat er in het team van alles gaande is maar dat ze naar de patiënten toe doen alsof het allemaal goed gaat), ze vertellen ook waar de vergadering over ging en waarom mensen plotseling zijn opgenomen en dat zij het ook moeilijk hebben met wat er allemaal gebeurd is. Ze vragen ook hoe het voor mij en andere patiënten is geweest, wat we ervan meekrijgen en hoe dat is. Dus dat ik allemaal wel super!

En ik kan misschien over een paar weken naar huis. Scootmobiel is in aantocht en ik ben nog met de woningbouw in overleg over een kleine aanpassing. Mijn persoonlijk begeleidster (een nieuwe, hoera! ) gaat kijken wat voor hulp ik nog aan huis kan krijgen en hoe dat allemaal geregeld moet worden. Het gaat langzaamaan steeds beter met mijn spierkracht en mijn huisarts verwijst me door naar een slaapcentrum om te kijken of daar iets voor me gedaan kan worden. Dus er is weer hoop!
Wat goed dat je binnenkort misschien naar huis kan! En ook fijn dat het personeel zo open is, anders is het ook echt super vervelend dat je merkt dat er iets is en iedereen doet alsof zijn neus bloedt.
Oud 02-07-2013, 12:16
Verwijderd
Ik heb mijn filmpje af en nu ben ik heel trots op mezelf
Oud 02-07-2013, 13:41
Miekje*
Miekje* is offline
Knuffels en een verse pot thee voor Snebbel! Ik hoop met je mee dat je snel naar huis mag

En CR, fijn dat je het patroon nu wel snapt. En ik snap wat je er niet aan snapte, snap je?

//Zo, ik heb de laatste biologietoets gemaakt en mijn onderzoek ingeleverd, en nu ben ik helemaal klaar Nu nog hopen dat de cijfers goed zijn, en dan ben ik helemaal tevreden. Voor die andere twee toetsen haalde ik achten, dus het zou wel erg mooi staan als ik voor deze toets en onderzoek ook achten zou hebben
Oud 02-07-2013, 13:44
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
mijn handen ruiken naar een lekker persoontje, kan niet stoppen met sniffen. En nu ga ik slapen! Dag lekkere braakballetjes van me.
Citaat:
oke nu echt. Ik vind dat betreffende persoontje zo leeeeeeeeeeuuuuuuuuuuk en hij doet zoveel dingen die ik leuk vind
Zelfde concept als vorige keer of wil ik weer een update?

Ik heb vannacht tot 3 uur Theme Hospital gespeeld en ga zometeen tegen beter weten in naar het strand
Oud 02-07-2013, 14:04
Verwijderd
Zelfde concept ja, alleen net even wat viezer
Dat spel heeft anne ook lang gespeeld. En succes met de wind op het strand he
Oud 02-07-2013, 14:07
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Zelfde concept ja, alleen net even wat viezer
Dat spel heeft anne ook lang gespeeld. En succes met de wind op het strand he
Dankjewel, ik vind vast wel een beschut plekje
Oud 02-07-2013, 14:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij is het binnen zo'n 10 graden kouder dan buiten *ril*
Oud 02-07-2013, 15:02
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben hier in huis aan het schoonmaken. Ik hou niet van schoonmaken.
Oud 02-07-2013, 15:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Even op de fiets wat opgehaald en nou zweet ik me weer halfdood
Oud 02-07-2013, 15:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Grr, bedrijven die mijn commerciële illustraties van mijn site plukken, de copyrightmelding weghalen en het dan op hun eigen site pleuren
Oud 02-07-2013, 15:35
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Welke bedrijven doen dat dan?
Oud 02-07-2013, 15:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Een reparatiebedrijfje in Harderwijk heeft zonder mij om toestemming te vragen, een illustratie op hun site gebruikt. Terwijl ik die exclusief gemaakt had voor een andere klant.

Dus nu heb ik vriendelijk verzocht of ze die willen verwijderen en -business opportunity!- als ze een soortgelijke afbeelding willen, ik best bereid ben om tegen vergoeding een illustratie voor ze te maken.

En een andere wazige site heeft diezelfde afbeelding ook gejat, copyrightvermelding er afgeknipt, met de melding: gratis te downloaden, leuke plaatjes!
Oud 02-07-2013, 15:43
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Niet te geloven, wat een mongolen. E-mail je ze of bel je ze? Ik ben wel benieuwd naar de reactie die je krijgt.
Oud 02-07-2013, 15:43
Verwijderd
Dat zijn wel dingen die je altijd zult hebben (dat kereltje met de toolbox overigens?), ik zie onder de modellen en fotografen tussen mijn fb-vrienden ook vaak waarschuwingen langskomen over fotografen die pronken met andermans werk enzo. Stom, maar ja, dat is internet. Nu kun je in het geval van dat reparatiebedrijf nog wel voet aan grond krijgen denk ik, maar als het wazige sites zijn, wordt het al wat moeilijker ^^
Oud 02-07-2013, 15:44
Verwijderd
Devil's Tuning Fork; wat een toffe game zeg En gratis.
Oud 02-07-2013, 15:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Niet te geloven, wat een mongolen. E-mail je ze of bel je ze? Ik ben wel benieuwd naar de reactie die je krijgt.
E-mail.

Ja, ik ook. Hoop niet dat ze moeilijk gaan doen.
Oud 02-07-2013, 15:47
Verwijderd
Had je het zelf ontdekt of heeft iemand je er op gewezen?
Oud 02-07-2013, 15:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat zijn wel dingen die je altijd zult hebben (dat kereltje met de toolbox overigens?), ik zie onder de modellen en fotografen tussen mijn fb-vrienden ook vaak waarschuwingen langskomen over fotografen die pronken met andermans werk enzo. Stom, maar ja, dat is internet. Nu kun je in het geval van dat reparatiebedrijf nog wel voet aan grond krijgen denk ik, maar als het wazige sites zijn, wordt het al wat moeilijker ^^
Ja, die idd. En dingen als gebruik als avatar kun je nooit tegenhouden, maar dit hopelijk wel.

En Google Images heeft het nu wel heel makkelijk gemaakt om plaatjes te jatten, met hun nieuwe Google Image search, dat onwetende mensen het proberen te verdedigen met: "hoezo van jou, ik heb m gewoon van Google geplukt hoor "

Citaat:
Had je het zelf ontdekt of heeft iemand je er op gewezen?
Zelf ontdekt. Ik ging voor de grap eens die Google Images Tool gebruiken, waarmee je je afbeelding kan opsporen.
Oud 02-07-2013, 15:52
Lorelei
Lorelei is offline
Maar jouw copyright-ding staat toch over het hele plaatje heen? Of herinner ik het me verkeerd?
Oud 02-07-2013, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, die idd. En dingen als gebruik als avatar kun je nooit tegenhouden, maar dit hopelijk wel.

En Google Images heeft het nu wel heel makkelijk gemaakt om plaatjes te jatten, met hun nieuwe Google Image search, dat onwetende mensen het proberen te verdedigen met: "hoezo van jou, ik heb m gewoon van Google geplukt hoor "
Ja, want als het via Google te vinden is, is het meteen van iedereen!

Citaat:
Zelf ontdekt. Ik ging voor de grap eens die Google Images Tool gebruiken, waarmee je je afbeelding kan opsporen.
Is dat iets nieuws of zit dat ergens onder waar ik nooit kom?
Oud 02-07-2013, 15:56
Lorelei
Lorelei is offline
Ah, ik herinnerde me dat verkeerd.
Oud 02-07-2013, 16:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is dat iets nieuws of zit dat ergens onder waar ik nooit kom?
Google Afbeeldingen, en dan kun je een afbeelding in het tekstvak slepen

Die webmaster van de vage site heeft m verwijderd Da's snel
Oud 02-07-2013, 16:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar jouw copyright-ding staat toch over het hele plaatje heen? Of herinner ik het me verkeerd?
Volgens mij heb ik ooit wel eens die vermelding in het midden van de tekening gehad, maar dat vond ik teveel in de weg staan
Oud 02-07-2013, 16:25
Verwijderd
voorlopig koopcontract getekend
Oud 02-07-2013, 16:29
Verwijderd
Citaat:
voorlopig koopcontract getekend

Ik ga morgen voor het eerst sporten in een sportschool
Oud 02-07-2013, 16:39
Verwijderd
Paranoide naamzoek, kijk jij Game of Thrones? Heb jij ook het idee dat er heel veel verwijzingen enzo inzitten naar Russische/sovjetdingen?
Oud 02-07-2013, 16:42
Verwijderd
Tijd in de wachtkamer spenderen aan het aanzetten van knopen. Huisvrouwenlevel over 9000!
Oud 02-07-2013, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Tijd in de wachtkamer spenderen aan het aanzetten van knopen. Huisvrouwenlevel over 9000!
margot tenenbaum naamzoek
Oud 02-07-2013, 17:18
Verwijderd

Wat een goed nummer.
Oud 02-07-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Google Afbeeldingen, en dan kun je een afbeelding in het tekstvak slepen

Die webmaster van de vage site heeft m verwijderd Da's snel
Maar dát is handig!

En
Oud 02-07-2013, 17:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wajooo, net bij de primark geweest om een jurk te kopen voor den bruiloft volgende week. Ik heb 'm gevonden en hij staat best classy, maar ik kreeg 'm niet meer uit. 10 minuten staan wurmen in 't pashokje.
Oh well, hij staat me wel goed. Ik vraag me alleen af hoe het blijft zitten als ik erin beweeg.
en ik moet nog hakken vinden in mijn maat, want ik wil wel dat ik daar binnenkom en dat iedereen denkt van 'wooooow ' en dat ze dan allemaal met mij willen trouwen.
Oud 02-07-2013, 17:58
Verwijderd
Foto!

En ik heb ooit met mijn arm in het gips vastgezeten in iets dat ik aan het passen was. Ik ben een man die zat te wachten om hulp gaan vragen
Oud 02-07-2013, 17:59
Verwijderd
trimm op hakken
Oud 02-07-2013, 18:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Foto!

En ik heb ooit met mijn arm in het gips vastgezeten in iets dat ik aan het passen was. Ik ben een man die zat te wachten om hulp gaan vragen
Haha, muts! Ik heb wel bijna m'n nek verrekt met het ritsje opendoen.
De foto komt pas als de bruiloft is, want ik ga dit niet nog een keer proberen.
Hij is iig zwart met een soort van witte vlakjes erin. Mouwloos en de bovenkant is strak en hoog en de onderkant is wijd. De stof is best dik, daarom kreeg ik 'm niet uit, want het rekt niet mee.

Citaat:
trimm op hakken
Heb ik wel eens vaker gedaan hoor, maar dat waren eigenlijk mini-hakjes. Daar liep ik al wankel op, dus ben benieuwd of proper hakken me de nek gaan breken.
Oud 02-07-2013, 18:06
Verwijderd
Mijn ex heeft werk wat volgens mij best wel wat mensen ook wel zouden willen doen ^^ Heel eenvoudig komt het neer op dingen in de fik zetten zodat brandweerlui kunnen trainen
Oud 02-07-2013, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Haha, muts! Ik heb wel bijna m'n nek verrekt met het ritsje opendoen.
De foto komt pas als de bruiloft is, want ik ga dit niet nog een keer proberen.
Hij is iig zwart met een soort van witte vlakjes erin. Mouwloos en de bovenkant is strak en hoog en de onderkant is wijd. De stof is best dik, daarom kreeg ik 'm niet uit, want het rekt niet mee.
Klinkt gaaf! Ik ben heel benieuwd.

Mijn moeder is zo ooit de hulp van de buren moeten gaan vragen omdat ze een corrigerend hemdje over haar hoofd had aan proberen te trekken, die kon ook geen kant meer op ^^ Ik weet dus van wie ik het heb.
Oud 02-07-2013, 18:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wajooo, net bij de primark geweest om een jurk te kopen voor den bruiloft volgende week. Ik heb 'm gevonden en hij staat best classy, maar ik kreeg 'm niet meer uit. 10 minuten staan wurmen in 't pashokje.
Oh well, hij staat me wel goed. Ik vraag me alleen af hoe het blijft zitten als ik erin beweeg.
en ik moet nog hakken vinden in mijn maat, want ik wil wel dat ik daar binnenkom en dat iedereen denkt van 'wooooow ' en dat ze dan allemaal met mij willen trouwen.
<3 Je ziet er vast heel mooi uit!

En als je hakken wil dragen maar daar niet goed op kan lopen moet je in ieder geval dikke hakken kiezen uiteraard (geen naaldhakken), niet belachelijk hoor ook natuurlijk. En misschien sleehakken? Die lopen makkelijker
Oud 02-07-2013, 18:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet op studielink aangeven hoe ik m'n studie ga betalen. Ik kan kiezen uit 'machtiging via de onderwijsinstelling' of 'digitale machtiging'. Eh, wat is het verschil?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten