Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gaat het wel alweer wat beter met je? Is er al zicht op wanneer je naar huis mag? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En ik geloof dat er een date op de planning staat met een wel heel leuk en interessant persoon ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De bedrukte spanning is een beetje aan het zakken. Er wordt heel openlijk gepraat over de afgelopen week en dat is fijn. De medewerkers houden ook niets voor me achter (niet wat ik op andere plekken heb meegemaakt dat je weet dat er in het team van alles gaande is maar dat ze naar de patiënten toe doen alsof het allemaal goed gaat), ze vertellen ook waar de vergadering over ging en waarom mensen plotseling zijn opgenomen en dat zij het ook moeilijk hebben met wat er allemaal gebeurd is. Ze vragen ook hoe het voor mij en andere patiënten is geweest, wat we ervan meekrijgen en hoe dat is. Dus dat ik allemaal wel super!
En ik kan misschien over een paar weken naar huis. Scootmobiel is in aantocht en ik ben nog met de woningbouw in overleg over een kleine aanpassing. Mijn persoonlijk begeleidster (een nieuwe, hoera! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit; oh ik snap 't! Maar zo'n bolletje is puur het omslaan idd! |
![]() |
|
Ik heb een eindje gefietst en het is echt zulk heerlijk weer
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Knuffels en een verse pot thee voor Snebbel! Ik hoop met je mee dat je snel naar huis mag
![]() En CR, fijn dat je het patroon nu wel snapt. En ik snap wat je er niet aan snapte, snap je? //Zo, ik heb de laatste biologietoets gemaakt en mijn onderzoek ingeleverd, en nu ben ik helemaal klaar ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb vannacht tot 3 uur Theme Hospital gespeeld ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Een reparatiebedrijfje in Harderwijk heeft zonder mij om toestemming te vragen, een illustratie op hun site gebruikt. Terwijl ik die exclusief gemaakt had voor een andere klant.
Dus nu heb ik vriendelijk verzocht of ze die willen verwijderen en -business opportunity!- als ze een soortgelijke afbeelding willen, ik best bereid ben om tegen vergoeding een illustratie voor ze te maken. En een andere wazige site heeft diezelfde afbeelding ook gejat, copyrightvermelding er afgeknipt, met de melding: gratis te downloaden, leuke plaatjes!
|
Verwijderd
|
Dat zijn wel dingen die je altijd zult hebben (dat kereltje met de toolbox overigens?), ik zie onder de modellen en fotografen tussen mijn fb-vrienden ook vaak waarschuwingen langskomen over fotografen die pronken met andermans werk enzo. Stom, maar ja, dat is internet. Nu kun je in het geval van dat reparatiebedrijf nog wel voet aan grond krijgen denk ik, maar als het wazige sites zijn, wordt het al wat moeilijker ^^
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Devil's Tuning Fork; wat een toffe game zeg
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
En Google Images heeft het nu wel heel makkelijk gemaakt om plaatjes te jatten, met hun nieuwe Google Image search, dat onwetende mensen het proberen te verdedigen met: "hoezo van jou, ik heb m gewoon van Google geplukt hoor ![]() Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wajooo, net bij de primark geweest om een jurk te kopen voor den bruiloft volgende week. Ik heb 'm gevonden en hij staat best classy, maar ik kreeg 'm niet meer uit. 10 minuten staan wurmen in 't pashokje.
![]() Oh well, hij staat me wel goed. Ik vraag me alleen af hoe het blijft zitten als ik erin beweeg. ![]() en ik moet nog hakken vinden in mijn maat, want ik wil wel dat ik daar binnenkom en dat iedereen denkt van 'wooooow ![]()
|||
Citaat:
![]() De foto komt pas als de bruiloft is, want ik ga dit niet nog een keer proberen. ![]() Hij is iig zwart met een soort van witte vlakjes erin. Mouwloos en de bovenkant is strak en hoog en de onderkant is wijd. De stof is best dik, daarom kreeg ik 'm niet uit, want het rekt niet mee. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn moeder is zo ooit de hulp van de buren moeten gaan vragen omdat ze een corrigerend hemdje over haar hoofd had aan proberen te trekken, die kon ook geen kant meer op ^^ Ik weet dus van wie ik het heb. |
![]() |
||
Citaat:
En als je hakken wil dragen maar daar niet goed op kan lopen moet je in ieder geval dikke hakken kiezen uiteraard (geen naaldhakken), niet belachelijk hoor ook natuurlijk. En misschien sleehakken? Die lopen makkelijker ![]()
|
Ik moet op studielink aangeven hoe ik m'n studie ga betalen. Ik kan kiezen uit 'machtiging via de onderwijsinstelling' of 'digitale machtiging'. Eh, wat is het verschil?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|