Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() en m'n neus zit wel een beetje dicht ja. Moet veel niesen ook. Buh, ziek zijn is stom. Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kwam er weer eens achter dat er nog een pagina was. |
![]() |
|
Sterkte Qimm! Goed dat je zo snel geholpen kunt worden, maar het is wel kut, verder.
//Ik ben mijn biologieonderzoek in elkaar aan het draaien, morgen moet ik die inleveren ![]()
|
Quis naamzoek, ik zou je nog een filmpje sturen van vóór mijn opleiding en een recente van mijn zangkunsten, als je mij je mailadres pm't dan kan ik wetransferren, dat is makkelijker want niet alles staat op youtube. Ik zal het ook wat toelichten dat je weet waar je naar moet (kunt) luisteren enzo. ^^
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb vandaag de hardloopschoenen gekocht <3 Ik kreeg ze van mijn vriendje
![]() En mijn biologieonderzoek is af. Ofzo. Het is een kort verslagje geworden, maar meer was er niet over te vertellen :') Ik heb de layout wel heel fancy gemaakt en netjes voetnoten en citaten geplaatst, er stond namelijk ook een flinke beoordeling 'layout en netheid' op het beoordelingsformulier. Ik vind het helemaal mooi. Nu ben ik blij dat ik de toets vorige week al heb geleerd, en nu eigenlijk alleen nog maar even de samenvatting hoef door te lezen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik moet even iets kwijt. Als je geen zin hebt in drama-posts raad ik je aan verder te scrollen.
Het is hier nogal crisis (geweest) en de spanning is om te snijden. Op de groep was het al een week of 2 hectisch omdat er een aantal mensen heel slecht bij zaten. Inmiddels zijn er in de afgelopen week 4 mensen naar een gesloten afdeling gebracht. Vrijdag kregen we te horen dat iemand die hier een paar maanden geleden opgenomen was een eind aan zijn leven heeft gemaakt en hoewel ik de jongen in kwestie niet goed heb gekend, maakt het toch wat los. Veel herinneringen enzo. Het was echt een rare en nare dag vrijdag. Nu is er een crisisoverleg tussen alle medewerkers. De spanning is zo voelbaar en nu wil ik nog harder naar huis dan eerst. Maar goed, misschien wordt het deze week wel beter.
|
![]() |
|
|