Oud 25-07-2013, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, dat zou dan tussen nu en 5 dagen moeten gebeuren terwijl mijn docent van toen eigenlijk al met pensioen is.
En die kan dat dan niet meer of die is onvindbaar of? Ik zou sociale media beginnen in te schakelen als het werkelijk zo is dat jouw toekomst op het spel staat.

Twee dagen al mezelf gek maken over waar ik audiokabels kan vinden, gisteren helemaal naar Sint-Truiden, naar Vandenborre gegaan (sowieso wou ik naar het asiel daar, maar kom) waar ze nog één miezerig kabeltje van 10 meter hebben. Blijkt dat ze die krengen gewoon per meter hebben in de lokale bouwmarkten Die had ik uitgesloten omdat ik dacht dat het te specifiek was.
Advertentie
Oud 25-07-2013, 11:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja bellen is wel verstandig. Anders contact met studieadviseur en haar het adres vragen.
Oud 25-07-2013, 11:12
Verwijderd
Oh ja nog handiger. Extra foutje, ik sta niet ingeschreven voor het vak. Voor mijn studie doen we dat niet, de docenten doen het voor ons. ALS ZE HET CIJFER INVOEREN.
Oud 25-07-2013, 11:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh ja nog handiger. Extra foutje, ik sta niet ingeschreven voor het vak. Voor mijn studie doen we dat niet, de docenten doen het voor ons. ALS ZE HET CIJFER INVOEREN.
Wat een gek systeem
Oud 25-07-2013, 11:14
Verwijderd
Examencommissie

Samenstelling van de commissie (vanaf januari 2010)

Prof. dr. J. Frishman (voorzitter)
Dr. U. Ryad
Dr. H.W. Sneller
Prof. dr. E.G.E. van der Wall
Ambtelijk secretaris: mw. drs. M. Starkenburg
Oud 25-07-2013, 11:16
Verwijderd
Ja, mijn opleiding heeft ook zijn eigen examencommissie, ten minste, het heeft een eigen pagina, maar er staan geen telefoonnummers, e-mailadressen óf een postadres.
Oud 25-07-2013, 11:16
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik dacht dat het op de UvA erg was.
Oud 25-07-2013, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan is het al helemaal niet jouw probleem. Ik snap dat het nu superkut is, maar hier is maar een oplossing op dit moment: als een pitbull je tanden er in zetten. Val iedereen lastig die er ook maar zijdelings mee te maken heeft. Dat het vakantie is, is niet jouw probleem. Stelletje ambtenaren daar. In de "echte" wereld wordt je gewoon thuis/op vakantieadres gebeld als er echt iets is. Ik heb een maand geleden vanuit Spanje wat dingen moeten regelen, Deadlock (nota bene ook onderwijs!) heeft wel eens gepost dat hij op een vakantiedag aan het werk was.

Doorzetten. Ook niet alles op een persoon (je docent) laten hangen maar tegelijkertijd meer mensen lastig vallen.
Oud 25-07-2013, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, mijn opleiding heeft ook zijn eigen examencommissie, ten minste, het heeft een eigen pagina, maar er staan geen telefoonnummers, e-mailadressen óf een postadres.
Gewoon deze commissie lastig vallen. Die kunnen je wel verder helpen naar de juiste personen.
Oud 25-07-2013, 11:19
Verwijderd
Ik word hier echt moedeloos van . Ik ga mijn medestudent stalken, hopelijk is hij in de bibliotheek waar zij allemaal hun kantoren hebben en dan weet hij wie er op vakantie zijn en wie niet.
Oud 25-07-2013, 11:21
Verwijderd
Als je niet snel iemand vindt die iets zinnigs kan zeggen, dan meteen escaleren.

+31 (0)71 527 1628

Decaan van der Doel. Natuurlijk neemt ie niet zelf op maar je zult er allicht verder geholpen worden.
Oud 25-07-2013, 11:21
Verwijderd
Kan die docent het oplossen door alsnog dat cijfer in te voeren?
Oud 25-07-2013, 11:22
Verwijderd
Ja, vast wel. Zij kunnen mij inschrijven voor vakken en cijfers überhaupt invoeren, dus hij zou dat moeten kunnen. Maar officieel is hij dus al met pensioen, en ik kon hem niet bereiken op de telefoon.
Oud 25-07-2013, 11:24
Verwijderd
Oh. Nou, ik heb wel minder stress nu, want ik kwam een stukje tegen over dat het bindend advies niet bindend is
Oud 25-07-2013, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, vast wel. Zij kunnen mij inschrijven voor vakken en cijfers überhaupt invoeren, dus hij zou dat moeten kunnen. Maar officieel is hij dus al met pensioen, en ik kon hem niet bereiken op de telefoon.
Facebook. Docent gezocht. Naam, toenaam, whatever, iemand moet die zijn nummer hebben of hem kennen of watdanook. En dat is misschien wat overdreven, maar het gaat hier om jouw toekomst en ik weet hoe ik mij heb gevoeld toen ze mijn toekomst in Latijn-Grieks naar de knoppen hebben geholpen. Schoppen. Als hij faalt en jij kunt het niet opgelost krijgen via de normale manier, dan het gewoon ver drijven.
Oud 25-07-2013, 11:33
Tink*
Tink* is offline
Je bent pas met pensioen als je al je zaakjes op je werk netjes hebt afgehandeld lijkt me.
Oud 25-07-2013, 11:36
Verwijderd
sowieso als je met pensioen gaat heb je je verantwoordelijkheden toch aan iemand overgedragen. Dus, wie geeft dat vak nu?
Oud 25-07-2013, 11:40
Verwijderd
Yay ik heb iemand gevonden die in ieder geval wil proberen te helpen.

Ik weet niet wie het vak geeft . Vrijwel alle docenten van mijn studie zijn dit jaar gestopt . Hij met pensioen, iemand anders een jaar weg omdat hij een vader is geworden en een ander nog vanwege gezondsheidsproblemen. En ik ben er een jaar niet geweest. Ik heb geen idee.
Oud 25-07-2013, 11:46
Verwijderd
Ik heb eindelijk een hoedje gevonden dat me past. Wat een gezever zeg, heel de stad doorgesjeest en één winkel gevonden waar er een paste en me ook nog stond. DIKKOP.
Oud 25-07-2013, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eindelijk een hoedje gevonden dat me past. Wat een gezever zeg, heel de stad doorgesjeest en één winkel gevonden waar er een paste en me ook nog stond. DIKKOP.
Foto ! Ik vind hoedjes altijd zo leuk <3.
Oud 25-07-2013, 12:15
Verwijderd
Nee, geen foto's Ik moet zo gaan werken, misschien na 't weekend. En 't stelt niet zo heel veel voor, zo'n vissershoedje-idee, maar het is het enige wat me past/staat. Zelfs de mannenmaten bij de V&D zijn te klein. Bij de H&M zijn het allemaal hoeden voor mietjes en niet wat ik zoek en bij de Perrysport hadden ze iets wat niet geheel afzichtelijk was en me staat.
Oud 25-07-2013, 12:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een witte blouse met vieze gele deovlekken die ik er met geen mogelijkheid uit krijg. Heeft iemand nog geweldige huis-, tuin- en keukenmiddeltjes die ik werken?
Oud 25-07-2013, 12:21
Verwijderd
Eh, biotex? Even laten staan, flink wrijven met de vlek. Dan misschien?
Oud 25-07-2013, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het zijn wel oude vlekken, dat is denk ik nogal een probleem Maar ik moet sowieso maar eens biotex aanschaffen ja.
Oud 25-07-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een witte blouse met vieze gele deovlekken die ik er met geen mogelijkheid uit krijg. Heeft iemand nog geweldige huis-, tuin- en keukenmiddeltjes die ik werken?
ossegalzeep
Oud 25-07-2013, 12:27
Verwijderd
Noedelhapske, speel je nu nog op Party Poker? Ik moet zeggen dat die 3 paid places op 10 man me een stukje beter bevallen qua spanning, sensatie en profits
Oud 25-07-2013, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ossegalzeep
Oja
Oud 25-07-2013, 12:37
Verwijderd
Chick Rock laat even weten of dat met oude vlekken heeft geholpen
Oud 25-07-2013, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, geen foto's Ik moet zo gaan werken, misschien na 't weekend. En 't stelt niet zo heel veel voor, zo'n vissershoedje-idee, maar het is het enige wat me past/staat. Zelfs de mannenmaten bij de V&D zijn te klein. Bij de H&M zijn het allemaal hoeden voor mietjes en niet wat ik zoek en bij de Perrysport hadden ze iets wat niet geheel afzichtelijk was en me staat.
Hier zit een hoedenmaker
Oud 25-07-2013, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Hier zit een hoedenmaker
Dat ga ik ooit eens laten doen, helemaal een custommade veel te dure hoed aanschaffen. Ik heb graag iets op, zowel in ze zomer als in de winter, maar dameshoeden in 60/61 zijn echt niet te vinden. En herenhoeden kunnen ook prima zijn, maar toch. Hoeden <3
Oud 25-07-2013, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock laat even weten of dat met oude vlekken heeft geholpen
http://www.artofmanliness.com/2012/0...armpit-stains/
Oud 25-07-2013, 14:33
Verwijderd
Nu staat mijn hoofd helemaal vol bulten. Ik heb de audiokabels aangelegd, ik heb weer muziek, maar ik heb nog een extra 7 keer mijn hoofd gestoten (dit keer de tel niet kwijtgeraakt) omdat ik alle kabelwerk, pc en stereo onder de trap heb gepropt. Ik heb hoofdpijn. En het is warm. Ik denk dat ik even moet gaan liggen
Edit: en dat ik ga moeten typ ipv moet gaan is wel een indicatie dat dat geen slecht plan is.
Oud 25-07-2013, 14:34
Verwijderd
Tsk, plakzadels, tiewraps en spiraalslang Muut.
Oud 25-07-2013, 14:38
Verwijderd
De tiewraps van de vorige keer heb ik moeten losknippen omdat nu alles anders staat en meer lengte nodig heeft (heb 3x 10 meter audiokabel gekocht, meteen maar even genoeg), het is gewoon dat ik alles moet insteken terwijl ik onder de trap zit en als je weet dat ik met gewoon rondlopen al overal tegenaan stoot (benen vol plekken om het te bewijzen, ook al vergeet ik het zelf, tegenwoordig roep ik al 'blauwe plek' als ik in gezelschap ben, zodat iemand weet hoe ik er aan kom ), dan is het niet moeilijk je voor te stellen als ik geconcentreerd bezig ben onder een trap
Oud 25-07-2013, 14:39
Verwijderd
Die kabels komen wel weer netjes, eerst moet alles weer op zijn plaats zitten. liggen, staan.
Oud 25-07-2013, 15:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Man o man, wat een gedoe. Nieuwe mail van gemeente: zij zeggen dat ik nog recht heb op een studielening, maar dat is volgens mij dus niet zo. Nu maar bellen met DUO.
Oud 25-07-2013, 15:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, DUO zegt inderdaad dat dat ook onzin is.
Oud 25-07-2013, 15:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik word hier echt moedeloos van . Ik ga mijn medestudent stalken, hopelijk is hij in de bibliotheek waar zij allemaal hun kantoren hebben en dan weet hij wie er op vakantie zijn en wie niet.
Het is echt een pieeeeepzooitje hier ja.

Ik moest dus 20 euro dokken omdat ik me zogenaamd niet had ingeschreven voor de herkansing van een vak, maar ik heb de herkansing ook helemaal niet gemaakt! Omdat ik mijn essay in de herkansingsperiode had ingeleverd had ik me toch moeten aanmelden, maar hoe weet ik dat ik me moet aanmelden voor een herkansingstentamen als ik dat hele tentamen niet ga maken?!

Anyhoo, ik heb 20 euro gedokt, er werd met de hand een briefje geschreven, dat moest ik bij het secretariaat inleveren en toen kon het cijfer pas ingevoerd worden. Het is letterlijk op 1 knopje klikken om het te regelen. 20 euro...

Om maar niet te spreken over het schriftelijke studieplan dat je verplicht bent om in te leveren, ookal moet je alsnog zelf je vakken kiezen en jezelf aanmelden op Usis. Haaaaaaa!
Oud 25-07-2013, 15:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Echt, wat een debielen bij de gemeente. Ik kreeg dus mail van klantmanager, doorgestuurd van afdeling juridische zaken, dat ik in totaal 10 jaar recht heb op een studielening en dat ik dus nog tot 2015 kan lenen. Dáárom willen ze me dus geen bijstand geven. Heb net brief van DUO gescand en gemaild waarin duidelijk staat dat ik vanaf september 2012 geen recht meer had op studiefinanciering en -lening. Zo.

Daarna moet ik zeer waarschijnlijk medisch gekeurd worden. Als de onafhankelijke arts zegt dat ik op dit moment niet in staat ben om te voldoen aan de volledige sollicitatieplicht (en dat een studie volgen op mijn eigen rustige tempo beter kan) gaan ze misschien nog eens kijken naar mijn aanvraag. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

Wat betreft de rechtszaak: we gaan in hoger beroep. Advocaat denkt dat er wel een kleine kans is om gelijk te krijgen en 'niet geschoten is altijd mis'. Ze vond ook dat de boel nogal matig was beargumenteerd en dat het er zelfs op leek dat de beslissing voor de rechtszaak eigenlijk al vast lag. Er is wel een teringlange wachttijd en als we over 9 maanden een datum voor de zitting krijgen is dat heel vroeg, het kan ook zomaar 1,5 jaar duren
Oud 25-07-2013, 15:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jeuzes, wat een gedoe allemaal.
*aai*
Oud 25-07-2013, 15:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Best wel ja. En het duurt allemaal maar eeuwig. Ik ben nu al sinds februari vorig jaar bezig om een uitkering te krijgen

De DUO-man die ik zonet sprak wees me er ook even op dat ik een schriftelijk verzoek moet doen om mijn prestatiebeurs om te zetten in een gift omdat ik (vooralsnog) alleen de bachelor en niet de master heb gehaald binnen 10 jaar. En dat ik dat niet had kunnen weten. Handig zeg

Laatst gewijzigd op 25-07-2013 om 15:55.
Oud 25-07-2013, 15:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n voetzolen zijn knaloranje door m'n nieuwe leren sandalen.
Oud 25-07-2013, 15:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hennavoetjes! Of heel nationalistische...
Oud 25-07-2013, 15:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hup Holland!
Oud 25-07-2013, 15:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee grapje, liever henna.
Oud 25-07-2013, 16:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb btw net gewerkt en nounou wat hebben we toch een stel gekkies gekregen als managers. De hoofd-dude is een jonge nerdie die niks zegt en bij iedereen een slechte eerste indruk maakte. Ik moest me aan hem voorstellen, want hij kwam niet naar mij toe en verder communiceert hij dus ook totaal niet. Net was ik aan het werk en zei een collega 'je mag eerder naar huis', dus ik zei 'oh dat komt zeker van dingetje?', maar hij stond achter me. Niks ergs zou je denken, maar hij stond me daarna echt boos aan te staren. Zeg dan gewoon wat er is, homo! (Hij is echt homo, collega's hadden hem gespot op grindr)

en dan is er de assistente en die is zo overdreven nep en Amerikaanse stylo opgewekt dat ik haar binnen 2 seconden al zat was. 'Oh hee, wat leuk om jou te ontmoeten!', 'woah, wat een supergrappige opmerking!' en tegen de klanten ook ellenlange overdreven verhalen ophouden en dan 'Anouk gaat je nu verder helpen!' *ril*
Al de ge-'Hee, wat wil JIJ drinken? ' en 'hee, heb JIJ al iets lekkers kunnen kiezen? ' en 'Hee, wat ONTZETTEND leuk van jou! ' komt me nu al de strot uit.

en ik maakte toen ik moest beginnen meteen een lekker lomp statement ('kijk maar uit hoor, ik ben een bitch op de bar. ') en kreeg terug 'Oh, maar waarom is dat dan? *bezorgd hoofd* Hoe uit zich dat?...'.
Ga GVD geen gesprek van die aard met me voeren als ik 1) zeg dat ik moeilijk ben op de bar en 2) Het kkdruk is en ik me moet focussen op drankjes.
'Nou, als je je maar aan de protocollen houdt. '

Oh ja, ze ziet er ook nog eens uit als een crackhoer.
Nee echt. Ze heeft echt een kkkop.

Oud 25-07-2013, 16:12
Miekje*
Miekje* is offline
*Trimm thee met koekjes geeft*
Oud 25-07-2013, 16:15
Verwijderd
Citaat:
'woah, wat een supergrappige opmerking!'
Oud 25-07-2013, 16:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
*Trimm thee met koekjes geeft*
*verorbert* *boert*
Dank je.

Mijn gezichtsuitdrukking was voornamelijk deze:
Oud 25-07-2013, 16:36
Verwijderd
online heb je soms geen keus maar ik kan er heel slecht tegen als mensen irl zeggen "dat was grappig!" zonder dat ik ze zie lachen!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten