Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doorzetten. Ook niet alles op een persoon (je docent) laten hangen maar tegelijkertijd meer mensen lastig vallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Ik weet niet wie het vak geeft ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, geen foto's
![]() |
![]() |
|
Ik heb een witte blouse met vieze gele deovlekken die ik er met geen mogelijkheid uit krijg. Heeft iemand nog geweldige huis-, tuin- en keukenmiddeltjes die ik werken?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu staat mijn hoofd helemaal vol bulten. Ik heb de audiokabels aangelegd, ik heb weer muziek, maar ik heb nog een extra 7 keer mijn hoofd gestoten (dit keer de tel niet kwijtgeraakt) omdat ik alle kabelwerk, pc en stereo onder de trap heb gepropt. Ik heb hoofdpijn. En het is warm. Ik denk dat ik even moet gaan liggen
![]() Edit: en dat ik ga moeten typ ipv moet gaan is wel een indicatie dat dat geen slecht plan is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De tiewraps van de vorige keer heb ik moeten losknippen omdat nu alles anders staat en meer lengte nodig heeft (heb 3x 10 meter audiokabel gekocht, meteen maar even genoeg), het is gewoon dat ik alles moet insteken terwijl ik onder de trap zit en als je weet dat ik met gewoon rondlopen al overal tegenaan stoot (benen vol plekken om het te bewijzen, ook al vergeet ik het zelf, tegenwoordig roep ik al 'blauwe plek' als ik in gezelschap ben, zodat iemand weet hoe ik er aan kom
![]() ![]() |
![]() |
|
Man o man, wat een gedoe. Nieuwe mail van gemeente: zij zeggen dat ik nog recht heb op een studielening, maar dat is volgens mij dus niet zo. Nu maar bellen met DUO.
||
Citaat:
![]() Ik moest dus 20 euro dokken omdat ik me zogenaamd niet had ingeschreven voor de herkansing van een vak, maar ik heb de herkansing ook helemaal niet gemaakt! Omdat ik mijn essay in de herkansingsperiode had ingeleverd had ik me toch moeten aanmelden, maar hoe weet ik dat ik me moet aanmelden voor een herkansingstentamen als ik dat hele tentamen niet ga maken?! Anyhoo, ik heb 20 euro gedokt, er werd met de hand een briefje geschreven, dat moest ik bij het secretariaat inleveren en toen kon het cijfer pas ingevoerd worden. Het is letterlijk op 1 knopje klikken om het te regelen. 20 euro... Om maar niet te spreken over het schriftelijke studieplan dat je verplicht bent om in te leveren, ookal moet je alsnog zelf je vakken kiezen en jezelf aanmelden op Usis. Haaaaaaa! ![]()
|
Echt, wat een debielen bij de gemeente. Ik kreeg dus mail van klantmanager, doorgestuurd van afdeling juridische zaken, dat ik in totaal 10 jaar recht heb op een studielening en dat ik dus nog tot 2015 kan lenen. Dáárom willen ze me dus geen bijstand geven. Heb net brief van DUO gescand en gemaild waarin duidelijk staat dat ik vanaf september 2012 geen recht meer had op studiefinanciering en -lening. Zo.
Daarna moet ik zeer waarschijnlijk medisch gekeurd worden. Als de onafhankelijke arts zegt dat ik op dit moment niet in staat ben om te voldoen aan de volledige sollicitatieplicht (en dat een studie volgen op mijn eigen rustige tempo beter kan) gaan ze misschien nog eens kijken naar mijn aanvraag. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Wat betreft de rechtszaak: we gaan in hoger beroep. Advocaat denkt dat er wel een kleine kans is om gelijk te krijgen en 'niet geschoten is altijd mis'. Ze vond ook dat de boel nogal matig was beargumenteerd en dat het er zelfs op leek dat de beslissing voor de rechtszaak eigenlijk al vast lag. Er is wel een teringlange wachttijd en als we over 9 maanden een datum voor de zitting krijgen is dat heel vroeg, het kan ook zomaar 1,5 jaar duren ![]()
|
Best wel ja. En het duurt allemaal maar eeuwig. Ik ben nu al sinds februari vorig jaar bezig om een uitkering te krijgen
![]() De DUO-man die ik zonet sprak wees me er ook even op dat ik een schriftelijk verzoek moet doen om mijn prestatiebeurs om te zetten in een gift omdat ik (vooralsnog) alleen de bachelor en niet de master heb gehaald binnen 10 jaar. En dat ik dat niet had kunnen weten. Handig zeg ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-07-2013 om 15:55. |
![]() |
|
Ik heb btw net gewerkt en nounou wat hebben we toch een stel gekkies gekregen als managers. De hoofd-dude is een jonge nerdie die niks zegt en bij iedereen een slechte eerste indruk maakte. Ik moest me aan hem voorstellen, want hij kwam niet naar mij toe en verder communiceert hij dus ook totaal niet. Net was ik aan het werk en zei een collega 'je mag eerder naar huis', dus ik zei 'oh dat komt zeker van dingetje?', maar hij stond achter me. Niks ergs zou je denken, maar hij stond me daarna echt boos aan te staren. Zeg dan gewoon wat er is, homo! (Hij is echt homo, collega's hadden hem gespot op grindr)
en dan is er de assistente en die is zo overdreven nep en Amerikaanse stylo opgewekt dat ik haar binnen 2 seconden al zat was. 'Oh hee, wat leuk om jou te ontmoeten!', 'woah, wat een supergrappige opmerking!' en tegen de klanten ook ellenlange overdreven verhalen ophouden en dan 'Anouk gaat je nu verder helpen!' *ril* ![]() Al de ge-'Hee, wat wil JIJ drinken? ![]() ![]() ![]() en ik maakte toen ik moest beginnen meteen een lekker lomp statement ('kijk maar uit hoor, ik ben een bitch op de bar. ![]() Ga GVD geen gesprek van die aard met me voeren als ik 1) zeg dat ik moeilijk ben op de bar en 2) Het kkdruk is en ik me moet focussen op drankjes. 'Nou, als je je maar aan de protocollen houdt. ![]() Oh ja, ze ziet er ook nog eens uit als een crackhoer. Nee echt. Ze heeft echt een kkkop. ![]() ![]() ![]()
|
|