Oud 13-09-2013, 20:07
Verwijderd
Zeker, sopschool.

Ik zit nog aan de koffie met cake, maar ik ben ook nog aan het leren. En we hebben nog een fles wijn open. En ook nog wel whisky waar ik zin in heb, maar we moeten er zuinig mee doen want we moeten bezuinigen en we kunnen dus geen nieuwe kopen als deze op is En aaaaahw voor mijn vriendje want hij moet het hele weekend werken, maar hij had gehoopt dat het een kwestie was van aanzetten en iedere twee uur even gaan kijken. Maar het begint nu al goed, er is een error en met een beetje pech moet hij dus naar kantoor morgen en daar de hele dag alleen zitten en aaaaahw ik vond hem zo zielig dat ik er een beetje van moest lachen
Advertentie
Oud 13-09-2013, 20:11
Verwijderd
Kut. De cake is niet lekker.
Oud 13-09-2013, 20:14
Verwijderd
Kutcake.
Oud 13-09-2013, 20:14
Verwijderd
Ik zal het je nog sterker vertellen. Hij is een leugen.
Oud 13-09-2013, 20:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mss moet je de cake in je koffie soppen. Sopcake. Gemaakt op de sopschool.
Oud 13-09-2013, 20:20
Verwijderd
Ik raak in paniek van jullie mixed signals.
Oud 13-09-2013, 20:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Over koffie gesproken:
Mijn espresso-apparaat is vorige week ineens kapot gegaan (als ik de stekker in het stopcontact doe springen alle stoppen er uit), dus ik dacht net 'nou, laat ik 'm maar eens aan de kant zetten'.
Ik wist dat mijn huisgenootje het stoomtuitje had gebruikt om melk te stomen, maar wat ik niet had verwacht was dat er nog een rest melk in het lekbakje zat.
Een rest melk die al meer dan een week in een warme keuken stond. Een rest melk waarvan de nieuwe kleur me sterk deed denken aan McDonalds frietsaus. Het was geen plezante verrassing. Ik had meteen geen trek meer in m'n koffie.
Oud 13-09-2013, 20:24
Verwijderd
Ieuw, dat is echt wel heel smerig
Oud 13-09-2013, 20:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja. Dit is de reden dat ik altijd meteen als een malle met een doekje door m'n keuken heen ga als ik iets heb gemaakt; zodat ik later niet ineens zo'n groene verrassing heb.

PS: Mixed feelings cakemix?

Laatst gewijzigd op 13-09-2013 om 20:28. Reden: Ik heb geen reden nodig
Oud 13-09-2013, 20:27
Verwijderd
Madsaus
Oud 13-09-2013, 20:30
Verwijderd
Meh ik heb eigenlijk geen zin meer en heb wel al vrij veel gedaan vandaag, maar het voordeel als ik nu nog even doorga dat ik dan morgen alleen nog maar rekenen en mijn BPV-plan hoef te doen. En dat is ook wel weer lekker, want dan kan ik uitslapen. Dus ik ga nog even door. Ik weet niet helemaal waar ik de zelfdiscipline vanaf haal.
Oud 13-09-2013, 21:37
Miekje*
Miekje* is offline
Goed bezig, Ingegerd Ik moest vandaag ook van alles en nog wat, waaronder een belangrijke tekst bestuderen en samenvatten en een paar hoofdstukken biologie lezen en samenvatten, maar raad eens Mijn zelfdicipline is weer ver te zoeken Nouja, morgen weer een dag, ofzo.
Oud 13-09-2013, 21:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb zojuist mijn laatste sigaret gerookt. Ik vond het de laatste tijd heel smerig en sowieso veel te duur. Dus nu ga ik sotppen
Succes!
Oud 13-09-2013, 21:59
Verwijderd
Oh hey ja wat goed ingegerd
Oud 13-09-2013, 22:06
Verwijderd
Danke allemaal! Ik vind het wel spannend hoor, want op mijn werk roken veel collega's en op school roken de meeste toffe klasgenoten ook. Maar ach. Ik stop gewoon, want het is smerig en ik ga er van stinken en mijn huid is duizend keer beter als ik niet rook en hallo, zes euro voor een pakje. Beetje overdreven. Dus dan stop ik maar. Vorige poging was bijna twee jaar geleden en duurde drie weken.
Oud 13-09-2013, 22:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik weet niet of je het wat vindt, maar met nicotinepleisters is je slagingskans veel groter. Ik ben er zelf erg blij mee.
Oud 13-09-2013, 22:18
Verwijderd
Ik heb alles geloof ik, op een paar kleine dingen na die morgen pas ingepakt kunnen worden. HALLO VAKANTIE
Oud 13-09-2013, 22:20
Verwijderd
En volgens mij wordt stoppen met roken de volgende DK-hype. Ik stop zodra ik volgende week in Nederland geland ben.
Oud 13-09-2013, 22:21
Verwijderd
Veel plezier .sann!
Oud 13-09-2013, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of je het wat vindt, maar met nicotinepleisters is je slagingskans veel groter. Ik ben er zelf erg blij mee.
Werkt dat echt, ja? Ik kan me daar niks bij voorstellen ik ga het eerst zo proberen, ik heb ook twee jaar al geen serieuze poging gedaan en wil eigenlijk gewoon zo stoppen. Maar bedankt voor de tip, hoe lang ben jij nu gestopt?
Oud 13-09-2013, 22:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Heel erg veel plezier .sann, geniet ervan!
Oud 13-09-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:
En volgens mij wordt stoppen met roken de volgende DK-hype. Ik stop zodra ik volgende week in Nederland geland ben.
No way
Oud 13-09-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Veel plezier .sann!
Dat komt wel goed

Ik verheug me nu al op morgen, het vriendinnetje dat gaat rijden vanaf het vliegveld naar plaats van bestemming is alleen maar een automaat gewend. We hebben een schakelauto gehuurd en ik weet van vorig jaar hoe het parkeerterrein eruit ziet. Ik vermoed dat de vakantie begint met een auto een heuvel opduwen
Oud 13-09-2013, 22:24
Verwijderd
Citaat:
No way
Yes way Ik ga slank en rookvrij m'n 27e verjaardag vieren
Oud 13-09-2013, 22:25
Hazel
Hazel is offline
Ik heb een nieuwe baan en ik ben KAPOT GEBROKEN na een week werken.
Oud 13-09-2013, 22:27
Verwijderd
Het zou me niks verbazen als nicotinepleisters worden geproduceerd door dochterbedrijven van tabakproducenten. "O, je wil niet meer roken? Leuk! Gezond! Goedzo! Hier, koop dit ding, dan kun je verslaafd blijven terwijl je stopt."
Oud 13-09-2013, 22:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Werkt dat echt, ja? Ik kan me daar niks bij voorstellen ik ga het eerst zo proberen, ik heb ook twee jaar al geen serieuze poging gedaan en wil eigenlijk gewoon zo stoppen. Maar bedankt voor de tip, hoe lang ben jij nu gestopt?
Dat werkt zeker, omdat je de nicotine wel binnenkrijgt en je je dus de eerste tijd kunt richten op de gewoonte afleren, zonder dat je chagrijnig wordt en continu aan sigaretten moet denken. En dan bouw je langzaam de nicotinehoeveelheid af en dat gaat vrij makkelijk, je bent de eerste dag van afbouw iets meer prikkelbaar, maar je bent al gewend niet meer te roken. Het wordt niet voor niets vergoed door verzekeraars (icm een cursus dan). Ik ben nu 6 weken gestopt geloof ik en het kost me nauwelijks moeite
Oud 13-09-2013, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Het zou me niks verbazen als nicotinepleisters worden geproduceerd door dochterbedrijven van tabakproducenten. "O, je wil niet meer roken? Leuk! Gezond! Goedzo! Hier, koop dit ding, dan kun je verslaafd blijven terwijl je stopt."
Wat is dit voor anitalogica uit jouw mond
Oud 13-09-2013, 22:30
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
hmmm, ik denk t niet. Want je blijft niet verslaafd aan die pleisters, die bouw je af en de kans van slagen is veel groter met nicotinepleisters.
Oud 13-09-2013, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Yes way Ik ga slank en rookvrij m'n 27e verjaardag vieren
Je gaat zo hard falen op je verjaardag.
Citaat:
aluminiumfolie in de aanbieding?
Oud 13-09-2013, 22:31
Verwijderd
Of ze loopt aids op op diezelfde verjaardag
Oud 13-09-2013, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Je gaat zo hard falen op je verjaardag.

Citaat:
Of ze loopt aids op op diezelfde verjaardag
Stelletje pisbakken.

Tuurlijk ga ik niet falen, there ain't a thing you can't do /Jillian
Oud 13-09-2013, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Stelletje pisbakken.

Tuurlijk ga ik niet falen, there ain't a thing you can't do /Jillian

Oud 13-09-2013, 22:46
Miekje*
Miekje* is offline
Kijken jullie weleens op de ongeïdentificeerdee personen-pagina van de politie? Sommige lijken hebben echt een grappige gezichtsuitdrukking Of van wie de ogen overduidelijk met veel geweld en huidlijm zijn dichtgeplakt. En sommige foto's zijn in zwart-wit, omdat er dan wonden op zitten, ofzo. Best gaaf spul.
Oud 13-09-2013, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Wat is dit voor anitalogica uit jouw mond
Zo gek is die gedachte toch niet? Ik zeg niet dat 't zo is, he, alleen dat het me niets zou verbazen.

Kijk anders even welke merken er allemaal dochterbedrijven zijn van Unilever. Het is niet vreemd dat één bedrijf tegenstrijdige belangen uitdraagt, zoals in geval van Unilever bijvoorbeeld o.a. Dove en Axe. En als je een grote corporatie bent die handelt in verslaving, dan is het toch heel slim om ook een dochteronderneming te wijden aan de productie van stophulpmiddelen? Bij voorkeur stophulpmiddelen die verslavend zijn. Genoeg mensen die stoppen met roken maar nog jarenlang pleisters blijven plakken.
Oud 13-09-2013, 22:48
Miekje*
Miekje* is offline
En nu ga ik slapen.
Oud 13-09-2013, 22:50
Verwijderd
Verder weet ik wel dat 't voor sommige mensen heel goed werkt, hoor, daar niet van. Voor mij had 't averechts gewerkt.
Oud 13-09-2013, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Kijken jullie weleens op de ongeïdentificeerdee personen-pagina van de politie? Sommige lijken hebben echt een grappige gezichtsuitdrukking Of van wie de ogen overduidelijk met veel geweld en huidlijm zijn dichtgeplakt. En sommige foto's zijn in zwart-wit, omdat er dan wonden op zitten, ofzo. Best gaaf spul.
Dit vind ik verrassend luguber voor jouw doen, Miekje. Doe 'es een link?
Oud 13-09-2013, 22:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Genoeg mensen die stoppen met roken maar nog jarenlang pleisters blijven plakken.
Is dat zo? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Oud 13-09-2013, 22:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dit vind ik verrassend luguber voor jouw doen, Miekje. Doe 'es een link?
Klik! Die eerste man

Eh, tja, ik heb nou eenmaal iets met dooie beesten En mensen zijn ook gewoon dieren, toch? Ik kijk bijvoorbeeld ook graag naar foto's van dode vogels, vooral die 'uit de lucht gevallen' zijn, want die liggen vaak heel mooi
Oud 13-09-2013, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Is dat zo? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik wel! Volgens mij heb ik 't zelfs weleens gelezen op 't forum, dat iemands oom of vader nicotinekauwgom bleef kauwen.

Misschien heeft Sarah er huisartsstatistiekjes over.
Oud 13-09-2013, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Klik! Die eerste man
Hij kijkt wel tevreden.
Oud 13-09-2013, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Ik wel! Volgens mij heb ik 't zelfs weleens gelezen op 't forum, dat iemands oom of vader nicotinekauwgom bleef kauwen.

Haha ja maar ook zat mensen die gewone kauwgom blijven kauwen. Volgens mij is dat te verwaarlozen. En de rook- en stopkant zijn toch echt gigantisch harde tegenpartijen.
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, en nu ga ik echt slapen. Dag, forum!
Verwijderd
Citaat:
perfect voor je vakantie!
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Nicotinekauwgom is wel iets anders, omdat je dan geen gelijkmatige toediening van nicotine hebt.
Oud 13-09-2013, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Nicotinekauwgom is wel iets anders, omdat je dan geen gelijkmatige toediening van nicotine hebt.
Nouja, verslaving aan pleisters komt ook vaak zat voor.

Citaat:
Haha ja maar ook zat mensen die gewone kauwgom blijven kauwen.
Maar gewone kauwgom is niet echt verslavend en nicotinekauwgom wel. Want daar zit namelijk nicotine in. Ehhhh.

Citaat:
En de rook- en stopkant zijn toch echt gigantisch harde tegenpartijen.
Hoe harder de tegenpartijen, hoe beter. Uit commercieel oogpunt is een doelgroep binnenhalen die jouw oorspronkelijke product heel overtuigd niet (meer) wil heel handig.
Oud 13-09-2013, 23:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nicotinekauwgum is echt kankersmerig.
Oud 13-09-2013, 23:24
Verwijderd
Ja ik snap je redenatie maar de tabaksindustrie is iig binnen europa behoorlijk inge..perkt? qua opties. Alle belangen van deze worden nogal sterk onderzocht. Door overheid, maar vooral ook door journalisten die weer vooral input krijgen van die tegenpartij. Zo'n constructie die je noemt redt het niet.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten