|
Over koffie gesproken:
Mijn espresso-apparaat is vorige week ineens kapot gegaan (als ik de stekker in het stopcontact doe springen alle stoppen er uit), dus ik dacht net 'nou, laat ik 'm maar eens aan de kant zetten'. Ik wist dat mijn huisgenootje het stoomtuitje had gebruikt om melk te stomen, maar wat ik niet had verwacht was dat er nog een rest melk in het lekbakje zat. Een rest melk die al meer dan een week in een warme keuken stond. Een rest melk waarvan de nieuwe kleur me sterk deed denken aan McDonalds frietsaus. Het was geen plezante verrassing. Ik had meteen geen trek meer in m'n koffie. |
||||
![]() |
![]() PS: Mixed feelings cakemix? |
||||
![]() |
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas. Laatst gewijzigd op 13-09-2013 om 20:28. Reden: Ik heb geen reden nodig |
Verwijderd
|
Meh ik heb eigenlijk geen zin meer en heb wel al vrij veel gedaan vandaag, maar het voordeel als ik nu nog even doorga dat ik dan morgen alleen nog maar rekenen en mijn BPV-plan hoef te doen. En dat is ook wel weer lekker, want dan kan ik uitslapen. Dus ik ga nog even door. Ik weet niet helemaal waar ik de zelfdiscipline vanaf haal.
![]() |
||||
|
|
Goed bezig, Ingegerd
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Danke allemaal! Ik vind het wel spannend hoor, want op mijn werk roken veel collega's en op school roken de meeste toffe klasgenoten ook. Maar ach. Ik stop gewoon, want het is smerig en ik ga er van stinken en mijn huid is duizend keer beter als ik niet rook en hallo, zes euro voor een pakje. Beetje overdreven. Dus dan stop ik maar. Vorige poging was bijna twee jaar geleden en duurde drie weken.
|
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet of je het wat vindt, maar met nicotinepleisters is je slagingskans veel groter. Ik ben er zelf erg blij mee.
![]() |
||||
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
|
|
Citaat:
Werkt dat echt, ja? Ik kan me daar niks bij voorstellen
![]() ![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Het zou me niks verbazen als nicotinepleisters worden geproduceerd door dochterbedrijven van tabakproducenten. "O, je wil niet meer roken? Leuk! Gezond! Goedzo! Hier, koop dit ding, dan kun je verslaafd blijven terwijl je stopt."
![]() |
||||
|
|
Citaat:
Het zou me niks verbazen als nicotinepleisters worden geproduceerd door dochterbedrijven van tabakproducenten. "O, je wil niet meer roken? Leuk! Gezond! Goedzo! Hier, koop dit ding, dan kun je verslaafd blijven terwijl je stopt."
|
||||
![]() |
Je gaat zo hard falen op je verjaardag.
Citaat:
![]() |
||||
|
|
Kijken jullie weleens op de ongeïdentificeerdee personen-pagina van de politie? Sommige lijken hebben echt een grappige gezichtsuitdrukking
![]() |
||||
![]() |
Zo gek is die gedachte toch niet? Ik zeg niet dat 't zo is, he, alleen dat het me niets zou verbazen.
Kijk anders even welke merken er allemaal dochterbedrijven zijn van Unilever. Het is niet vreemd dat één bedrijf tegenstrijdige belangen uitdraagt, zoals in geval van Unilever bijvoorbeeld o.a. Dove en Axe. En als je een grote corporatie bent die handelt in verslaving, dan is het toch heel slim om ook een dochteronderneming te wijden aan de productie van stophulpmiddelen? Bij voorkeur stophulpmiddelen die verslavend zijn. Genoeg mensen die stoppen met roken maar nog jarenlang pleisters blijven plakken. |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Kijken jullie weleens op de ongeïdentificeerdee personen-pagina van de politie? Sommige lijken hebben echt een grappige gezichtsuitdrukking
![]() ![]() |
||||
|
|
Klik! Die eerste man
![]() Eh, tja, ik heb nou eenmaal iets met dooie beesten ![]() ![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Ik wel! Volgens mij heb ik 't zelfs weleens gelezen op 't forum, dat iemands oom of vader nicotinekauwgom bleef kauwen.
Misschien heeft Sarah er huisartsstatistiekjes over. |
||||
|
|
Citaat:
Ik wel! Volgens mij heb ik 't zelfs weleens gelezen op 't forum, dat iemands oom of vader nicotinekauwgom bleef kauwen.
Misschien heeft Sarah er huisartsstatistiekjes over. |
||||
![]() |
Citaat:
Nicotinekauwgom is wel iets anders, omdat je dan geen gelijkmatige toediening van nicotine hebt.
Maar gewone kauwgom is niet echt verslavend en nicotinekauwgom wel. Want daar zit namelijk nicotine in. Ehhhh. Citaat:
En de rook- en stopkant zijn toch echt gigantisch harde tegenpartijen.
|
||||
|
Verwijderd
|
Ja ik snap je redenatie maar de tabaksindustrie is iig binnen europa behoorlijk inge..perkt? qua opties. Alle belangen van deze worden nogal sterk onderzocht. Door overheid, maar vooral ook door journalisten die weer vooral input krijgen van die tegenpartij. Zo'n constructie die je noemt redt het niet.
|
||||
|
![]() |
|
|