Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waanzinnige tegenvallers in huis. Ik duwde op een loszittend tegeltje in de douche en toen viel de hele tegelwand naar beneden....helemaal verrot en beschimmeld. Rentokil raadt aan de complete binnenmuur eruit te halen. Verder hebben we nog eeen door en door verrotte balk onder het huis. Dit was allemaal deels bekend door de bouwtechnische keuring maar het pakt erger uit. De halve vloer moet er ook uit vanwege die balk...dit wordt allemaal veroorzaakt door een gigantisch vochtprobleem en geen ventilatie. Gelukkig kan mn schoonvader bijna alles fixen maar alsnog kost het ons klauwen met geld.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bent de drie dagen bedenktijd natuurlijk al lang voorbij he?
![]() ![]() In dit geval zou ik ook gaan voor misleiding van de verkoper. Even langs een rechtswinkel? |
![]() |
||
Citaat:
Check ook: http://www.eigenhuis.nl/juridisch/ko...rgen-gebreken/
|
Verwijderd
|
nou, we hadden het kunnen weten. In de bouwtechnische keuring staat dat er lekkages zijn in de douche en dat daarom de tegeltjes vervangen moesten worden. Maar niet wat de oorzaak is, dat blijkt nu water dat uit de grond optrekt in de muren.
En dat houtrot was ook bekend, maar niet dat we daarvoor de hele kkvloer eruit moesten zagen. Het is jammer maar eigen schuld dikke bult hadden we maar beter moeten opletten en kritischer moeten zijn. |
![]() |
|
oef, sucks
![]()
|
Verwijderd
|
ja dat hebben we gezegd en we hebben ook wel wat van de prijs afgepraat door een inschatting te maken van de kosten maar we hadden niet verwacht dat het zo slecht zou uitpakken en dat het zo'n groot probleem zou zijn. Sommige dingen waren ook niet te constateren door de bouwtechnisch keurder omdat je dan shit moet wegbreken. Maar de bewoners wisten het wel. We hebben hun bank overgenomen, die hadden ze heel sneaky voor een zeiknatte plek op de muur gezet (die grenst aan de badkamer) terwijl die bank eerst ergens anders stond...dat soort dingetjes. Prachtige lambrisering in de gang, blijkt dat gewoon over allemaal vochtplekken te zijn geschroefd...en dat het dus louter functioneel is ipv mooi. Ik had hetzelfde gedaan als ik m'n huis wou verkopen hoor, daar niet van. Maar voel me toch een beetje in de maling genomen. Alleen niemand kan daar iets mee eigenlijk.
Ik heb contact gehad met de gemeente, over of het waterpeil hier wel helemaal normaal is. De man zei dat waar mijn huis staat en de 2 buren hier, een 'natte hoek' is. Hij raadt ons aan om een drain aan te leggen naar het riool zodat het grondwater onder ons huis op een bepaald peil blijft. Maar dat mag dan ook weer niet teveel afvoeren want dan verzakt het huis. M'n schoonvader kan gelukkig 75% van alle shit zelf voor ons fixen, wat ons echt heel veel geld gaat schelen. Maar het blijft toch een dure grap. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoge tailles en crop tops voor mij. |
![]() |
|
Ik vind het ook een beetje te mager ja, laten we zeggen dat ik niet streef naar dat soort inkijk!
Maar goed, ontopic, omdat het moet: De verhuizing. Ik hou niet van verhuizen en ik vraag me bij alles af hoe ik het mee moet nemen, zoals: parfumflesjes in een doos, bureau in planken mee of ook in een doos, kleding in een doos of een tas of een vuilniszak? Omg, en de makelaar zei dat ik wel op mocht schieten, gezien ik nog maar 3 weken had ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zoektermen zijn pro ana trouwens. Dan krijg je inderdaad dit soort plaatjes. Laatst gewijzigd op 13-11-2013 om 06:53. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar fizzles plaatje klopt ook niet.
Ik kan mobiel geen plaatjeslinks krijgen maar deze http://1vjongerenpanel.eenvandaag.nl...es_moet_kunnen heeft het al, als je van bovenaf zou kijken of toevallig wat achterover leunt. Laatst gewijzigd op 13-11-2013 om 10:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jouw voorbeeld vind ik geen inkijk hebben, maar ik snap wel wat je bedoelt. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro naam onbekend | 218 | 09-04-2004 14:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |