Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2013, 08:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik zou best mijn problemen op Facebook willen posten, maar ik heb, net zoals de overweldigende meerderheid van de mensen in welvarende landen, geen echte problemen.
Ik zou mijn problemen ook wel op facebook willen zetten, maar ik heb geen facebook

edit: yay bovenaan de pagina
Oud 07-11-2013, 16:41
Verwijderd
Waanzinnige tegenvallers in huis. Ik duwde op een loszittend tegeltje in de douche en toen viel de hele tegelwand naar beneden....helemaal verrot en beschimmeld. Rentokil raadt aan de complete binnenmuur eruit te halen. Verder hebben we nog eeen door en door verrotte balk onder het huis. Dit was allemaal deels bekend door de bouwtechnische keuring maar het pakt erger uit. De halve vloer moet er ook uit vanwege die balk...dit wordt allemaal veroorzaakt door een gigantisch vochtprobleem en geen ventilatie. Gelukkig kan mn schoonvader bijna alles fixen maar alsnog kost het ons klauwen met geld.
Oud 07-11-2013, 16:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah no
Oud 07-11-2013, 17:00
Miekje*
Miekje* is offline
Ah fuck, Pip
Oud 07-11-2013, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Waanzinnige tegenvallers in huis. Ik duwde op een loszittend tegeltje in de douche en toen viel de hele tegelwand naar beneden....helemaal verrot en beschimmeld. Rentokil raadt aan de complete binnenmuur eruit te halen. Verder hebben we nog eeen door en door verrotte balk onder het huis. Dit was allemaal deels bekend door de bouwtechnische keuring maar het pakt erger uit. De halve vloer moet er ook uit vanwege die balk...dit wordt allemaal veroorzaakt door een gigantisch vochtprobleem en geen ventilatie. Gelukkig kan mn schoonvader bijna alles fixen maar alsnog kost het ons klauwen met geld.
Verborgen gebreken moet je wettelijk melden als je een huis verkoopt. Je zou misschien kunnen proberen om (via de makelaar?) de kosten op de vorige bewoners te verhalen.
Oud 07-11-2013, 17:26
Verwijderd
Je bent de drie dagen bedenktijd natuurlijk al lang voorbij he? mijnbbroer kocht ooit een huis en na handtekening werd een shitload aan problemen verteld, bij de rondleiding notabene hij heeft de koop teruggedraaid op wettelijke bedenktijd.

In dit geval zou ik ook gaan voor misleiding van de verkoper. Even langs een rechtswinkel?
Oud 07-11-2013, 18:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Even langs een rechtswinkel?
Dit.

Check ook: http://www.eigenhuis.nl/juridisch/ko...rgen-gebreken/
Oud 07-11-2013, 19:00
Verwijderd
Wat vind ik het toch altijd fijn dat dat soort shit in Nederland gewoon goed geregeld is.
Oud 08-11-2013, 10:15
Verwijderd
Meh Pip, wat kut! Hoop dat je iets bij de rechtswinkel oid geregeld krijgt...
Oud 08-11-2013, 23:13
Verwijderd
nou, we hadden het kunnen weten. In de bouwtechnische keuring staat dat er lekkages zijn in de douche en dat daarom de tegeltjes vervangen moesten worden. Maar niet wat de oorzaak is, dat blijkt nu water dat uit de grond optrekt in de muren.
En dat houtrot was ook bekend, maar niet dat we daarvoor de hele kkvloer eruit moesten zagen. Het is jammer maar eigen schuld dikke bult hadden we maar beter moeten opletten en kritischer moeten zijn.
Oud 08-11-2013, 23:18
Carn
Carn is offline
oef, sucks Dat was wel de reden dat ik in mijn bod heb gezegd dat ontbinding mogelijk is als mogelijke herstelwerkzaamheden hoger waren dan X-duizend euro. Had je ook zoiets?
Oud 08-11-2013, 23:34
Verwijderd
ja dat hebben we gezegd en we hebben ook wel wat van de prijs afgepraat door een inschatting te maken van de kosten maar we hadden niet verwacht dat het zo slecht zou uitpakken en dat het zo'n groot probleem zou zijn. Sommige dingen waren ook niet te constateren door de bouwtechnisch keurder omdat je dan shit moet wegbreken. Maar de bewoners wisten het wel. We hebben hun bank overgenomen, die hadden ze heel sneaky voor een zeiknatte plek op de muur gezet (die grenst aan de badkamer) terwijl die bank eerst ergens anders stond...dat soort dingetjes. Prachtige lambrisering in de gang, blijkt dat gewoon over allemaal vochtplekken te zijn geschroefd...en dat het dus louter functioneel is ipv mooi. Ik had hetzelfde gedaan als ik m'n huis wou verkopen hoor, daar niet van. Maar voel me toch een beetje in de maling genomen. Alleen niemand kan daar iets mee eigenlijk.
Ik heb contact gehad met de gemeente, over of het waterpeil hier wel helemaal normaal is. De man zei dat waar mijn huis staat en de 2 buren hier, een 'natte hoek' is. Hij raadt ons aan om een drain aan te leggen naar het riool zodat het grondwater onder ons huis op een bepaald peil blijft. Maar dat mag dan ook weer niet teveel afvoeren want dan verzakt het huis.
M'n schoonvader kan gelukkig 75% van alle shit zelf voor ons fixen, wat ons echt heel veel geld gaat schelen. Maar het blijft toch een dure grap.
Oud 09-11-2013, 08:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou Pip, als je kan aantonen dat ze bewust gebreken hebben geprobeerd te verbergen denk ik dat je juridisch vrij sterk in je schoenen staat. Misschien moet je toch niet zo snel opgeven en kun je nog schikken voor een bedrag bij de oude eigenaars.
Oud 09-11-2013, 08:26
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nou Pip, als je kan aantonen dat ze bewust gebreken hebben geprobeerd te verbergen denk ik dat je juridisch vrij sterk in je schoenen staat. Misschien moet je toch niet zo snel opgeven en kun je nog schikken voor een bedrag bij de oude eigenaars.
Nou idd!
Oud 09-11-2013, 10:19
Verwijderd
Bah wat kut Pip... Ik denk dat er altijd wel dingen zijn die je tegen kunnen vallen (ineens blijkt er een lekkende kraan te zijn of iets dergelijks), maar dit is wel echt een ander verhaal. Ik zou toch ook echt kijken hoe sterk je positie juridisch gezien is.
Oud 10-11-2013, 11:11
Miekje*
Miekje* is offline
Ongesteld worden twee dagen voordat de tentamenweek begint
Oud 12-11-2013, 12:32
Klovorhop
Klovorhop is offline
Waarom hebben alle spijkerbroeken ruimte voor een front ass? Die heb ik ik namelijk (gelukkig) NIET, maar dan zit er dus zo'n rare pofferige lege ruimte tussen kruis en tailleband
Oud 12-11-2013, 12:40
Verwijderd
Ligt aan het merk hoor! En de maat, maar dasnie bij jou.

Ik ga mijn buik amputeren, heb ik besloten.
Oud 12-11-2013, 13:08
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik heb "al" twee merken geprobeerd, ook een waarvan men zei dat die het niet hadden (Esprit). Spijkerbroeken moet je ook gewoon passen, maar ja.
Oud 12-11-2013, 13:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb dat niet, en ik draag mannenbroeken. Ik heb wel vaak extra ruimte natuurlijk, mannen moeten hun zaakje ook wel ergens laten, maar ik let er altijd op dat ik geen luchtpiemel heb, zoals ik dat noem.
Oud 12-11-2013, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Waarom hebben alle spijkerbroeken ruimte voor een front ass? Die heb ik ik namelijk (gelukkig) NIET, maar dan zit er dus zo'n rare pofferige lege ruimte tussen kruis en tailleband
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik heb dan ook geen afgelijnd lichaam (maar van toen ik dat vroeger wel had, kon ik me dat iig niet herinneren, ik droeg wel bootcuts en wijde jeans, weet niet of het daaraan ligt), maar zijn het niet gewoon die chino-modellen, volgens Jani zijn chino's de modieuze en draagbare variant van de harembroek, dus dan kan ik me er wel wat bij voorstellen (Zeker als ik Google op afbeeldingen: http://1.bp.blogspot.com/-RSOuK13jP5...hino+broek.jpg)
Oud 12-11-2013, 13:34
Verwijderd
chinobroeken zijn voor incontinente mensen
Oud 12-11-2013, 13:48
Verwijderd
Ik draag niet graag hoge broeken en als je dan een kort ritsje hebt, heb je nauwelijks kans tot front ass. Moet je wel bereid zijn de broekrand op je heupbotten te hebben. En dan krijg je weer naastheupinkijk maar ja he.
Oud 12-11-2013, 14:26
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ja ik wil dus niet zo'n uberlage taille want muffintops.
Oud 12-11-2013, 14:43
Verwijderd
Heupbroeken Die zakken zo lekker af. Ik heb ze al 3 jaar niet meer.
Oud 12-11-2013, 14:58
Verwijderd
Taillebroeken. Jaren-80-look.
Oud 12-11-2013, 15:04
Verwijderd
Ook weer niet zo hoog. Nou ja sommige.
Oud 12-11-2013, 18:15
Verwijderd
Keelpijn.
Oud 12-11-2013, 19:27
Miekje*
Miekje* is offline
Nog 100 dia's over ongewervelde dieren samen te vatten
Oud 12-11-2013, 22:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik draag niet graag hoge broeken en als je dan een kort ritsje hebt, heb je nauwelijks kans tot front ass. Moet je wel bereid zijn de broekrand op je heupbotten te hebben. En dan krijg je weer naastheupinkijk maar ja he.
Fatties krijgen geen naastheupinkijk maar wel bilspleetinkijk bij het hurken.
Hoge tailles en crop tops voor mij.
Oud 12-11-2013, 23:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet niet eens wat naastheupinkijk is, ben ik nu ook een fatty?
Oud 12-11-2013, 23:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik reken mezelf hierbij tot fatty want ik heb het niet ik heb aangenomen dat dat is dat je tussen je uitstekende heupbotten door je broek in kunt kijken
Spoiler
Oud 12-11-2013, 23:50
Verwijderd
m'n oma die al 11 jaar onder de grond ligt heeft dat ook, sexy hoor.
Oud 13-11-2013, 00:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja ik had het ook toen ik ondergewicht had, maar nu ik weer darminhoud heb niet.
Oud 13-11-2013, 00:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het ook een beetje te mager ja, laten we zeggen dat ik niet streef naar dat soort inkijk!

Maar goed, ontopic, omdat het moet: De verhuizing. Ik hou niet van verhuizen en ik vraag me bij alles af hoe ik het mee moet nemen, zoals: parfumflesjes in een doos, bureau in planken mee of ook in een doos, kleding in een doos of een tas of een vuilniszak? Omg, en de makelaar zei dat ik wel op mocht schieten, gezien ik nog maar 3 weken had
Oud 13-11-2013, 00:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, en dat Facebook blijkbaar wil dat ik ga daten, want ik zie echt alleen maar datingsites als reclame (adblocker staat aan, maar niet op de spelletjespagina's)
Oud 13-11-2013, 00:31
Verwijderd
Ik word een beetje weeïg van het idee van broekriemen en ondergoedelastiek op heupbot.

OT: overbelasting en opeens naar fysiotherapie moeten etc. Ik vind mijn hersenloze bijbaantje best leuk maar giev werk dat mijn gewrichten niet sloopt plz.
Oud 13-11-2013, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook een beetje te mager ja, laten we zeggen dat ik niet streef naar dat soort inkijk!

Maar goed, ontopic, omdat het moet: De verhuizing. Ik hou niet van verhuizen en ik vraag me bij alles af hoe ik het mee moet nemen, zoals: parfumflesjes in een doos, bureau in planken mee of ook in een doos, kleding in een doos of een tas of een vuilniszak? Omg, en de makelaar zei dat ik wel op mocht schieten, gezien ik nog maar 3 weken had
parfumflesjes: gewoon in een mandje/toilettas in een verhuisdoos. Bureau in planken bij elkaar gebonden met touw/ducttape; schrijf er eventueel op welk deel bij wat hoort, dan loop je niet te kutten als het weer in elkaar moet. En ik doe altijd wat mama doet: ik schrijf aan de onderkant van het meubelstuk welke steeksleutel of inbus (nummers) ik heb gebruikt, dan hoef ik niet een jaar te zoeken welke erin past.Kleding/zachte spullen nooit in dozen; zonde van je dozen en de beperkte ruimte die je hebt. Gewoon in weekendtassen of vuilniszakken (wel een kaartje erop doen dan, anders flikkert iemand het per ongeluk weg). /verhuisdeskundige
Oud 13-11-2013, 06:41
Verwijderd
Citaat:
ik reken mezelf hierbij tot fatty want ik heb het niet ik heb aangenomen dat dat is dat je tussen je uitstekende heupbotten door je broek in kunt kijken
Spoiler
Hallo dit bedoel ik niet :') ik doel op twee keer een paar millimeter, niet één keer een halve meter van iemand zonder blaas en baarmoeder. Die inkijk die ik bedoel kun je ook bij maat 42+ hebben, vaak genoeg om me heen gezien.

Je zoektermen zijn pro ana trouwens. Dan krijg je inderdaad dit soort plaatjes.

Laatst gewijzigd op 13-11-2013 om 06:53.
Oud 13-11-2013, 09:47
Verwijderd
Ik heb dit echt nog nooit bij iemand gezien . Behalve bij mezelf als ik echt plat op bed ga liggen.
Oud 13-11-2013, 09:57
Verwijderd
Maar fizzles plaatje klopt ook niet.

Ik kan mobiel geen plaatjeslinks krijgen maar deze http://1vjongerenpanel.eenvandaag.nl...es_moet_kunnen heeft het al, als je van bovenaf zou kijken of toevallig wat achterover leunt.

Laatst gewijzigd op 13-11-2013 om 10:05.
Oud 13-11-2013, 11:31
Verwijderd
Zo, tering als dat al inkijk is. Dat vind ik nog niet echt vallen onder inkijk . Dan is het niet zo gek, ik had ook sowieso iets meer als fizzles plaatje in mijn hoofd.
Oud 13-11-2013, 12:12
Verwijderd
Ja maar als die van mijn plaatje rondhupst wordt dat gat wat groter af en toe dat was alles waar ik voor wilde waarschuwen terwijl mannen dat sexy schijnen te vinden. Niet fizzles hangar.
Oud 13-11-2013, 14:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hallo dit bedoel ik niet :') ik doel op twee keer een paar millimeter, niet één keer een halve meter van iemand zonder blaas en baarmoeder. Die inkijk die ik bedoel kun je ook bij maat 42+ hebben, vaak genoeg om me heen gezien.

Je zoektermen zijn pro ana trouwens. Dan krijg je inderdaad dit soort plaatjes.
Mijn zoekterm was 'heupbot', dat is niet pro ana hoewel dit inderdaad wel een randplaatje is.
Jouw voorbeeld vind ik geen inkijk hebben, maar ik snap wel wat je bedoelt.
Oud 13-11-2013, 19:31
Martiño
Martiño is offline
Snelbinder tussen de ketting, er tussen uit gepeuterd en ketting er weer opgelegd (yay me), vervolgens wil die klote kettingkast er niet op moet ik alsnog naar de fietsenmaker
Oud 13-11-2013, 20:39
Verwijderd
Martino's verre collega's. En werkzeik.
Oud 14-11-2013, 15:50
Verwijderd
Mensen die zzamenhang en levenzzzzzloop en zzzzzamen en prozezzen en menzzzz zeggen.
Oud 14-11-2013, 17:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martino's verre collega's. En werkzeik.
Verre collega's? Wat hebben die misdaan?
Oud 17-11-2013, 07:46
Miekje*
Miekje* is offline
Vreselijke kutnacht gehad, terwijl het weekend is en ik eigenlijk goed uit had moeten rusten. Bwuh.
Oud 17-11-2013, 09:33
Verwijderd
Mijn broertje voerde zijn oorsmeer aan de kat, en de kat at het ook
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten