Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het was van hem ook niet echt een verrassing trouwens hoor. Als jij echt uit de homokast zou vallen, zou ik wel verrast zijn. Maar niks mis mee hoor. Dat je hetero bent, wil niet zeggen dat ik nu anders naar je kijk. En blabla meer van die onzin. ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
File types indexable by Google
Google can index the content of most types of pages and files. The most common file types we index include:
|
Verwijderd
|
Ik moet ook naar school Fizzle, anders was ik waarschijnlijk ook wel komen kijken!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Iets met aardappels of rijst en dan een mengsel van allerlei groenten erbij. Misschien kan je es kijken bij veganistische recepten ergens online. Tot zover mijn bijdrage.
Laatst gewijzigd op 02-12-2013 om 22:59. |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Ik zie dat het sarcastisch kan overkomen, maar zo bedoel ik dat dus niet. Ik denk dat ze dat misschien wel leuk vinden, ideeën van klanten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het is maar net wat je van een stad verwacht, natuurlijk, maar ik woon hier nu al sinds 2007 en ik vind het prima. Grachtjes, leuke kleine kroegjes en winkeltjes, vrijwel alles is lekker dichtbij, het is er vrij rustig... Over de buxen gesproken: Niet alleen in Den Haag bakken ze er niet veel van. Ik was vorige week bij die in Bijlmer en eerst moest ik al 5 keer mijn bestelling zeggen ('Iced tall Americano!', 'Huh, met Mocha?'), toen kwam ik bij de kassa en gaf ik mijn personeels/kortingspas aan de oudere meneer die er stond. 'Ja, ik heb 't nou al aangeslagen. Hoe veel is het normaal dan?', '2,05', 'Oh nou dan geef je dat gewoon en dan is het goed', 'Nou, ik wil pinnen, dus jammer man, maak maar lekker een foutbon'. Dafuq, je kan niet zomaar het ene aanslaan en dan zomaar een ander bedrag aannemen. ![]() Toen ging ik aan het eind van de bar staan wachten en zag ik hoe drankje na drankje niet alleen superlangzaam, maar ook nog eens verkeerd gemaakt werd. Verkeerde volgordes, saus er lelijk bovenop gekwakt, bekers niet vol... en toen werd m'n naam geroepen 'Eh...Annie?' ![]() Srsly, ik heb 't meteen doorgestuurd naar al m'n collega's en die reageerden allemaal zo van "WAT?! ![]() Als ik die klapjosti's op andere stations zie doen wij 't idd best aardig.
||
Citaat:
Dat zou idd wel een idee zijn. Ik merk nu met floorplannen ook dat sommige dingen toch iets minder passen dan ik had gehoopt.
|
Verwijderd
|
ik was laatst in de bux den haag. Ik had nog 7 minuten om m'n trein te halen en m'n perron was voor de bux dus ik dacht dat haal ik makkelijk. 3 man personeel die iets anders aan het doen waren (aan het lachen gieren brullen met wat blijkbaar een oud collega was) 1 gozer achter de counter en die zat op zijn dooie gemakje de 100000 opties op te sommen aan een klant. Er stond nog een hele horde andere klanten. Toen heb ik lekker snel een koffie gehaald bij de ah to go waar men wel snel is en ik na een minuut weer buiten stond met prima koffie.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
En al helemaal als je een muur zou kunnen opgeven met alle hoeken en schuine stukken en afmetingen en dat een programma kan berekenen hoe dat kan ingedeeld worden voor een kledingrekcombinatie ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|