Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2013, 09:05
Verwijderd
Jaaaaa
Advertentie
Oud 02-12-2013, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Daar wil ik naar toe Mijn zusje heeft daar afgelopen jaar gewerkt en zij was heul erg enthousiast. En zij is zelden zó enthousiast over festivals.

Sowieso, festivals. Ik ben er wel weer aan toe <43
Oud 02-12-2013, 09:28
Carn
Carn is offline
ja, was prima festival. Hopelijk komend jaar wel wat beter weer.
Oud 02-12-2013, 10:37
Verwijderd
Oh man. Eerst vier weken niks van mijn stagedocent gehoord, en nu mailt ze me en moet er ineens NU een afspraak gemaakt worden, want nu kan zij. Eh nee.
Oud 02-12-2013, 10:44
Verwijderd
Eh ja.
Oud 02-12-2013, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Oh man. Eerst vier weken niks van mijn stagedocent gehoord, en nu mailt ze me en moet er ineens NU een afspraak gemaakt worden, want nu kan zij. Eh nee.
Nou, jouw stage is van haar afhankelijk, dus tenzij je ECHT niet kan zou ik het toch maar doen.
Oud 02-12-2013, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Nou, jouw stage is van haar afhankelijk, dus tenzij je ECHT niet kan zou ik het toch maar doen.
Is ook wel zo, maar dat gaat 'm sowieso niet worden, want mijn stagebegeleidster heeft vakantie.
Oud 02-12-2013, 11:00
Verwijderd
Ik overwoog eens een WW-spel te 'doen', maar eh. Ik sla over denk ik.
Oud 02-12-2013, 11:02
Verwijderd
Mweh alleen een-persoonsappartementjes dit keer. Waarom gaan niet spontaan alle samenwonende mensen uit elkaar ofzo
Oud 02-12-2013, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Ik overwoog eens een WW-spel te 'doen', maar eh. Ik sla over denk ik.
Ja, ik ben er voorlopig ook wel een beetje klaar mee.

Nouja, het zal hierna wel weer een tijdje de koelkast ingaan. Over een jaar is iedereen dit gedoe weer vergeten en dan komt er ooit nog eens een spel.
Oud 02-12-2013, 11:04
Verwijderd
Ik ben het niet aan het volgen, wat is er aan de hand? Wie wordt er afgeslacht?
Oud 02-12-2013, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het niet aan het volgen, wat is er aan de hand? Wie wordt er afgeslacht?
Voornamelijk het spel zélf door een paar droeftoeters. Het zuurste is nog wel dat de spelleiders het ten onrechte ook moeten ontgelden.
Oud 02-12-2013, 11:07
Verwijderd
En het is onmogelijk om die droeftoeters een schop onder hun droeftoeterreet te geven in de hoop dat ze normaal gaan doen?
Oud 02-12-2013, 11:09
Verwijderd
Ik doe niet eens mee en ik vind het wel echt een kutspel geworden ja.
Oud 02-12-2013, 11:09
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Mweh alleen een-persoonsappartementjes dit keer. Waarom gaan niet spontaan alle samenwonende mensen uit elkaar ofzo
Oud 02-12-2013, 11:10
Verwijderd
Citaat:
En het is onmogelijk om die droeftoeters een schop onder hun droeftoeterreet te geven in de hoop dat ze normaal gaan doen?
Daar is het dus al een beetje te laat voor...
Oud 02-12-2013, 11:10
Verwijderd
Hmpf. Stom dan.

Ik moet nog cadeautjes halen voor een van de clienten op mijn werk, maar ik heb geen idee wat.
Oud 02-12-2013, 11:11
Verwijderd
Ja. Toen ik bij mijn ouders was besefte ik pas hoe kut ik het in Leiden vind. Nu zit ik weer in Leiden en ik ben wel blij dat ik zeg maar weer in mijn eigen kamer zit en dat ik bij mijn vriend ben, dat is allemaal superfijn, maar het liefste had ik gewoon alles bij mijn ouders staan. Niet eens alles, maar gewoon, mijn computer en mijn boeken en foto's enzo. Dat ik daar gewoon lekker woon
Oud 02-12-2013, 11:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wil je wel nog steeds samenwonen met je vriend Knittenlief?
Oud 02-12-2013, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Ja. Toen ik bij mijn ouders was besefte ik pas hoe kut ik het in Leiden vind. Nu zit ik weer in Leiden en ik ben wel blij dat ik zeg maar weer in mijn eigen kamer zit en dat ik bij mijn vriend ben, dat is allemaal superfijn, maar het liefste had ik gewoon alles bij mijn ouders staan. Niet eens alles, maar gewoon, mijn computer en mijn boeken en foto's enzo. Dat ik daar gewoon lekker woon
Waarom vind je het kut in Leiden?
Oud 02-12-2013, 11:24
Verwijderd
Jaa, jaaa <3. Mijn vriendje is nog steeds perfect en fantastisch. Hij vertelt ook iedereen die het wil horen dat we gaan samenwonen .

En het is kut omdat ik in een huis met 15 mensen woon. Ik heb verantwoordelijkheden die ik niet kan nakomen (? Noem je dat zo? ) zoals schoonmaken via een rooster. Ik kan niet mee-eten met ons huiseten omdat dat te druk is. Ik word zeg maar kluizenaar in mijn eigen huis omdat mijn huisgenoten te druk zijn. Ik voel het zelf ook een beetje aan als dat ik constant beoordeeld word door huisgenoten, wat ik niet doe, wat ik wel doe. Ze verwijten me absoluut niks hoor , daar niet van, maar ik voel het zo aan. Ik heb al meerdere keren paniekaanvallen gehad in onze keuken omdat er mensen staan af te wassen terwijl ik sta te koken . En ik word constant geconfronteerd met dingen die ik niet meer kan maar wel wil. Zoals studeren, feesten, gewoon een avond hebben met een grote groep vriendne. Al die dingen bij elkaar zorgt dat ik me absoluut niet veilig en vertrouwd voel. En dan werkt onze lift de helft van de tijd ook nog eens niet dat helpt ook niet mee.

Kortom: het kost voor mij heel veel energie om hier te wonen. Iets wat eigenlijk niet hoort, thuis hoor je juist te kunnen opladen. Dat kan ik niet meer, dat maakt het voor mij heel heel heel kut in Leiden. Ik weet dat lang niet alles opgelost wordt door te gaan samenwonen, maar ik kan dingen op mijn tempo en manier doen zonder dat er naar gekeken wordt. En als het niet lukt, dan doet mijn vriend het zonder daarover te vallen.
Oud 02-12-2013, 11:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ugh Knittie, wat kut allemaal.
Ik hoop echt zo hard voor je dat er dan donderdag wat op staat. Waarom krijg je eigenlijk geen urgentie?

Citaat:
Dat betekent dat de Kantine een leuk weekend geeft gehad? Wat hebben jullie allemaal uitgespookt?
Mijn bff was hier eindelijk weer eens (ze woont in Duitsland) en toen hebben we gekletst en gegeten en wijn gedronken, en toen gingen we naar Rotterdam om te chillen met onze matties en toen werd er bier gedronken en gedanst en kapsalon gegeten en dat was tantoegezellig. Oh en een goede vriend ons belde op om te vertellen dat hij papa wordt, dus hoeraaaa! (Wel raar, maar yay!)
Ik kwam er ook achter dat sommige vrouwen valse teven zijn die alleen maar met mensen praten waar ze mee kunnen flirten (ookal zijn ze bezet) en andere vrouwen geen blik waardig gunt. En dat mannen daar dan blind achteraan lopen want 'lol, ze is zo aardig!'.
Anyhoo, goede avond gehad met een hoop gekke mensen op straat en daarna GTA5 gespeeld tot 6 uur.
Oud 02-12-2013, 11:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben iemand die niet alleen met mensen praat met wie ik naar bed wil en die missen dan opeens hun laatste bus omdat ze denken dat ze wel bij mij in bed kunnen pitten. Dus ik snap dan wel dat sommige vrouwen alleen nog met iemand praten als ze er ook inderdaad mee willen 'pitten'.

wat fijn dat je zo'n fijne dag had!

En knitten wat verwoord je het goed, en ik snap wel dat het dan helemaal niet meer leuk is om daar te wonen praat je nog weleens met je huisgenoten of isoleer je je echt? Ik vind het zo fijn dat je vriendje er zo goed mee omgaat
Oud 02-12-2013, 12:06
Verwijderd
Citaat:
JONGENS ZET HET IN JE AGENDA
Spoiler
Leuk!
Oud 02-12-2013, 12:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik weet niet hoe je een pdf moet afbeelden oeps
Oud 02-12-2013, 12:20
Verwijderd
Ik krijg van de sls alleen urgentie voor een andere kamer met minder huisgenoten waarbij ze 'zoveel mogelijk rekening houden met trappen'. Dus eigenlijk schiet ik daar gewoon geen steek mee op want dan heb ik én de stress van verhuizen én huisgenoten én trappen. Als je een urgentie-aanbod krijgt en je wijst het af dan heb je daarna ook geen urgentie meer. Dus ik vind dat zelf te risicovol, voor hetzelfde geld kom ik dan op een 2e/3e verdieping (wat al niet te doen is voor mij) met 3 anderen. Tsja.
Oud 02-12-2013, 12:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Leuk!
Oud 02-12-2013, 12:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik doe het gewoon met een link.
ALLEMAAL IN JE AGENDA ZETTEN!
Oud 02-12-2013, 12:25
Verwijderd
Fizzle! Als ik had gekund, was ik gekomen. Maar helaas.
Oud 02-12-2013, 12:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik krijg van de sls alleen urgentie voor een andere kamer met minder huisgenoten waarbij ze 'zoveel mogelijk rekening houden met trappen'. Dus eigenlijk schiet ik daar gewoon geen steek mee op want dan heb ik én de stress van verhuizen én huisgenoten én trappen. Als je een urgentie-aanbod krijgt en je wijst het af dan heb je daarna ook geen urgentie meer. Dus ik vind dat zelf te risicovol, voor hetzelfde geld kom ik dan op een 2e/3e verdieping (wat al niet te doen is voor mij) met 3 anderen. Tsja.
Jezus, wat stom van de sls.
Je zou denken dat er ook appartementjes vrijgehouden zouden kunnen worden, ipv alleen een 'iets minder kutte woning'. En al helemaal als je maar 1 keer zo'n aanbod mag krijgen. Dafuq, sls?!

Citaat:
Ik ben iemand die niet alleen met mensen praat met wie ik naar bed wil en die missen dan opeens hun laatste bus omdat ze denken dat ze wel bij mij in bed kunnen pitten. Dus ik snap dan wel dat sommige vrouwen alleen nog met iemand praten als ze er ook inderdaad mee willen 'pitten'.
Het soort mannen dat er vanuit gaat dat ze zomaar bij een meisje kunnen blijven slapen als ze 'de bus missen' is imo vreselijk uitschot en verdient een trap in hun ballen.
Maar het betrof hier een meisje die wat vrienden van me hebben leren kennen op vakantie en nu dus af en toe meegaat als we als vriendengroep op stap gaan. Ik heb haar dus al een paar keer gezien en ik probeer steeds een praatje te maken, maar er komt niks uit, alleen af en toe een arrogante blik. Met de mannen is ze dan wel keihard aan het flirten en ze giechelt en doet schattig en maakt stiekeme geile opmerkingen... dus sommigen van hun vinden haar nu wel 'leukleuk', zegmaar. Terwijl zij dus gewoon al lang een vriend heeft. Dat vind ik vrij vals.
Mij en mijn bff sprak ze niet. Ze negeerde ons zelfs, want ookal zijn wij vrienden van die jongens, wij zijn niet gevoelig voor flirterijen en dus niet relevant voor haar. Ze geeft ook flirtcursussen aan haar vriendinnen, omdat ze er zo goed in is. :')
Haar vriendinnetje was overigens wel een heel tof mens en die is ook heel de avond bij ons blijven plakken en kreeg een oprechte knuffel van me, omdat ze zo lief was. Het contrast tussen hun twee leek dus alleen maar groter zo.
Oud 02-12-2013, 12:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik doe het gewoon met een link.
ALLEMAAL IN JE AGENDA ZETTEN!
Ik zit fanny-deep in verhuizingen en tentamens, maar ik juich mee vanaf de forum-zijlijn.
Oud 02-12-2013, 12:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik weet niet hoe je een pdf moet afbeelden oeps
screenshotje maken.
Oud 02-12-2013, 12:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Je zou denken dat er ook appartementjes vrijgehouden zouden kunnen worden, ipv alleen een 'iets minder kutte woning'. En al helemaal als je maar 1 keer zo'n aanbod mag krijgen. Dafuq, sls?!
Nou ja, het moet wel werkbaar blijven hè. Anders moet je rekening gaan houden met 2018 soorten urgentie; dat is geen doen.
Oud 02-12-2013, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Ze willen niet de wachtlijst voor zelfstandige woonruimtes van 7 jaar wachttijd(uhm, wij komen met onze 5 jaar wachttijd heel ver, lang geen 7 jaar wachttijd, maar goed.) verder 'frustreren'. Kennelijk is het daar allemaal niet urgent genoeg voor. Dat ze maar 1 aanbod doen is wel logisch, anders dan frustreert die lijst inderdaad een heel eind weg. Ze kunnen niet oneindig lang van alles gaan aanbieden zonder dat je accepteert.
Oud 02-12-2013, 13:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kom ook gezellig in Delft wonen
Citaat:
Leiden is ook kut, dus zie hierboven
Oud 02-12-2013, 13:14
Carn
Carn is offline
too soon maar ik moest wel lachen

Oud 02-12-2013, 13:38
Verwijderd
Delft is nog kutter dan zit ik ver van mijn studie en vrienden! We vinden Oegstgeest al op het randje.
Oud 02-12-2013, 13:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Yeaaah, I'm living on the edge!
Oud 02-12-2013, 15:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Saai, ze hebben bij de belastingtelefoon geen wachtmuziekje. Alleen een stem die af en toe 'een ongenblik geduld alstublieft' zegt. De stilte is best creepy.
Oud 02-12-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Saai, ze hebben bij de belastingtelefoon geen wachtmuziekje. Alleen een stem die af en toe 'een ongenblik geduld alstublieft' zegt. De stilte is best creepy.
Ik hoor al voor de derde keer het zelfde wachtliedje bij Belsimpel.
Oud 02-12-2013, 15:03
Verwijderd
Al 14 minuten in de wacht. Zal ik het maar opgeven?
Oud 02-12-2013, 15:04
Verwijderd
Eusj een ander liedje!
Oud 02-12-2013, 15:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Naar aanleiding van de video van Tom Daley over zijn recente coming out, moet mij iets van het hart.

Ik zit hier al een tijdje mee, maar ik vind het nu tijd geworden om het eerlijk te zeggen. Ik heb het al aan mijn familie en vrienden verteld en die stonden allemaal achter mij. Sommigen vermoedden het al een beetje maar ze zijn heel blij dat ik het heb aangedurfd te vertellen. Nu is het tijd geworden om jullie op de hoogte te stellen, want het is voor mij een big deal en ik ben blij dat ik het kan doen.
Laat ik allereerst zeggen dat ik gewoon Noedelhap ben en blijf en dat ik ook niet zal veranderen. Ik ben wie ik ben en ik kan niet veranderen wie ik ben. Het is gewoon een onderdeel van mij. Dus, laat ik het maar gewoon zeggen....Ik ben hetero. Zo, dat is eruit. Sommigen van jullie zullen misschien al een mening klaar hebben liggen, maar ik hoop dat het gros van DK begrip heeft en me hierin steunt.
Oud 02-12-2013, 15:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gadverdamme, Noedel. JIJ?!
Oud 02-12-2013, 15:11
Verwijderd
*lade bestemd voor meningen opentrekt* "Shit, die is leeg". *Bestelformulier "Meningen aan huis geleverd!" invult* *Een gros algemeen geaccepteerde meningen, twintig voor discussie vatbare meningen, twintig omstreden meningen, een dozijn meningen die eigenlijk feiten zijn, een dozijn achterhaalde meningen, en een Zwarte Piet bestelt*

Noodle je moet nog even wacht, je weet wel, Sint- en kerstdrukte.
Oud 02-12-2013, 15:14
Verwijderd
Citaat:
*lade bestemd voor meningen opentrekt* "Shit, die is leeg". *Bestelformulier "Meningen aan huis geleverd!" invult* *Een gros algemeen geaccepteerde meningen, twintig voor discussie vatbare meningen, twintig omstreden meningen, een dozijn meningen die eigenlijk feiten zijn, een dozijn achterhaalde meningen, en een Zwarte Piet bestelt*

Noodle je moet nog even wacht, je weet wel, Sint- en kerstdrukte.
WAT IS DEZE?
Oud 02-12-2013, 15:14
Verwijderd
O hallo capslock.
Oud 02-12-2013, 15:15
Verwijderd
Ik had geen mening meer klaarliggen!
Oud 02-12-2013, 15:16
Verwijderd
Fijn dat je het duidelijk maakt.
Oud 02-12-2013, 15:20
Verwijderd
Je houdt niet zo van flauwe humor he, Sadye.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten