Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja. Toen ik bij mijn ouders was besefte ik pas hoe kut ik het in Leiden vind. Nu zit ik weer in Leiden en ik ben wel blij dat ik zeg maar weer in mijn eigen kamer zit en dat ik bij mijn vriend ben, dat is allemaal superfijn, maar het liefste had ik gewoon alles bij mijn ouders staan. Niet eens alles, maar gewoon, mijn computer en mijn boeken en foto's enzo. Dat ik daar gewoon lekker woon
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaa, jaaa <3. Mijn vriendje is nog steeds perfect en fantastisch. Hij vertelt ook iedereen die het wil horen dat we gaan samenwonen
![]() En het is kut omdat ik in een huis met 15 mensen woon. Ik heb verantwoordelijkheden die ik niet kan nakomen (? Noem je dat zo? ![]() ![]() ![]() ![]() Kortom: het kost voor mij heel veel energie om hier te wonen. Iets wat eigenlijk niet hoort, thuis hoor je juist te kunnen opladen. Dat kan ik niet meer, dat maakt het voor mij heel heel heel kut in Leiden. Ik weet dat lang niet alles opgelost wordt door te gaan samenwonen, maar ik kan dingen op mijn tempo en manier doen zonder dat er naar gekeken wordt. En als het niet lukt, dan doet mijn vriend het zonder daarover te vallen. |
![]() |
||
Ugh Knittie, wat kut allemaal.
![]() Ik hoop echt zo hard voor je dat er dan donderdag wat op staat. Waarom krijg je eigenlijk geen urgentie? ![]() Citaat:
Ik kwam er ook achter dat sommige vrouwen valse teven zijn die alleen maar met mensen praten waar ze mee kunnen flirten (ookal zijn ze bezet) en andere vrouwen geen blik waardig gunt. En dat mannen daar dan blind achteraan lopen want 'lol, ze is zo aardig!'. ![]() Anyhoo, goede avond gehad met een hoop gekke mensen op straat en daarna GTA5 gespeeld tot 6 uur. ![]() ![]()
|
Ik ben iemand die niet alleen met mensen praat met wie ik naar bed wil en die missen dan opeens hun laatste bus omdat ze denken dat ze wel bij mij in bed kunnen pitten. Dus ik snap dan wel dat sommige vrouwen alleen nog met iemand praten als ze er ook inderdaad mee willen 'pitten'.
wat fijn dat je zo'n fijne dag had! En knitten wat verwoord je het goed, en ik snap wel dat het dan helemaal niet meer leuk is om daar te wonen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik krijg van de sls alleen urgentie voor een andere kamer met minder huisgenoten waarbij ze 'zoveel mogelijk rekening houden met trappen'. Dus eigenlijk schiet ik daar gewoon geen steek mee op
![]() |
![]() |
|
Ik doe het gewoon met een link.
ALLEMAAL IN JE AGENDA ZETTEN! ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Je zou denken dat er ook appartementjes vrijgehouden zouden kunnen worden, ipv alleen een 'iets minder kutte woning'. En al helemaal als je maar 1 keer zo'n aanbod mag krijgen. Dafuq, sls?! Citaat:
![]() Maar het betrof hier een meisje die wat vrienden van me hebben leren kennen op vakantie en nu dus af en toe meegaat als we als vriendengroep op stap gaan. Ik heb haar dus al een paar keer gezien en ik probeer steeds een praatje te maken, maar er komt niks uit, alleen af en toe een arrogante blik. Met de mannen is ze dan wel keihard aan het flirten en ze giechelt en doet schattig en maakt stiekeme geile opmerkingen... dus sommigen van hun vinden haar nu wel 'leukleuk', zegmaar. Terwijl zij dus gewoon al lang een vriend heeft. Dat vind ik vrij vals. Mij en mijn bff sprak ze niet. Ze negeerde ons zelfs, want ookal zijn wij vrienden van die jongens, wij zijn niet gevoelig voor flirterijen en dus niet relevant voor haar. Ze geeft ook flirtcursussen aan haar vriendinnen, omdat ze er zo goed in is. :') Haar vriendinnetje was overigens wel een heel tof mens en die is ook heel de avond bij ons blijven plakken en kreeg een oprechte knuffel van me, omdat ze zo lief was. Het contrast tussen hun twee leek dus alleen maar groter zo.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Naar aanleiding van de video van Tom Daley over zijn recente coming out, moet mij iets van het hart.
Ik zit hier al een tijdje mee, maar ik vind het nu tijd geworden om het eerlijk te zeggen. Ik heb het al aan mijn familie en vrienden verteld en die stonden allemaal achter mij. Sommigen vermoedden het al een beetje maar ze zijn heel blij dat ik het heb aangedurfd te vertellen. Nu is het tijd geworden om jullie op de hoogte te stellen, want het is voor mij een big deal en ik ben blij dat ik het kan doen. Laat ik allereerst zeggen dat ik gewoon Noedelhap ben en blijf en dat ik ook niet zal veranderen. Ik ben wie ik ben en ik kan niet veranderen wie ik ben. Het is gewoon een onderdeel van mij. Dus, laat ik het maar gewoon zeggen....Ik ben hetero. Zo, dat is eruit. Sommigen van jullie zullen misschien al een mening klaar hebben liggen, maar ik hoop dat het gros van DK begrip heeft en me hierin steunt.
|
Verwijderd
|
*lade bestemd voor meningen opentrekt* "Shit, die is leeg". *Bestelformulier "Meningen aan huis geleverd!" invult* *Een gros algemeen geaccepteerde meningen, twintig voor discussie vatbare meningen, twintig omstreden meningen, een dozijn meningen die eigenlijk feiten zijn, een dozijn achterhaalde meningen, en een Zwarte Piet bestelt*
Noodle je moet nog even wacht, je weet wel, Sint- en kerstdrukte. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|