Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2013, 15:21
Verwijderd
Nee, alleen droge humor.
Advertentie
Oud 02-12-2013, 15:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je houdt niet zo van flauwe humor he, Sadye.
Ik hou duizentveel van flauwe humor, maar wat jij postte heeft met humor niks meer te maken.
Oud 02-12-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Ik hou duizentveel van flauwe humor, maar wat jij postte heeft met humor niks meer te maken.

Ik twijfelde zelf al over het woord ''homor'', maar dank. "Flauwigheid/'' of ''banaliteit'' was bij nader inzien beter geweest.

Zo. Stomerij- en sporttijd.
Oud 02-12-2013, 16:17
Verwijderd
Mijn moeder werkt sinds kort bij de belasting-telefoon misschien krijg je haar wel aan de lijn als je belt
Oud 02-12-2013, 16:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn moeder werkt sinds kort bij de belasting-telefoon misschien krijg je haar wel aan de lijn als je belt
De mevrouw was Brabants, dus ik denk niet dat dat jou moeder was.
Mss moet ik nog een keer bellen. "Hallo, bent u de mama van Knitten? Nee, oh jammer. Daaaag!"
Oud 02-12-2013, 16:44
Verwijderd
Dat was geen succes.
Oud 02-12-2013, 16:45
Verwijderd
Citaat:
dit ja.
Oud 02-12-2013, 16:59
Verwijderd
Ik vond siqu's grapje wel grappig. Niet dat ik hardop moest lachen, maar gewoon, het heeft wel wat.
Oud 02-12-2013, 17:01
Verwijderd
Iedereen heeft wel iets.
Oud 02-12-2013, 17:08
Verwijderd
Ik ben alweer terug van sporten omgaat ik kei duizelig werd, en meteen begonnen ze daar over dat "het heerst hoor, de griep".
Oud 02-12-2013, 17:09
Verwijderd
Waar ik niks van heb gemerkt, jullie wel?
Oud 02-12-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vond siqu's grapje wel grappig. Niet dat ik hardop moest lachen, maar gewoon, het heeft wel wat.
Oud 02-12-2013, 17:30
Verwijderd

Oud 02-12-2013, 17:43
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Aww.
Oud 02-12-2013, 18:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Delft is nog kutter dan zit ik ver van mijn studie en vrienden! We vinden Oegstgeest al op het randje.
Delft is Leiden, maar dan wél leuk
Citaat:
Naar aanleiding van de video van Tom Daley over zijn recente coming out, moet mij iets van het hart.

Ik zit hier al een tijdje mee, maar ik vind het nu tijd geworden om het eerlijk te zeggen. Ik heb het al aan mijn familie en vrienden verteld en die stonden allemaal achter mij. Sommigen vermoedden het al een beetje maar ze zijn heel blij dat ik het heb aangedurfd te vertellen. Nu is het tijd geworden om jullie op de hoogte te stellen, want het is voor mij een big deal en ik ben blij dat ik het kan doen.
Laat ik allereerst zeggen dat ik gewoon Noedelhap ben en blijf en dat ik ook niet zal veranderen. Ik ben wie ik ben en ik kan niet veranderen wie ik ben. Het is gewoon een onderdeel van mij. Dus, laat ik het maar gewoon zeggen....Ik ben hetero. Zo, dat is eruit. Sommigen van jullie zullen misschien al een mening klaar hebben liggen, maar ik hoop dat het gros van DK begrip heeft en me hierin steunt.
Ik wist dat dit ging komen en ik lees het toch helemaal af, omdat je me misschien zou verrassen wat een anticlimax.
Oud 02-12-2013, 18:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Delft is Leiden, maar dan wél leuk

Ik wist dat dit ging komen en ik lees het toch helemaal af, omdat je me misschien zou verrassen wat een anticlimax.
Hé, waar is de liefde, het respect voor mijn dapperheid en het 'welkom bij de familie'-riedeltje dat homo's wel krijgen?
Oud 02-12-2013, 18:42
Miekje*
Miekje* is offline
Ahw, Noedel Geeft niet hoor, ik neem je wel zoals je bent *aai*
Oud 02-12-2013, 18:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hé, waar is de liefde, het respect voor mijn dapperheid en het 'welkom bij de familie'-riedeltje dat homo's wel krijgen?
Ik geef homo's niet dat riedeltje toen mijn beste vriend uit de kast kwam, zei ik: Oké. Dus?
Het was van hem ook niet echt een verrassing trouwens hoor. Als jij echt uit de homokast zou vallen, zou ik wel verrast zijn.

Maar niks mis mee hoor. Dat je hetero bent, wil niet zeggen dat ik nu anders naar je kijk. En blabla meer van die onzin.
Oud 02-12-2013, 19:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik geef homo's niet dat riedeltje
Nee, jij niet persoonlijk, maar ik lees dat op Youtube overal "We welcome you!" en blabla.

Citaat:
toen mijn beste vriend uit de kast kwam, zei ik: Oké. Dus?
Het was van hem ook niet echt een verrassing trouwens hoor. Als jij echt uit de homokast zou vallen, zou ik wel verrast zijn.

Maar niks mis mee hoor. Dat je hetero bent, wil niet zeggen dat ik nu anders naar je kijk. En blabla meer van die onzin.
Oke, da's een pak van m'n hart!
Oud 02-12-2013, 19:09
Verwijderd
Delft is Leiden maar dan met reistijd waar meer energie naartoe gaat waar ik dus nóg minder kan!
Oud 02-12-2013, 19:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Delft is Leiden maar dan met reistijd waar meer energie naartoe gaat waar ik dus nóg minder kan!
Fuck Leiden, maak hier nieuwe vrienden. Je hebt er al 1
Oud 02-12-2013, 19:11
Carn
Carn is offline
of gewoon stoppen met je opleiding!
Oud 02-12-2013, 19:32
Verwijderd
Oud 02-12-2013, 19:37
Verwijderd
En ik heb een functie bedacht die ik erg zou waarderen op de Ikea website: een plek waar je afmetingen kunt invullen en dan vragen, wat past hier? Scheelt alles open klikken en formaat bekijken
Oud 02-12-2013, 19:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Fuck Leiden, maak hier nieuwe vrienden. Je hebt er al 1
Er is niks mis met Leiden.
Oud 02-12-2013, 20:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
En het is kut omdat ik in een huis met 15 mensen woon. Ik heb verantwoordelijkheden die ik niet kan nakomen (? Noem je dat zo? ) zoals schoonmaken via een rooster. Ik kan niet mee-eten met ons huiseten omdat dat te druk is. Ik word zeg maar kluizenaar in mijn eigen huis omdat mijn huisgenoten te druk zijn. Ik voel het zelf ook een beetje aan als dat ik constant beoordeeld word door huisgenoten, wat ik niet doe, wat ik wel doe. Ze verwijten me absoluut niks hoor , daar niet van, maar ik voel het zo aan. Ik heb al meerdere keren paniekaanvallen gehad in onze keuken omdat er mensen staan af te wassen terwijl ik sta te koken . En ik word constant geconfronteerd met dingen die ik niet meer kan maar wel wil. Zoals studeren, feesten, gewoon een avond hebben met een grote groep vriendne. Al die dingen bij elkaar zorgt dat ik me absoluut niet veilig en vertrouwd voel. En dan werkt onze lift de helft van de tijd ook nog eens niet dat helpt ook niet mee.

Kortom: het kost voor mij heel veel energie om hier te wonen. Iets wat eigenlijk niet hoort, thuis hoor je juist te kunnen opladen. Dat kan ik niet meer, dat maakt het voor mij heel heel heel kut in Leiden. Ik weet dat lang niet alles opgelost wordt door te gaan samenwonen, maar ik kan dingen op mijn tempo en manier doen zonder dat er naar gekeken wordt. En als het niet lukt, dan doet mijn vriend het zonder daarover te vallen.
Echt k*t allemaal. Ik hoop dat jullie snel een huisje hebben!

Citaat:
Ik doe het gewoon met een link.
ALLEMAAL IN JE AGENDA ZETTEN!
Ik heb t in mijn agenda gezet! Ik kan niks beloven, maar als het enigszins kan, kom ik
Oud 02-12-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:
*lade bestemd voor meningen opentrekt* "Shit, die is leeg". *Bestelformulier "Meningen aan huis geleverd!" invult* *Een gros algemeen geaccepteerde meningen, twintig voor discussie vatbare meningen, twintig omstreden meningen, een dozijn meningen die eigenlijk feiten zijn, een dozijn achterhaalde meningen, en een Zwarte Piet bestelt*

Noodle je moet nog even wacht, je weet wel, Sint- en kerstdrukte.
Oud 02-12-2013, 20:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik doe het gewoon met een link.
ALLEMAAL IN JE AGENDA ZETTEN!
Er was een tijd dat je je voornaam al niet op het forum wilde hebben.
Oud 02-12-2013, 20:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Echt k*t allemaal. Ik hoop dat jullie snel een huisje hebben!

Ik heb t in mijn agenda gezet! Ik kan niks beloven, maar als het enigszins kan, kom ik
Dat vind ik echt heel leuk!
Citaat:
Er was een tijd dat je je voornaam al niet op het forum wilde hebben.
google vindt pdf geen tekst toch?#naief
Oud 02-12-2013, 20:24
Carn
Carn is offline
File types indexable by Google

Google can index the content of most types of pages and files. The most common file types we index include:
  • Adobe Flash (.swf)
  • Adobe Portable Document Format (.pdf)
  • Adobe PostScript (.ps)
  • Autodesk Design Web Format (.dwf)
  • Google Earth (.kml, .kmz)
  • GPS eXchange Format (.gpx)
  • Hancom Hanword (.hwp)
  • HTML (.htm, .html, other file extensions)
  • Microsoft Excel (.xls, .xlsx)
  • Microsoft PowerPoint (.ppt, .pptx)
  • Microsoft Word (.doc, .docx)
  • OpenOffice presentation (.odp)
  • OpenOffice spreadsheet (.ods)
  • OpenOffice text (.odt)
  • Rich Text Format (.rtf, .wri)
  • Scalable Vector Graphics (.svg)
  • TeX/LaTeX (.tex)
  • Text (.txt, .text, other file extensions), including source code in common programming languages:
    • Basic source code (.bas)
    • C/C++ source code (.c, .cc, .cpp, .cxx, .h, .hpp)
    • C# source code (.cs)
    • Java source code (.java)
    • Perl source code (.pl)
    • Python source code (.py)
  • Wireless Markup Language (.wml, .wap)
  • XML (.xml)
Verwijderd
Heel misschien kan/wil ik wel eens komen kijken en luisteren Fizzle, maar pin me d'r niet op vast
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat vind ik echt heel leuk!
google vindt pdf geen tekst toch?#naief
Nee. Hooguit de PDF zelf.
Oud 02-12-2013, 21:00
Miekje*
Miekje* is offline
Oh fizzle, ik wil ook, maar ik heb school
Oud 02-12-2013, 21:30
Verwijderd
Ik vertelde dat de dochter van mijn kinesist genomineerd is voor sportvrouw van het jaar, haar zoon in nu de beste keeper van Spanje Wel supertof zo.
Oud 02-12-2013, 21:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Heel misschien kan/wil ik wel eens komen kijken en luisteren Fizzle, maar pin me d'r niet op vast
gaaf!

Citaat:
Nee. Hooguit de PDF zelf.
Mm. Nouja.
Oud 02-12-2013, 22:30
Verwijderd
Ik moet ook naar school Fizzle, anders was ik waarschijnlijk ook wel komen kijken!

Ik heb ein-de-lijk mijn rooster voor kerst en ik heb exact de diensten waar ik op hoopte. Nu kunnen we de 24e naar Limburg en hoeven we niet per sé terug in onze vakantie. Omg. een hele week samen vrij. HIEP HIEP!
Oud 02-12-2013, 22:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Heeft iemand een idee wat je kunt koken voor iemand die geen gluten, geen lactose en geen suiker mag en vegetariër is?
Oud 02-12-2013, 22:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heeft iemand een idee wat je kunt koken voor iemand die geen gluten, geen lactose en geen suiker mag en vegetariër is?
Water.

Iets met aardappels of rijst en dan een mengsel van allerlei groenten erbij.
Misschien kan je es kijken bij veganistische recepten ergens online.
Tot zover mijn bijdrage.

Laatst gewijzigd op 02-12-2013 om 22:59.
Oud 02-12-2013, 22:58
Verwijderd
Gekruide couscous (kan heel makkelijk met bouillon) met groenten en gedroogd fruit!
Oud 02-12-2013, 23:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gekruide couscous (kan heel makkelijk met bouillon) met groenten en gedroogd fruit!
Couscous = gluten, dus dat kan nie.

Misschien risotto met gekruide bouillon en groenten enzo?
Oud 02-12-2013, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Couscous = gluten, dus dat kan nie.

Misschien risotto met gekruide bouillon en groenten enzo?
Oh. Dat wist ik niet.
Ik moet naar bed, morgen weer om half 6 op. Bwugh. Weltrusteee!
Oud 03-12-2013, 00:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En ik heb een functie bedacht die ik erg zou waarderen op de Ikea website: een plek waar je afmetingen kunt invullen en dan vragen, wat past hier? Scheelt alles open klikken en formaat bekijken
Dit vind ik een briljant plan, stuur ze een mail

Ik zie dat het sarcastisch kan overkomen, maar zo bedoel ik dat dus niet. Ik denk dat ze dat misschien wel leuk vinden, ideeën van klanten.
Citaat:
Er is niks mis met Leiden.
Er is genoeg mis met Leiden. Het enige goede aan Leiden is de Bux en dat is omdat het daar het lekkerst is en het snelst ook, trouwens. Daar kunnen ze in Den Haag in ieder geval nog wat van leren.
Citaat:
Citaat:
Water.
Dit is precies wat ik dacht ja
Oud 03-12-2013, 01:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Er is genoeg mis met Leiden. Het enige goede aan Leiden is de Bux en dat is omdat het daar het lekkerst is en het snelst ook, trouwens. Daar kunnen ze in Den Haag in ieder geval nog wat van leren.
Je hebt me nog nooit een gegronde reden gegeven waarom je Leiden zo kut vind, alleen maar 'Het is gewoon kut'.
Het is maar net wat je van een stad verwacht, natuurlijk, maar ik woon hier nu al sinds 2007 en ik vind het prima. Grachtjes, leuke kleine kroegjes en winkeltjes, vrijwel alles is lekker dichtbij, het is er vrij rustig...

Over de buxen gesproken: Niet alleen in Den Haag bakken ze er niet veel van. Ik was vorige week bij die in Bijlmer en eerst moest ik al 5 keer mijn bestelling zeggen ('Iced tall Americano!', 'Huh, met Mocha?'), toen kwam ik bij de kassa en gaf ik mijn personeels/kortingspas aan de oudere meneer die er stond.
'Ja, ik heb 't nou al aangeslagen. Hoe veel is het normaal dan?', '2,05', 'Oh nou dan geef je dat gewoon en dan is het goed', 'Nou, ik wil pinnen, dus jammer man, maak maar lekker een foutbon'.
Dafuq, je kan niet zomaar het ene aanslaan en dan zomaar een ander bedrag aannemen.

Toen ging ik aan het eind van de bar staan wachten en zag ik hoe drankje na drankje niet alleen superlangzaam, maar ook nog eens verkeerd gemaakt werd. Verkeerde volgordes, saus er lelijk bovenop gekwakt, bekers niet vol... en toen werd m'n naam geroepen 'Eh...Annie?'

Srsly, ik heb 't meteen doorgestuurd naar al m'n collega's en die reageerden allemaal zo van "WAT?! "
Als ik die klapjosti's op andere stations zie doen wij 't idd best aardig.
Oud 03-12-2013, 01:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hoe bedoel je dat? Dat je de ruimte opgeeft die je over hebt in je kamer en dat 'ie dan dingen zoekt die niet groter zijn dan dat?
Dat zou idd wel een idee zijn. Ik merk nu met floorplannen ook dat sommige dingen toch iets minder passen dan ik had gehoopt.
Oud 03-12-2013, 07:11
Verwijderd
ik was laatst in de bux den haag. Ik had nog 7 minuten om m'n trein te halen en m'n perron was voor de bux dus ik dacht dat haal ik makkelijk. 3 man personeel die iets anders aan het doen waren (aan het lachen gieren brullen met wat blijkbaar een oud collega was) 1 gozer achter de counter en die zat op zijn dooie gemakje de 100000 opties op te sommen aan een klant. Er stond nog een hele horde andere klanten. Toen heb ik lekker snel een koffie gehaald bij de ah to go waar men wel snel is en ik na een minuut weer buiten stond met prima koffie.
Oud 03-12-2013, 08:14
Verwijderd
Ik zou op zich wel weer eens een hot chocolate signature willen van Starbucks
Oud 03-12-2013, 08:21
Verwijderd
Citaat:
ik was laatst in de bux den haag. Ik had nog 7 minuten om m'n trein te halen en m'n perron was voor de bux dus ik dacht dat haal ik makkelijk. 3 man personeel die iets anders aan het doen waren (aan het lachen gieren brullen met wat blijkbaar een oud collega was) 1 gozer achter de counter en die zat op zijn dooie gemakje de 100000 opties op te sommen aan een klant. Er stond nog een hele horde andere klanten. Toen heb ik lekker snel een koffie gehaald bij de ah to go waar men wel snel is en ik na een minuut weer buiten stond met prima koffie.
Heel herkenbaar. Ik ben ook al meerdere keren bij de Starbucks weggelopen omdat het een eeuwigheid duurde, ook al stonden er nauwelijks klanten in de rij, maar het personeel voerde dan dus gewoon geen reet uit.
Oud 03-12-2013, 08:22
Verwijderd
Sjonge jonge, wat een mist :/
Oud 03-12-2013, 08:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je gaat ook niet naar de starbucks voor even snel koffie, maar voor een rustmomentje
Oud 03-12-2013, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Water.
Ik dacht ook meteen dat

Citaat:
Dit vind ik een briljant plan, stuur ze een mail

Ik zie dat het sarcastisch kan overkomen, maar zo bedoel ik dat dus niet. Ik denk dat ze dat misschien wel leuk vinden, ideeën van klanten.
Ja, ik had het al aan Anna gevraagd, maar dat wicht geeft nooit antwoord op mijn vraag. Ik ga straks even beter zoeken, want ik vind het zelf ook briljant eigenlijk.
Citaat:
Dit is precies wat ik dacht ja

Citaat:
Hoe bedoel je dat? Dat je de ruimte opgeeft die je over hebt in je kamer en dat 'ie dan dingen zoekt die niet groter zijn dan dat?
Dat zou idd wel een idee zijn. Ik merk nu met floorplannen ook dat sommige dingen toch iets minder passen dan ik had gehoopt.
Ja, ik heb nu rechts naast mijn wasbak een stukje ruimte waar ik een rekje zou willen, dat wat ik heb (35 bij 150 is NET één centimeter te hoog om onder het schuine dak te passen, dus ik zoek iets dat 35 bij 149 is of wat lager, dus als ik kan invoeren, hoi welke rekjes heb je met maximaal formaat van 35 bij 149 en hij geeft opties, dan zou dat heel erg handig zijn.
En al helemaal als je een muur zou kunnen opgeven met alle hoeken en schuine stukken en afmetingen en dat een programma kan berekenen hoe dat kan ingedeeld worden voor een kledingrekcombinatie Maar dat is nog wel een stap verder.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten