Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zoon heeft zijn eigen fb met eigen namen. Hebben we lang over nagedacht en hem ook uitgelegd wat voor consequenties het kan hebben en dat hij moet uitkijken wat hij post. Wel was de voorwaarde dat alles afgeschermd moet zijn op zijn pagina. Als hij iemand wil toevoegen moet hij het eerst vragen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
we hadden vanmorgen een activiteit. Ik zal jullie het verhaal besparen maar voor een bepaalde rol had iemand met rode verf op de muur geschreven wat bloed moest voorstellen. Iemand zei 'iehl wat eng'. Ik dacht laat ik maar niet vertellen dat ik regelmatig met m'n menstruatiebloed op de muren kalk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog terugkomend op de humordiscussie trouwens: ik ben het met jullie eens. Maar nu komt mijn vervolgvraag - waarom heb je dan faalangsttrainingen, assertiviteitstrainingen, vrouwenversiertrainingen, sollicitatietrainingen, mediatrainingen, maar geen humortrainingen? Terwijl grappig zijn al die eerdere dingen ook makkelijker maakt, dus je zou zeggen, hopsasa.
|
![]() |
|
![]() |
Die saus klinkt lekker.
Hebben jullie ook altijd zoveel zelfmedelijden en agressie als jullie de kattenbak moeten schoonmaken? Ik word dan echt altijd helemaal insane in da midbrain ![]() ![]() ![]() Bonusvraag: wat zouden jullie geven aan je moeder die 60 wordt? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zijn liefdesboodschappen voor leuke mannen. In dit geval T. ![]() Citaat:
Volgende week krijgen we een grote smak belastinggeld terug en dan gaan we een elektrische kattenbak kopen. Het is een aankoop van 400 euro maar op lange termijn is dat veel goedkoper dan grind. Ik geef ongeveer 30-40 euro per maand uit aan grind, 3 katten die allemaal binnen blijven dus dat gaat rap. Dus na een jaar heb ik het er al uit. Het ding verzamelt kakjes en die liggen dan op de bodem in een laatje die je alleen maar er uit hoeft te halen en leeg te kieperen. Je moet er een zak grind (grint?) in gooien. Je hoeft er 2-3 per jaar te kopen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn nieuwe huishoudelijke held is eindelijk in huis aangekomen. Hij gaat morgen gelijk het eerste rondje door het huis maken. Het is deze, en hij is prachtig.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|