Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2014, 11:13
Hazel
Hazel is offline
Beterschap!
Advertentie
Oud 15-01-2014, 11:16
Verwijderd
Het gaat best wel hoor, zolang ik maar gewoon op de bank blijf liggen en niks doe. Jammer alleen dat ik nog rattenvoer moet halen, boodschappen moet doen en een heel verslag voor school moet schrijven. Ach. Daarna mag ik weer op de bank crashen. Maar nu ga ik dan maar eens douchen.

Maar bedankt hoor!
Oud 15-01-2014, 11:18
Hazel
Hazel is offline
Kun je dat niet door je vriend laten doen?
Oud 15-01-2014, 11:21
Verwijderd
Die is aan het werk en heeft daarna twee repetities. Hij is waarschijnlijk pas om half 12 vanavond thuis.
Oud 15-01-2014, 11:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga een paar groepszanglessen geven bij een kliniek voor eetstoornissen
Oud 15-01-2014, 11:50
Hazel
Hazel is offline
Verwerk je er dan ook iets over eten in?
Oud 15-01-2014, 12:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn scriptie (leerplanwerkstuk) gaat over zingen/zangles en een eetstoornis. Een algemeen deel over mijn visie op lesgeven, en dan spits ik toe op lesgeven aan mensen met een eetstoornis, hoe zingen hun kan helpen, wat een eetstoornis voor effect heeft op de zangstem e.d. Superinteressant
Oud 15-01-2014, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Mijn scriptie (leerplanwerkstuk) gaat over zingen/zangles en een eetstoornis. Een algemeen deel over mijn visie op lesgeven, en dan spits ik toe op lesgeven aan mensen met een eetstoornis, hoe zingen hun kan helpen, wat een eetstoornis voor effect heeft op de zangstem e.d. Superinteressant
Wat een gaaf onderwerp! Ik ben wel heel benieuwd naar wat er uitkomt
Oud 15-01-2014, 12:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik vind het wel eng, die groepslessen geven
Oud 15-01-2014, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Wauw, lijkt me idd superinteressant!
Oud 15-01-2014, 12:31
Verwijderd
Oud 15-01-2014, 13:13
Verwijderd
Ok dan... ik krijg net de mededeling dat mijn tante en haar partner (niet getrouwd wel samen een huis enzo) uit elkaar gaan. En dat is zo snel zo heftig dat ze nu al weg is daar. Woah... Die had ik niet zien aankomen. Nu toch niet meer.
Oud 15-01-2014, 14:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ok weten jullie nog die cv die ik verneukt had opgestuurd? Ik ben net uitgenodigd om op auditie te komen
Oud 15-01-2014, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ok weten jullie nog die cv die ik verneukt had opgestuurd? Ik ben net uitgenodigd om op auditie te komen
Oud 15-01-2014, 14:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat rot van je oom en tante trouwens
Oud 15-01-2014, 14:20
Verwijderd
Mijn zoon heeft zijn eigen fb met eigen namen. Hebben we lang over nagedacht en hem ook uitgelegd wat voor consequenties het kan hebben en dat hij moet uitkijken wat hij post. Wel was de voorwaarde dat alles afgeschermd moet zijn op zijn pagina. Als hij iemand wil toevoegen moet hij het eerst vragen.
Oud 15-01-2014, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Succes

Waarvoor deed je nog eens auditie?
Oud 15-01-2014, 14:43
Verwijderd
ik zit al 2,5 uur 3 beelden te zoeken en te analyseren voor kunst. Nog 1 te gaan. en ik maar denken het zo af was, niet dus
Oud 15-01-2014, 14:49
Hazel
Hazel is offline
Ik vond kunst juist altijd een van de leukste vakken
Oud 15-01-2014, 14:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Succes

Waarvoor deed je nog eens auditie?
de Sound of Music
Oud 15-01-2014, 15:13
Verwijderd
Citaat:
. Als hij iemand wil toevoegen moet hij het eerst vragen.
Hoe oud is ie?
Oud 15-01-2014, 15:16
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hoe oud is ie?
Volkomen begrijpelijke regel. Zou voor jou ook moeten gelden.
Oud 15-01-2014, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud is ie?
Hij is 11. En naïef, zoals het hoort. Ik weet niet waarom je er zo om moet lachen?
Oud 15-01-2014, 15:23
Verwijderd
Oh, 11, dan is het wel logisch ja.
Oud 15-01-2014, 15:23
Verwijderd
Dacht dat ie al wat ouder was, my bad.
Oud 15-01-2014, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Geldt ook. Mijn moeder keurt zelfs elke posting hier voor ik m plaats.
Oud 15-01-2014, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vond kunst juist altijd een van de leukste vakken
Is het ook. Ik had alleen een opdracht onderschat qua tijd, maar hij is af

Citaat:
de Sound of Music
Leuk
Voor welke rol ga je?

Ik sneed me in mijn vinger, stomme aardappelschilmesjes
Oud 15-01-2014, 16:16
Verwijderd
Ik ga couscous met radijsjes en sugar snaps eten
Oud 15-01-2014, 16:28
Klovorhop
Klovorhop is offline
Hmm ik wil ook couscous, al lang niet meer gehad! Even onthouden voor het weekend.
Oud 15-01-2014, 17:02
Verwijderd
Vanmorgen hoorde ik een sirene, vanmiddag een hele set, nu weer eentje. Dat is hier hoogst ongewoon...
Oud 15-01-2014, 17:07
Hazel
Hazel is offline
Je maakt nog eens wat mee.
Oud 15-01-2014, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Oud 15-01-2014, 17:23
Verwijderd
we hadden vanmorgen een activiteit. Ik zal jullie het verhaal besparen maar voor een bepaalde rol had iemand met rode verf op de muur geschreven wat bloed moest voorstellen. Iemand zei 'iehl wat eng'. Ik dacht laat ik maar niet vertellen dat ik regelmatig met m'n menstruatiebloed op de muren kalk.
Oud 15-01-2014, 17:24
Verwijderd
Theodoor eet niet mee dus ik eet pasta met paddestoelen-kaassaus
Oud 15-01-2014, 17:24
Verwijderd
ik eet ook pasta! maar natuurlijk niet met champignons.
Oud 15-01-2014, 17:25
Verwijderd
Citaat:
we hadden vanmorgen een activiteit. Ik zal jullie het verhaal besparen maar voor een bepaalde rol had iemand met rode verf op de muur geschreven wat bloed moest voorstellen. Iemand zei 'iehl wat eng'. Ik dacht laat ik maar niet vertellen dat ik regelmatig met m'n menstruatiebloed op de muren kalk.
Op welke muren? Wat schrijf je dan zoal? Ik hoop liefdesboodschappen voor je huisgenote.
Oud 15-01-2014, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Je maakt nog eens wat mee.
Nou, ik niet blijkbaar, maar één sirene voor mij persoonlijk was voldoende Het valt alleen zo op hier als het gebeurt, maar het roddelcircuit werkt hier niet zo goed voor echte dingen, alleen als het over de zus van de moeder van de vriendin van het zoontje van Berta gaat.
Oud 15-01-2014, 17:38
Verwijderd
Nog terugkomend op de humordiscussie trouwens: ik ben het met jullie eens. Maar nu komt mijn vervolgvraag - waarom heb je dan faalangsttrainingen, assertiviteitstrainingen, vrouwenversiertrainingen, sollicitatietrainingen, mediatrainingen, maar geen humortrainingen? Terwijl grappig zijn al die eerdere dingen ook makkelijker maakt, dus je zou zeggen, hopsasa.
Oud 15-01-2014, 17:40
Hazel
Hazel is offline
Die saus klinkt lekker.

Hebben jullie ook altijd zoveel zelfmedelijden en agressie als jullie de kattenbak moeten schoonmaken? Ik word dan echt altijd helemaal insane in da midbrain dan vraag ik mezelf af waarom ik in godsnaam en kat heb en vind het zo'n intens smerig beest en fantaseer ik over haar naar het asiel brengen maar als ze dan 's avonds weer bij me op schoot kruipt ben ik het alweer vergeten

Bonusvraag: wat zouden jullie geven aan je moeder die 60 wordt?
Oud 15-01-2014, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Op welke muren? Wat schrijf je dan zoal? Ik hoop liefdesboodschappen voor je huisgenote.
Eerst op de muren thuis maar dat kon van de week niet want ik was geen moment alleen. Dus toen op school. Ik had het wel weer netjes weggehaald.
Het zijn liefdesboodschappen voor leuke mannen. In dit geval T. Ik liet het Anne net zien. Toen zei ze dat ze misselijk werd.
Citaat:
Die saus klinkt lekker.

Hebben jullie ook altijd zoveel zelfmedelijden en agressie als jullie de kattenbak moeten schoonmaken? Ik word dan echt altijd helemaal insane in da midbrain dan vraag ik mezelf af waarom ik in godsnaam en kat heb en vind het zo'n intens smerig beest en fantaseer ik over haar naar het asiel brengen maar als ze dan 's avonds weer bij me op schoot kruipt ben ik het alweer vergeten

Bonusvraag: wat zouden jullie geven aan je moeder die 60 wordt?
geen agressie maar vind het wel goor.
Volgende week krijgen we een grote smak belastinggeld terug en dan gaan we een elektrische kattenbak kopen. Het is een aankoop van 400 euro maar op lange termijn is dat veel goedkoper dan grind. Ik geef ongeveer 30-40 euro per maand uit aan grind, 3 katten die allemaal binnen blijven dus dat gaat rap. Dus na een jaar heb ik het er al uit. Het ding verzamelt kakjes en die liggen dan op de bodem in een laatje die je alleen maar er uit hoeft te halen en leeg te kieperen. Je moet er een zak grind (grint?) in gooien. Je hoeft er 2-3 per jaar te kopen.
Oud 15-01-2014, 17:56
Verwijderd
Citaat:
ik eet ook pasta! maar natuurlijk niet met champignons.
Ik ook niet met champignons! Maar met oesterzwammen, shii-takes en nameco's (a.k.a. de seizoensmix van Albert Heijn)
Oud 15-01-2014, 17:59
Verwijderd
Toen mijn ouders 60 werden kregen ze van mijn zus en mij een album met foto's en verhaaltjes van al hun vrienden. En ze kregen elk een boek van elk van ons.
Oud 15-01-2014, 18:01
Verwijderd
Lieveheersbeest Snebbeltje Miekje naamzoek. Hoever zijn jullie al in Nachttrein naar Lissabon? En bevalt het nog steeds? <333
Oud 15-01-2014, 18:01
Verwijderd
Ik had nog nooit van automatische kattenbakken gehoord.

Ingenieus.
Oud 15-01-2014, 18:09
Verwijderd

Een video van 23:41 over de pro's en cons van een bepaald type kattenbak. O, internet.
Oud 15-01-2014, 18:12
Verwijderd
Ik kijk Fantasia en ik vind het wel mooi maar moeilijk op te letten. Ook valt me op dat de konijnen op de notenkrakerssuite lijken te reageren, ze reageren normaal helemaal niet op muziek.
Oud 15-01-2014, 18:14
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nee, ik vind kattenbakken schoonmaken niet vervelender dan dat ik het vroeger vond om de hamster/cavia een schoon hok te geven. Ik heb dat gevoel wel wanneer ze dingen stuk maken en/of alles omgooien.
Oud 15-01-2014, 18:15
Neko*
Neko* is offline
En Pip, is 1 elektrische kattenbak niet wat weinig voor 3 katten?
Oud 15-01-2014, 18:16
Neko*
Neko* is offline
Mijn nieuwe huishoudelijke held is eindelijk in huis aangekomen. Hij gaat morgen gelijk het eerste rondje door het huis maken. Het is deze, en hij is prachtig.
Oud 15-01-2014, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk Fantasia en ik vind het wel mooi maar moeilijk op te letten. Ook valt me op dat de konijnen op de notenkrakerssuite lijken te reageren, ze reageren normaal helemaal niet op muziek.
Fantasia <3 Ik vind Le sacre de printemps en Nacht op de kale berg het mooist, maar dat komt ook voor een groot deel.door de muziek, niet zozeer door Disney.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten