Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een vriend van me heeft een geweldige limited ediotion uitvoering van amnesiac..of kid a ![]() Heel erg vet. |
![]() |
|
Hmm. Het ligt echt aan het forum he...
Hier zijn de mensen veel meer punk/rock/metal orientated. Op heb FOK! forum bijv. zitten er veel meer gothic-luisteraars. Daar kreeg je in zo'n zelfde thread als deze ook meteen de volgende cover van Joy Division te zien: ![]() en ik ben het met de mensen daar op FOK! eens dat dit een hell of a cover is. ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, Diesel, smaken verschillen, maar die Dr Dre vind ik nou niet echt bijzonder (understatement alert) |
![]() |
|
Opeth - Blackwater Park
Tool - Lateralus Darkane - Expanding Senses Iced Earth - Something Wicked This Way Comes Nile - In Their Darkened Shrines Soilwork - Natural Born Chaos Fear Factory - Demanufacture In Flames - Reroute to Remain
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ff wat sigur rós: ![]() Eerste album Ágaetis Byrjun (ik weet nog steeds niet hoe je t schrijft. Het tweede album, ( ) , is ook erg mooi: ![]() En ff wat Radiohead (Amnesiac): ![]() Nou, mooi of niet? edit: het schijnen niet het eerste en het tweede album te zijn, maar ik heb geen zin om het op te zoeken. Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 20:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Covers voor de band Verwijderd | 18 | 28-02-2008 10:40 | |
Muziek |
Covers (nummers, geen albumhoezen) AXL | 63 | 06-01-2008 14:02 | |
ARTistiek |
(professionele) CD-cover maken, hoe maak je dat klaar voor productie? Evolution | 12 | 20-06-2006 15:32 | |
Muziek |
Foute punk covers Mommen | 62 | 06-07-2003 17:55 | |
Muziek |
Paris - Sonic Jihad (te controversiele Cover?!?) TygerStyle2001 | 20 | 27-02-2003 13:43 | |
Muziek |
Beste punk cover ooit! Visceral | 28 | 15-08-2002 13:31 |