| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een vriend van me heeft een geweldige limited ediotion uitvoering van amnesiac..of kid a .. weet ik zo ff neit eigenlijk.. Maar supermooi.. een hardcover boekje, op normaal formaat.. waar dus de cd ingestoken zit.. en een 'uitleen kaartje' ..alsof het een bibliotheek boek is zegmaar...Heel erg vet. |
|
|
|
|
|
Hmm. Het ligt echt aan het forum he...
Hier zijn de mensen veel meer punk/rock/metal orientated. Op heb FOK! forum bijv. zitten er veel meer gothic-luisteraars. Daar kreeg je in zo'n zelfde thread als deze ook meteen de volgende cover van Joy Division te zien: ![]() en ik ben het met de mensen daar op FOK! eens dat dit een hell of a cover is.
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, Diesel, smaken verschillen, maar die Dr Dre vind ik nou niet echt bijzonder (understatement alert) |
|
|
|
|
|
Opeth - Blackwater Park
Tool - Lateralus Darkane - Expanding Senses Iced Earth - Something Wicked This Way Comes Nile - In Their Darkened Shrines Soilwork - Natural Born Chaos Fear Factory - Demanufacture In Flames - Reroute to Remain
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ff wat sigur rós: Eerste album Ágaetis Byrjun (ik weet nog steeds niet hoe je t schrijft. Het tweede album, ( ) , is ook erg mooi: En ff wat Radiohead (Amnesiac): Nou, mooi of niet? edit: het schijnen niet het eerste en het tweede album te zijn, maar ik heb geen zin om het op te zoeken. Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 21:37. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| ARTistiek |
Covers voor de band Verwijderd | 18 | 28-02-2008 11:40 | |
| Muziek |
Covers (nummers, geen albumhoezen) AXL | 63 | 06-01-2008 15:02 | |
| ARTistiek |
(professionele) CD-cover maken, hoe maak je dat klaar voor productie? Evolution | 12 | 20-06-2006 16:32 | |
| Muziek |
Foute punk covers Mommen | 62 | 06-07-2003 18:55 | |
| Muziek |
Paris - Sonic Jihad (te controversiele Cover?!?) TygerStyle2001 | 20 | 27-02-2003 14:43 | |
| Muziek |
Beste punk cover ooit! Visceral | 28 | 15-08-2002 14:31 | |