Oud 22-03-2015, 20:17
404error
404error is offline
Hallo,

Ik ben verliefd op een meisje in mijn klas, en ik weet niet of het wederzijds is. Maar iets wat het wat moeilijker maakt is dat het ook de beste vriendin van mijn zus is. (mijn zus zit ook bij mij in de klas). Kan iemand me helpen hoe ik dit moet aanpakken? Ik weet het echt niet. Want ik ben bang dat ze mij niet leuk vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2015, 20:44
Elin3
Elin3 is offline
Ik zou niet direct op haar afstappen om te vertellen wat je voor haar voelt. Haar eerst beter leren kennen is een beter idee. Is het een idee om een keer met een groepje wat af te spreken, bijvoorbeeld ook met je zus en nog wat vrienden?
Oud 22-03-2015, 20:48
404error
404error is offline
Citaat:
Ik zou niet direct op haar afstappen om te vertellen wat je voor haar voelt. Haar eerst beter leren kennen is een beter idee. Is het een idee om een keer met een groepje wat af te spreken, bijvoorbeeld ook met je zus en nog wat vrienden?
MIjn vriendengroep en haar en mijn zus haar vriendinnengroep liggen elkaar niet erg Dus dat gaat niet echt werken
Met citaat reageren
Oud 22-03-2015, 22:22
Emre70
Emre70 is offline
Citaat:
MIjn vriendengroep en haar en mijn zus haar vriendinnengroep liggen elkaar niet erg Dus dat gaat niet echt werken
Probeer eerst met haar te communiceren via whatsapp(gaat veel makkelijker en je durft meer tezeggen)na een tijdje ben je in contact met haar en dan kan je ook haar in echt praten. Dan voel je gemak en je wordt ook geaccepteerd in haar groep.

Hopelijk kun je hier iets mee

Ps:Ga niet te lang wachten want dan ben je haar beste vriend en dat wordt moeilijk om haar uit te vragen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2015, 21:09
404error
404error is offline
Citaat:
Probeer eerst met haar te communiceren via whatsapp(gaat veel makkelijker en je durft meer tezeggen)na een tijdje ben je in contact met haar en dan kan je ook haar in echt praten. Dan voel je gemak en je wordt ook geaccepteerd in haar groep.

Hopelijk kun je hier iets mee

Ps:Ga niet te lang wachten want dan ben je haar beste vriend en dat wordt moeilijk om haar uit te vragen
Ik app nu met haar maar ik zou niet weten waar ik het over moet hebben
Met citaat reageren
Oud 25-03-2015, 21:19
supervent123
supervent123 is offline
Je kan eerst gewoon praten over de dag, en als je dan genoeg hebt gepraat kan je gewoon de eerste stap gaan zetten Door gewoon te vragen of ze iets wil afspreken of met een groep afspreken

Je kan ook 1 vriend die je echt vertrouwd vertellen wat je voor dr voelt
laat hem een een wapp groep aanmaken voor een afspraak met meerderen.
t is misschien een omweg en als je naar huis fietst kan je het wagen om het te vragen om af te spreken (als je met haar opfietst in dit geval)

En je kan het gewoon ook meteen vragen voor verkering maar dat raad ik nu nog niet aan
Met citaat reageren
Oud 25-03-2015, 21:20
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Hobby's, wat ze in haar vrije tijd doet, of ze miss uitgaat? (Je kunt daar subtiel over gaan over n gevoelig onderwerp, of ze dan met vriendinnen of miss met n vriend uitgaat en/of ze opzoek is of al iemand leuk vindt) meisjes vinden t trouwens leuk als je ze complimentjes geeft, goodluck! ;p you van do it (oh n hele goeie tips trouwens: beeld je in hoe je op n berichtje van haar zou reageren als t n goede vriend is, maakt alles n stuk makkelujkery. ;p
Met citaat reageren
Oud 25-03-2015, 21:46
404error
404error is offline
Citaat:
Hobby's, wat ze in haar vrije tijd doet, of ze miss uitgaat? (Je kunt daar subtiel over gaan over n gevoelig onderwerp, of ze dan met vriendinnen of miss met n vriend uitgaat en/of ze opzoek is of al iemand leuk vindt) meisjes vinden t trouwens leuk als je ze complimentjes geeft, goodluck! ;p you van do it (oh n hele goeie tips trouwens: beeld je in hoe je op n berichtje van haar zou reageren als t n goede vriend is, maakt alles n stuk makkelujkery. ;p
Het probleem is dat ik al die dingen al wel van haar weet, en ze weet ik wel dat ik dat soort dingen weet. (we praten veel bij ons in de klas)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2015, 06:32
supervent123
supervent123 is offline
Het probleem is dat je zelf ook geen stap wilt zetten neem het initiatief om haar gewoon eens te vragen in de les..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2015, 08:31
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik app nu met haar maar ik zou niet weten waar ik het over moet hebben
Als je niet weet waar je het over moet hebben is er natuurlijk niet echt een basis om mee te beginnen.

Waarom vind je haar eigenlijk leuk? Want als je echt klikt heb je het probleem dat je niet weet waar je het over moet hebben niet, zeker in het begin.
Oud 26-03-2015, 14:53
404error
404error is offline
Citaat:
Als je niet weet waar je het over moet hebben is er natuurlijk niet echt een basis om mee te beginnen.

Waarom vind je haar eigenlijk leuk? Want als je echt klikt heb je het probleem dat je niet weet waar je het over moet hebben niet, zeker in het begin.
Het probleem is dat ik nu al 3 jaar in de klas zit met haar en ik al wel eens eerder met haar geappt heb, ik weet eigenlijk alles over haal al
Met citaat reageren
Oud 26-03-2015, 14:55
Elin3
Elin3 is offline
Dus je bent uitgepraat? Je weet alles al? Waarom zou je dan een relatie met haar willen, als je elkaar toch niets te melden hebt.
Oud 26-03-2015, 17:44
supervent123
supervent123 is offline
Ga maar negeren dat maakt me niet uit.. maat hou dit in je achterhoofd als je haar toch niets te melden hebt ga dan gewoon naar de volgende en vergeet deze meid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten