Oud 07-09-2015, 14:15
Abby.
Abby. is offline
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat Koreaans eten inhoudt, volgens mij heb ik het nog nooit gegeten

Ik hou van Italiaans en Indiaas en Thais eten. En sushi natuurlijk, maar dat is hier vast best Hollands Oh ja, en af en toe Mexicaans.
Advertentie
Oud 07-09-2015, 17:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Oh my god.
Oud 07-09-2015, 18:23
ecnelis
ecnelis is offline
Ik zit op de kamer van mijn ex te werken die zelf uit eten is, omdat mijn internet kapot is. Duizend keer heb ik tegen hem gezegd dat hij een touwladdertje moet voor als er brand uitbreekt want anders kan hij geen kant op. En nu hoor ik zelf ergens een brandalarm
Oud 07-09-2015, 18:24
ecnelis
ecnelis is offline
En mijn eerste reactie was, laat ik het op een forum plaatsen.
Oud 07-09-2015, 18:27
ecnelis
ecnelis is offline
Zijn jullie goede vrienden met je ex / exen?
Oud 07-09-2015, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar ook geen vijanden. Maar ik loop 'm natuurlijk ook nooit tegen het lijf. Misschien dat het dan anders zou zijn.
Oud 07-09-2015, 18:51
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Met eentje heel goed, en met de anderen heb ik niet heel veel contact meer, maar er is ook geen haat ofzo.
Oud 07-09-2015, 18:54
Verwijderd
Ik spreek er een aantal niet meer want gewoon uit het oog verloren maar ik heb met allemaal heel goed contact als ik ze zie en dan is het echt ouwejongenskrentenbrood.
Oud 07-09-2015, 18:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Al tijden niet meer gezien maar we hebben geen hekel aan elkaar.
Oud 07-09-2015, 19:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik was getuige op de bruiloft van mijn ex
Oud 07-09-2015, 19:10
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nee, want hij was/is een klootzak.
Oud 07-09-2015, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Nee, want hij ik was een klootzak.
Oud 07-09-2015, 19:12
Verwijderd
Andere ex is neutraal, spreek ik nooit meer, weer andere ex spreek ik soms nog wel in a friendly way.
Oud 07-09-2015, 19:22
Verwijderd
m'n huisgenoten en ik missen elmertje pelmertje wel af en toe, maar ja, meneertje wil dus geen contact met exen.
Oud 07-09-2015, 19:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jawel, met bijna allemaal ga ik normaal tot vriendelijk om. Met 1 wil ik niet meer praten, en een ander niet meer met mij. Best prima.
Oud 07-09-2015, 19:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een ex heeft hier zelfs mijn vloer gelegd en me een magnetron gegeven
Oud 07-09-2015, 19:37
Verwijderd
Saaimaker
Van grove kamwol werd een gladde stof gemaakt. Dat noemde men saai. Het was goedkoper dan Leids Laken, want dat werd gemaakt van fijne Engelse kamwol. Met saai werden vaak bovenkleding en gordijnen gemaakt. Men noemt sajet ook wel saai, dat waren wollen- of halfwollen breigarens. Een saaimaker maakte een wollen gekeperde stof door het te wassen, te spinnen, te kammen en te weven. Dit saai was in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. Er waren speciale saaihallen in de saaiindustrie voor dit werk, maar saaimakers deden ook thuiswerk. Een saaidrapier of saaireden kocht dan de grove wol in. Tegen stukloon verwerkten saaimakers het dan thuis tot het eindproduct.
Oud 07-09-2015, 20:40
Verwijderd
Ik heb mijn ex nooit meer gezien sinds het uit is.
Oud 07-09-2015, 21:15
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn exen willen mij nooit meer zien, geloof ik Best jammer. Ik zou best eens met ze bij willen kletsen.
Oud 07-09-2015, 22:01
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik volg de mijne nog op fb, maar holy hell, wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben.
Het wordt wel weer tijd voor een nieuwe ex tbh.
Oud 07-09-2015, 22:32
ecnelis
ecnelis is offline
Oke next! Met hoeveel mensen hebben jullie gezoend?
Oud 07-09-2015, 22:32
ecnelis
ecnelis is offline
Indien de bovenstaande vraag een vervelende voor je is, 'hoe vaak ga je naar de kapper?'
Oud 07-09-2015, 22:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben gestopt met tellen bij 53 ofzo. Maar toen was mijn 'ik zoen met iedereen' periode ook wel over. Denk dat ik in totaal misschien net niet/net wel op 60 sta, met veel pijn en moeite, want ik was jaren hopeloos verliefd.
Citaat:
Indien de bovenstaande vraag een vervelende voor je is, 'hoe vaak ga je naar de kapper?'
Zo weinig mogelijk, want ik hou niet van al dat gefriemel aan mijn lijf
Oud 07-09-2015, 22:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
IK BEN TROUWENS BLOEDNERVEUS VOOR MORGEN JONGENS ik heb mijn emoties niet onder controle en moet om alles janken (what else is new, maar dit is wel erger dan ooit)
Oud 07-09-2015, 22:48
ecnelis
ecnelis is offline
Hela wat moet je morgen doen?
Oud 07-09-2015, 22:53
Verwijderd
Citaat:
ik denk ergens tussen de 150-200. Er zaten nul kappers bij.
Oud 07-09-2015, 22:59
ecnelis
ecnelis is offline
Zoveel mensen heb ik denk ik in mijn leven niet eens gesproken.
Oud 07-09-2015, 23:15
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
1.
Citaat:
1 (keer per jaar).
Oud 07-09-2015, 23:17
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
IK BEN TROUWENS BLOEDNERVEUS VOOR MORGEN JONGENS ik heb mijn emoties niet onder controle en moet om alles janken (what else is new, maar dit is wel erger dan ooit)
??????
Oud 07-09-2015, 23:23
Abby.
Abby. is offline
Volgens mij is het goed dat ecnelis er weer is

Zoenen niet zoveel. 10 of net iets meer denk ik.
Naar de kapper ga ik vaker. Gemiddeld eens in de vier maanden gok ik.
Oud 07-09-2015, 23:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hela wat moet je morgen doen?
Citaat:
??????
Oh, good to know dat het lijkt of getikt ben ik moet morgenochtend naar de kaakchirurg om 1 normale kies en 2 verstandskiezen te laten trekken. Ik ben heel erg bang, ondanks dat ik onder narcose ga.

Want Pip heeft die fucked up zenuw en nu een verlamde lip en narcose is gevaarlijk, ondanks dat het maar even is, en ik ben vooral heeeeeel erg bang voor de enorme pijn erna. En voor hoe ik uit de narcose wakker word. Ik vind het gewoon allemaal eng
Oud 07-09-2015, 23:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik mag morgen niet drinken, eten en roken, dus ik moet op het laatste moment wakker worden, dat ik niet in de verleiding kom toch thee te drinken en een sigaret te roken. Dus ik zit hier HIMYM te herkijken enzo.
Oud 07-09-2015, 23:54
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh dat klinkt kut. Daar zou ik ook echt teringbang voor zijn. Maar het valt vast mee. En je mag daarna ongegeneerd high zijn van de pijnstillers.
Oud 08-09-2015, 00:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ibu 600, dus het valt mee met de high ik mag/moet dezelfde (mid)dag weer weg.

En het stomme is, iedereen zegt dat het wel mee zal vallen, maar ik voel 3 dagen later nog exact waar de tandarts me met zijn mininaaldje geprikt heeft, laat staan als er kiezen uitgesneden worden. Dat is voornamelijk het ding, de pijn
Oud 08-09-2015, 00:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, ik ga maar eens kijken of ik kan slapen. Kusjes!
Oud 08-09-2015, 03:18
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Saaimaker
Van grove kamwol werd een gladde stof gemaakt. Dat noemde men saai. Het was goedkoper dan Leids Laken, want dat werd gemaakt van fijne Engelse kamwol. Met saai werden vaak bovenkleding en gordijnen gemaakt. Men noemt sajet ook wel saai, dat waren wollen- of halfwollen breigarens. Een saaimaker maakte een wollen gekeperde stof door het te wassen, te spinnen, te kammen en te weven. Dit saai was in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. Er waren speciale saaihallen in de saaiindustrie voor dit werk, maar saaimakers deden ook thuiswerk. Een saaidrapier of saaireden kocht dan de grove wol in. Tegen stukloon verwerkten saaimakers het dan thuis tot het eindproduct.
Halfwollen breigarens maken met een grove kamwol klinkt inderdaad erg saai
Oud 08-09-2015, 03:20
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
ik denk ergens tussen de 150-200. Er zaten nul kappers bij.

Citaat:
Zoveel mensen heb ik denk ik in mijn leven niet eens gesproken.
<3
Oud 08-09-2015, 03:52
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik heb met zo'n 35 mensen gezoend, denk ik.
Oud 08-09-2015, 03:59
Verwijderd
Citaat:
We spreken elkaar nooit!

En ik heb met 2 mensen gezoend
En ik ga meestal eens in de 3-4 maanden naar de kapper alleen nu is het al heel lang geleden.
Oud 08-09-2015, 07:02
Verwijderd
Citaat:
Oh, good to know dat het lijkt of getikt ben ik moet morgenochtend naar de kaakchirurg om 1 normale kies en 2 verstandskiezen te laten trekken. Ik ben heel erg bang, ondanks dat ik onder narcose ga.

Want Pip heeft die fucked up zenuw en nu een verlamde lip en narcose is gevaarlijk, ondanks dat het maar even is, en ik ben vooral heeeeeel erg bang voor de enorme pijn erna. En voor hoe ik uit de narcose wakker word. Ik vind het gewoon allemaal eng
dat was niet bij een verstandskies die kaakchirurg zei dat ze het nog nooit had meegemaakt in haar praktijk dat zoiets met een andere kies dan een verstandskies gebeurde. Derhalve had ze me ook niet ingelicht dat dit zou kunnen gebeuren, zei ze.
Het was een kies met een uit de hand gelopen zenuwontsteking dus het was al niet al te best.

Het is niet meer helemaal verlamd hoor (na ongeveer een jaar kwam het gevoel terug), het is gewoon 'anders'. Als ik de bovenkant van m'n lip aanraak lijkt het net of ik met een draadje van m'n lip tot aan m'n kin laat rollen. En dat stukje huid (een stukje van 1 bij 3 cm denk ik) is minder gevoelig, maar niet pijnlijk en het 'hangt' dus niet.
Maar ja, het gaf wel veel ellende. Ondanks dat het in het begin verlamd was, heeft het een paar weken niet normaal veel pijn gedaan.
Ik geloof dat er een klein risico is voor dit soort complicaties, maar niet heel erg groot. Denk eigenlijk dat je meer last hebt van die narcose.

succes
Oud 08-09-2015, 08:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dat was niet bij een verstandskies die kaakchirurg zei dat ze het nog nooit had meegemaakt in haar praktijk dat zoiets met een andere kies dan een verstandskies gebeurde. Derhalve had ze me ook niet ingelicht dat dit zou kunnen gebeuren, zei ze.
Het was een kies met een uit de hand gelopen zenuwontsteking dus het was al niet al te best.

Het is niet meer helemaal verlamd hoor (na ongeveer een jaar kwam het gevoel terug), het is gewoon 'anders'. Als ik de bovenkant van m'n lip aanraak lijkt het net of ik met een draadje van m'n lip tot aan m'n kin laat rollen. En dat stukje huid (een stukje van 1 bij 3 cm denk ik) is minder gevoelig, maar niet pijnlijk en het 'hangt' dus niet.
Maar ja, het gaf wel veel ellende. Ondanks dat het in het begin verlamd was, heeft het een paar weken niet normaal veel pijn gedaan.
Ik geloof dat er een klein risico is voor dit soort complicaties, maar niet heel erg groot. Denk eigenlijk dat je meer last hebt van die narcose.

succes
Er moet bij mij 1 normale getrokken worden, die wordt langzaam opgegeten door een gaatje (nu geen gaatje meer te noemen) en die kreeg Brummel er niet uit zonder me pijn te doen, dus voor die ben ik heel bang dat dat een zenuwding is. Maar je verhaal stelt me verder wel soort van gerust, dus thanks
Oud 08-09-2015, 09:36
Verwijderd
Brummel vind ik wel echt een tandartsennaam.
Oud 08-09-2015, 09:52
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb met 6 mensen gezoend. Ik ga ongeveer twee keer per jaar naar de kapper.

En ik moet binnenkort ook echt weer eens afspreken met de tandarts En ik durf maar niet.
Oud 08-09-2015, 10:12
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nee, maar ook geen haat/nijd of wat dan ook bij bijna iedereen. Eén ex heeft het contact eenzijdig verbroken.
Oud 08-09-2015, 10:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Brummel vind ik wel echt een tandartsennaam.
Hij heet niet echt zo, zo noemen we hem gewoon
Oud 08-09-2015, 10:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens blinde paniek hier in het ziekenhuis, ben half 1 pas aan de beurt en ik ben hier al sinds kwart over 10 en ik ben nuchter dus ik heb HONGER. En ik sterf van de zenuwen
Oud 08-09-2015, 10:49
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
12.
Oud 08-09-2015, 11:51
df
df is offline
Citaat:
50-70
Oud 08-09-2015, 12:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
m'n huisgenoten en ik missen elmertje pelmertje wel af en toe, maar ja, meneertje wil dus geen contact met exen.
Nu doe je net alsof ik principes heb!
Oud 08-09-2015, 12:42
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:

Oke ik snap je angst! Ik weet niet of je al weg bent en dit nog leest maar een narcose is heerlijk . Tenminste, ik vond het echt heerlijk. Ik werd helemaal wollig en loom wakker en ik werd wakker met een tijdelijk supersterk visueel voorstellingsvermogen. Als ik mijn ogen dichtdeed kon ik heel goed visualiseren, alleen was ik te loom om goede dingen te verzinnen dus visualiseerde ik steeds een koffie kopje dat overstroomde. Toen ik een paar uur later voor de tweede keer vanwege een spoedingreep nog een keer onder narcose moest was ik alleen niet meer nuchter, ik had vier boterhammen op. En dan is het wakker worden uit narcose echt niet tof. Dus ben maar gewoon nuchter en alles zal echt oké gaan!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten