Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Want Pip heeft die fucked up zenuw en nu een verlamde lip en narcose is gevaarlijk, ondanks dat het maar even is, en ik ben vooral heeeeeel erg bang voor de enorme pijn erna. En voor hoe ik uit de narcose wakker word. Ik vind het gewoon allemaal eng ![]()
|
Ik heb ibu 600, dus het valt mee met de high
![]() En het stomme is, iedereen zegt dat het wel mee zal vallen, maar ik voel 3 dagen later nog exact waar de tandarts me met zijn mininaaldje geprikt heeft, laat staan als er kiezen uitgesneden worden. Dat is voornamelijk het ding, de pijn ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het was een kies met een uit de hand gelopen zenuwontsteking dus het was al niet al te best. Het is niet meer helemaal verlamd hoor (na ongeveer een jaar kwam het gevoel terug), het is gewoon 'anders'. Als ik de bovenkant van m'n lip aanraak lijkt het net of ik met een draadje van m'n lip tot aan m'n kin laat rollen. En dat stukje huid (een stukje van 1 bij 3 cm denk ik) is minder gevoelig, maar niet pijnlijk en het 'hangt' dus niet. Maar ja, het gaf wel veel ellende. Ondanks dat het in het begin verlamd was, heeft het een paar weken niet normaal veel pijn gedaan. Ik geloof dat er een klein risico is voor dit soort complicaties, maar niet heel erg groot. Denk eigenlijk dat je meer last hebt van die narcose. succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Oke ik snap je angst! Ik weet niet of je al weg bent en dit nog leest maar een narcose is heerlijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|