Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zet er anders gewoon een reepje 128MB bij.. of beter, 256MB.. kost je (relatief gezien) geen ruk.. en 't scheelt behoorlijk in swappen.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nieuwe hardeschijf is niet nodig, als het probleem zich eerder niet voor doet zou het nu ook niet mogen en is het gewoon op te lossen.
Formateren is ook nergens voor nodig, mijn vader draait al een windows 98 install van ruim 3 jaar geleden. Al begint 't formaat van de registry nu wel redelijk uit de hand te lopen ![]() Geheugen uitbreiden moet je met 128MB en die niet normale lage prijzen sowieso maar ff doen. Als je een beetje bekend bent met dos en je registry, dan kun je je registry exporteren naar een bestand x.reg In dos kun je dan user.dat en system.dat wegflikkeren en vanuit x.reg opnieuw laten maken. Maar gewoon van afblijven als je niet weet wat je doet ![]() Ga naar: http://www.microsoft.com/downloads/r...eleaseID=18924 Kies je taal en download Microsofts Regclean
|
Verwijderd
|
je zou trouwens ook nog idd de swapfile van Windows anders in kunnen stellen..
ga naar start -> instellingen -> configuratiescherm -> systeem -> geavanceerd (oid) -> virtueel geheugen en dan zet je het MINIMUM op 50MB, het maximum laat je staan.. (maximum so wie so nooit opgeven).. ik denk dat dat ook wel zal schelen.. |
![]() |
||
Citaat:
In me enermax heb ik gewoon een 12/0/7v schakelaartje gebouwd, al is 'ie sowieso stil zat. De Dragon Orb krijgt een potmeter want dat ding maakt een portie takke herrie ![]()
||
![]() |
Citaat:
dus als je 128 mb hebt, kan je beter minimum op 256 zetten en maximum op 512. en als dat tekort komt moet je die 2x 4x maken en die 4x 6x enzz. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een maximum opgeven heeft geen enkele zin, en buitendat krijg je er problemen mee als je maximum te klein is.. ook die vuistregeltjes van '2x je geheugen' zijn kolder, start Windows op, ga er mee werken en hou in de gaten hoe groot je swapfile doorgaans is.. dát zet je dan als minimum, géén maximum.. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik klap altijd dicht als ik aan de praat raak herby | 23 | 28-08-2004 16:57 | |
Lifestyle |
Hoe tolerant ben jij tegenover andere lifestyle vormen? Verwijderd | 151 | 15-08-2004 22:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting: Wanneer? Verwijderd | 241 | 19-05-2004 11:54 | |
Muziek |
Hoeveel invloed heeft iemand anders' muzieksmaak op je? cottoncandy | 33 | 18-07-2003 22:21 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! Verwijderd | 929 | 30-01-2003 00:19 |