Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
www.belastinghelden.nl
Vul gewoon eens in wat je je ongeveer herinnert te hebben verdiend en dan zie je het vanzelf of het de moeite is om achteraan te gaan! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Axel ik heb een casus! Ik volg een bepaalde desensibilisatietherapie tegen hooikoorts, door huisarts voorgeschreven. Om dat netjes af te maken zou ik grofweg tot midden dit jaar de medicijnen moeten blijven slikken. Het werkt erg goed, ik heb al veel minder last van hooikoorts.
Nu wordt sinds 1-1-2015 het medicijn niet meer vergoed door de verzekering (het is duur en het is voorkomend, niet genezend, bovendien voor een niet ernstige aandoening, dan gaan verzekeringen opeens proberen er onder uit te komen). Maakt niet uit, het werkt, ik betaal zelf wel (kan het van belasting aftrekken ![]() ![]() De apotheek besluit op eigen houtje en zonder met de huisarts of met mij te overleggen, dat dit wel een erg grote bestelling is en bestelt maar de helft. Ik kom hier pas na 1 januari achter (ik zat in het buitenland). De apotheek probeert na mijn duidelijke ongenoegen nog bij de fabrikant een extra lading te krijgen, maar die stelt simpelweg dat hij niets meer heeft en dat de apotheek dat had moeten weten want het is 1 januari geweest. Ik erger me hier gruwelijk aan, door die lompe harries van de apotheek kan ik nu mijn kuur niet afmaken. Ik heb wat andere apotheken gebeld maar het medicijn is nergens meer te krijgen. Ik wil hier iets mee doen want ik ben gefrustreerd en vind het echt heel slecht van de apotheek. Maar tegelijkertijd gaat het me niet het medicijn opleveren want dat wordt niet meer gemaakt ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
@ Erthur: misschien je apotheek vragen of ze het via de internationale apotheek in Venlo uit het buitenland kunnen laten komen. Hebben ze met mijn medicijnen ook een tijdje gedaan of als je zelf makkelijk in België/Duitsland naar een apotheek kan dat proberen.
|
middelen ftw, heb dat toentertijd ook gedaan, was toch mooi iets van 3 of 400 euro geloof ik. Was het avondje excelsheet-invullen en loonstrookjes zoeken wel waard.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik had mijn vriend meegenomen naar Ventoux in de schouwburg maar hij vond het niks.. Maar dit was dus letterlijk de eerste keer dat hij in zijn leven naar iets van toneel ging, op 2x een musical na dan. Dus hij vond het allemaal te langzaam gaan en zo
![]() ![]() |
![]() |
|
Abs vraagt mij doorgaans alleen als ze denkt dat ik het wel kan waarderen. Dus alle musicals en te abstracte zaken vallen dan sowieso al af, maar verder vind ik theater wel cool.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |