Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Soms zegt stilte meer dan duizend woorden. |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik wil mn armen nog wel om em heen kunnen slaan..
Kijk, als ik heel eerlijk ben, en ik zou puur op uiterlijk af gaan, ga ik toch voor de een beetje gespierde jongen ![]() ![]() Maar het is niet zo dat ik afknap op een mager/dik iemand ofzo, als ik verliefd ben maakt het me niet meer uit. Maar ja, ik val niet echt op echt dikke jongens zeg maar, dat doet me gewoon niks.. maar een beetje een buikje vink niet erg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, op die foto, ik heb je verder nog niet met ontbloot bovenlijf gezien of wel? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat jongens met een buikje eigenlijk erg charmant uitzien. Ze hebben een uitstraling van gezelligheid. Kijk een knap model zijn is lastig, maar een lekker buikje kweken is ook lastig
![]() Groetjes
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zei hiervoor dat ik nog nooit op dikke jongens ben gevallen... er komen er echt bijna geen voor in de buurt bij ons ofzo??? iig niet wat ik dik vind misschien... maar ik vind dat altijd wel gezellige mensen, mensen die een beetje dik of gewoon echt dik zijn. Die hebben altijd humor en altijd zin in een praatje.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ff trug te komen op het topic....ik heb een goeie vriend die echt maar dan ook echt DIK is hij weegt ook iets van 110 kilo. is ong. 1.87 Maja ik val gewoon niet op dikke jongens. Hij is aardig lief en heeft van die wangen om in te knijpen maar ik vind die buik vies. Ik heb al een jaar een vriend en die heeft blokjes enz. maar dat vind ik dus veeeel lekkerder als een vette buik. Je kan er wel wat aan doen. ik ben zelf niet echt dik maar ook niet dun ..uh hoe leg je dat uit.. ikben net ietjes dikker als normaal. (iedereen zegt dat k normaal ben maja) en ik train nou 3 weken.. doe ik een aantal sit-ups en mn buikje wordt strakker! Dus neem van mij aan dat je t buikje weg krijgt.. enne dat alle meisjes die zelf een lekker lijf willen hebben.. zijn niet alleen meisjes die veel eisen hebben.. ik heb em nou al een jaar en ik vind vet nog steeds niet aantrekkelijk.. maja
Das mijn mening...
|
1.90 en 85 kilo
ik wil terug naar de 80 want dat si wel een mooi gewicht voor mij (ben nu nogal mollig.. eigelijk eerder bierbuikie maareja ![]() savonds rondjes rennen, helpt je conditie ook nog eens.. en niemand die je ziet ![]() eerst voelde ik niet veel voor bewegen, maar het doet me goed, ik slaap beter en ben overdag fitter.. en ik val af ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja, het ligt meer aan zijn karakter, uitstraling ed of meisjes hem leuk vinden of niet, je kan zo dus niet echt oordelen of veel mesne hem leuk vinden of niet, maar ik denk dat er voor iedereen vanzelf iemand komt die hem, haar leuk vind hoe lelijk, onaardig of dik je ook bent je ware loopt ergens rond (klinkt wel als een heel groot clcihe he
![]() kus Kim |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom gaat iedereen zijn lengte zeggen+gewicht.
Daar door kan je niet zien of iemand dik, ja alleen extreem dik. Ik ben 1,78 lang en weeg 66 kilo. Nu kunnen jullie toch ook niet zien of ik een dikke buik heb of blokjes. Het ligt gewoon aan de persoon zelf en mooi of niet, tja wat doe je eraan, ik snap overgens ook neit wat er zo leuk aan blokjes is. |
![]() |
|
Ik zelf let niet echt op het uiterlijk bij jongens, ja kijk iemand moet niet egt heel lelijk zijn maar als ze dik zijn vind ik dat niet erg want ik ben zelf ook bepaald niet de slankste, ik ga tog meer op het innerlijk af en dat zijn er meer denk ik wel.
|
Zal wel klinken alsof ik het niet meen, maar ik val bij jongens niet op het uiterlijk. Eigenlijk alle jongens die ik leuk vond, waren/zijn niet knap (volgens anderen dan). Als zijn innerlijk oke is, vind ik iemand al snel 'knap' zeg maar en valt die pukkel of die buik mij helemaal niet zoveel op. Het is toch stom om een ontzettend lieve jongen te dumpen omdat-ie geen supermodellenlijf heeft!?!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
niet meer vol te houden (eetstoornis) liek88 | 89 | 20-12-2006 13:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #20! Quiana | 488 | 13-04-2004 15:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens van meiden met een dikke buik? Verwijderd | 4 | 07-01-2003 10:06 | |
ARTistiek |
[verhaal] Vergeven & Vergeten Myz | 42 | 09-08-2002 19:46 |