Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2003, 15:06
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
[Rare miepie modus]
'ook wel eens' (toen ik nog jong en onbezonnen was)
'erg dunne' (ja, niet zeer dun of mager, nee 'erg' dun .. dun zijn is 'erg' )
'hoor' (maar niet heus)
[/Rare miepie modus]

[verscheidene modi]
(blablabla)
Wat wil je Marc? Medelijden van andere mensen? Je moet het leven niet zo negatief inzien. Als ik er negatief tegenaankijk dan had ik mezelf alaang voor de trein geworpen. (owhnee, das zielig voor de machinist...pilletje genomen dan maar) Maar dankzij dat ik enigzins positief tegen het leven aankijk, naar de leuke dingen kijk in plaats van de minder leuke dingen heb i ook een leuk leven.
Probeer het gewoon.
succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2003, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
Wat wil je Marc?
De tijd doden op het werk .. ik verveel me :X
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
De tijd doden op het werk .. ik verveel me :X
Waarom post je dan zulke zielig lijkende posts?

Bel me maar op, ik heb ook niet meer veel te doen vandaag
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
Waarom post je dan zulke zielig lijkende posts?
Om aandacht te trekken. Bevordert tijdelijk de dissociatie.

Citaat:
Ho ho, jij hebt bij ons laatste telefoongesprek dingen tegen mij gezegd, waarvan ik het waarheidsgehalte ten zeerste betwijfel (en duistere gedachtes over de achterliggende gedachtengang heb).

Soms zegt stilte meer dan duizend woorden.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:

nee dat merkte ik
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 15:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
******** schreef:
[Rare miepie modus]
'ook wel eens' (toen ik nog jong en onbezonnen was)
Das waar..
Citaat:
'erg dunne' (ja, niet zeer dun of mager, nee 'erg' dun .. dun zijn is 'erg' )
Zeer dun dan

Citaat:
'hoor' (maar niet heus)
[/Rare miepie modus]
Toch wel hoor!

Citaat:
[Persoonlijke ******** modus]
Ik voel me onaantrekkelijk, niemand ziet me staan. Met een beetje zelfspot en humor ontwijk ik mijn complexen. En door met 'modi' en andere geintjes te komen, verberg ik hoe ik me echt voel. En in de tussentijd verzamel ik gegevens en informatie.
[/Persoonlijke ******** modus]
Tsja, hier weet ik even niks op te zeggen. Ook jij vindt de ware.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 16:08
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
klein beetje buik is lief. kun je tegenaan liggen enzo. maar t moet ook niet te erg worden.. past ook niet bij mij, want ik ben heel smal.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 16:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
wallflower schreef:
klein beetje buik is lief. kun je tegenaan liggen enzo. maar t moet ook niet te erg worden.. past ook niet bij mij, want ik ben heel smal.
Dan juist wél! Ik ben ook heel smal, en dan steekt het zo lekker af!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 17:48
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik ben niet plat, ik ben gewoon erg slank. En mijn vriendje ook hoor!! (1.86m en 78 kg)
Vind ik anders een heel normaal gewicht voor die lengte, een jongen bij mij in de klas is 1.83 en weegt iets van 95kg, die heeft pas een buikje, dacht dat je zoiets bedoelde.... Overigens heb ik zelf ook vetrolletjes als ik zit
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 17:57
Brooklynn
Brooklynn is offline
Ik heb niks tegen wat dikkere jongens hoor... Ik ben zelf ook niet zo mager

1.80 en 85 kilo...

Mijn vriend is wel mager, maar heeft wel een lekker buikje... Ik kan hem tenminste nog vasthouden en hij is lekker zacht...
Alleen maar een zak botten is verschrikkelijk!

Len
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 17:59
Verwijderd
Nou, ik wil mn armen nog wel om em heen kunnen slaan..

Kijk, als ik heel eerlijk ben, en ik zou puur op uiterlijk af gaan, ga ik toch voor de een beetje gespierde jongen

Maar het is niet zo dat ik afknap op een mager/dik iemand ofzo, als ik verliefd ben maakt het me niet meer uit. Maar ja, ik val niet echt op echt dikke jongens zeg maar, dat doet me gewoon niks.. maar een beetje een buikje vink niet erg
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 19:11
helli
helli is offline
Liever te dik dan te dun! En wat denk ik ook voor veel meisjes geldt: wij willen iemand waarbij je je veilig voelt, en dat heb je toch eerder bij een dik persoon dan bij zo'n schriel mannetje!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nou, ik wil mn armen nog wel om em heen kunnen slaan..

Kijk, als ik heel eerlijk ben, en ik zou puur op uiterlijk af gaan, ga ik toch voor de een beetje gespierde jongen

Maar het is niet zo dat ik afknap op een mager/dik iemand ofzo, als ik verliefd ben maakt het me niet meer uit. Maar ja, ik val niet echt op echt dikke jongens zeg maar, dat doet me gewoon niks.. maar een beetje een buikje vink niet erg
Je valt toch ook op de Braziliaanse types?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 19:53
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
'op die foto' (dus niet irl)
'eigenlijk' (eigenlijk denk ik iets anders, maar als ik mijn best doe kan ik het volgende beweren)
'nog best' (maar niet echt)
'hoor' (zoek er alsjeblieft niks achter, de waarheid is hard)

Argh, al die leugentjes om bestwil

Zo, dat was een stukje ********-logica
*diepe zucht* Je wilt het gewoon niet horen he.

En ja, op die foto, ik heb je verder nog niet met ontbloot bovenlijf gezien of wel?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
Je valt toch ook op de Braziliaanse types?
Offtopic: ja, maar dat heeft niks met een buik ofzo te maken of wel dan?

ontopic:
Dun vind ik trouwens ook niet echt prettig, een van mn exen was extreem dun, en dan voelde ik me zo een koe!!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 20:15
sammiej
sammiej is offline
ik vind het persoonlijk aantrekkelijk als een jongen blokjes heeft! maar uiteindelijk gaat het om het innerlijk! dus ook een jongen met een 'buikje' is voor mij geen probleem!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 22:07
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
een buikje vind ik niet erg, maar ik val niet op dikke jongens
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Offtopic: ja, maar dat heeft niks met een buik ofzo te maken of wel dan?
Ja, maar dat mocht ik toch wel even melden....om er nou een heel nieuw topic van te maken vind ik ook weer wat.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
*diepe zucht* Je wilt het gewoon niet horen he.
Oh ik wil het wel horen, maar eigenlijk niet als ik er om vraag (ik begin vrouwelijk te worden volgens Alicia :/ ).

Citaat:
En ja, op die foto, ik heb je verder nog niet met ontbloot bovenlijf gezien of wel?
Nee, maar goed ook. Vroeger mochten de trauma-helikopters nog vliegen.. nu is dat te riskant
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 08:36
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Oh ik wil het wel horen, maar eigenlijk niet als ik er om vraag (ik begin vrouwelijk te worden volgens Alicia :/ ).

Nee, maar goed ook. Vroeger mochten de trauma-helikopters nog vliegen.. nu is dat te riskant
Jaaaaaaa hoor, beetje mij nadoen....
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 13:14
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Jaaaaaaa hoor, beetje mij nadoen....
Aah, achgut meisje toch
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 21:27
WG
WG is offline
Ik vind dat jongens met een buikje eigenlijk erg charmant uitzien. Ze hebben een uitstraling van gezelligheid. Kijk een knap model zijn is lastig, maar een lekker buikje kweken is ook lastig . Ik heb zelf af en toe ook last van een heel klein buikje. Maar mijn vriendin vind dat eigenlijk juist lekker. Ik ben groot en redelijk breed en dat buikje staat me eigenlijk wel. Alleen meisjes die zelf lelijk zijn, willen een jongen die geen buikje heeft. De andere meisje willen toch wel wat hebben om zich aan vast te houden.
Groetjes
Oud 09-01-2003, 00:13
Verwijderd
*neemt hele bergen boterhammen mee naar zijn werk*

*at vanavond lading patat*

I'm on a mission :X
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 07:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
WG schreef:
Alleen meisjes die zelf lelijk zijn, willen een jongen die geen buikje heeft. De andere meisje willen toch wel wat hebben om zich aan vast te houden.
Dit slaat dus ook weer nergens op. Smaken verschillen gewoon heel erg, en de meeste meiden vinden een gespierd/plat buikje gewoon mooier. Dat wil niet zeggen dat al die meiden lelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 12:20
Shibby
Shibby is offline
Ik zei hiervoor dat ik nog nooit op dikke jongens ben gevallen... er komen er echt bijna geen voor in de buurt bij ons ofzo??? iig niet wat ik dik vind misschien... maar ik vind dat altijd wel gezellige mensen, mensen die een beetje dik of gewoon echt dik zijn. Die hebben altijd humor en altijd zin in een praatje.
Oud 09-01-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
WG schreef:
Ik vind dat jongens met een buikje eigenlijk erg charmant uitzien. Ze hebben een uitstraling van gezelligheid. Kijk een knap model zijn is lastig, maar een lekker buikje kweken is ook lastig . Ik heb zelf af en toe ook last van een heel klein buikje. Maar mijn vriendin vind dat eigenlijk juist lekker. Ik ben groot en redelijk breed en dat buikje staat me eigenlijk wel. Alleen meisjes die zelf lelijk zijn, willen een jongen die geen buikje heeft. De andere meisje willen toch wel wat hebben om zich aan vast te houden.
Groetjes
Idd, wat heeft dat er nou mee te maken. Moeten we het maar gelijk omdraaien, jij valt op mooie meiden dus ben jij ook lelijk?!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
*neemt hele bergen boterhammen mee naar zijn werk*

*at vanavond lading patat*

I'm on a mission :X
Denk je dat dat helpt? Sommige mensen zijn slank, andere zijn molliger, vaak kan je hieraan niets doen.

Wees tevree met hoe je bent
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 17:50
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
ff trug te komen op het topic....ik heb een goeie vriend die echt maar dan ook echt DIK is hij weegt ook iets van 110 kilo. is ong. 1.87 Maja ik val gewoon niet op dikke jongens. Hij is aardig lief en heeft van die wangen om in te knijpen maar ik vind die buik vies. Ik heb al een jaar een vriend en die heeft blokjes enz. maar dat vind ik dus veeeel lekkerder als een vette buik. Je kan er wel wat aan doen. ik ben zelf niet echt dik maar ook niet dun ..uh hoe leg je dat uit.. ikben net ietjes dikker als normaal. (iedereen zegt dat k normaal ben maja) en ik train nou 3 weken.. doe ik een aantal sit-ups en mn buikje wordt strakker! Dus neem van mij aan dat je t buikje weg krijgt.. enne dat alle meisjes die zelf een lekker lijf willen hebben.. zijn niet alleen meisjes die veel eisen hebben.. ik heb em nou al een jaar en ik vind vet nog steeds niet aantrekkelijk.. maja
Das mijn mening...
Oud 09-01-2003, 20:11
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik vind een jongen met een buikje helemaal geen probleem, mn vriend heeft nl. ook een beetje een buikje is juist fijn, zit der tenminste een beetje vlees op
Oud 10-01-2003, 14:34
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kvind het niet mooi mar zo schriel vind ik ook niet mooi tis nie snel goed he t ligt ook erg aan de jongen en zn lengte, de een kan t meer hebbe dan de ander maar een hele gespierde jongen vind ik trouwens ook niks..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 18:19
Big Brother
Big Brother is offline
1.90 en 85 kilo
ik wil terug naar de 80 want dat si wel een mooi gewicht voor mij (ben nu nogal mollig.. eigelijk eerder bierbuikie maareja )
savonds rondjes rennen, helpt je conditie ook nog eens.. en niemand die je ziet
eerst voelde ik niet veel voor bewegen, maar het doet me goed, ik slaap beter en ben overdag fitter.. en ik val af
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:15
Kim_temp
Kim_temp is offline
Ja, het ligt meer aan zijn karakter, uitstraling ed of meisjes hem leuk vinden of niet, je kan zo dus niet echt oordelen of veel mesne hem leuk vinden of niet, maar ik denk dat er voor iedereen vanzelf iemand komt die hem, haar leuk vind hoe lelijk, onaardig of dik je ook bent je ware loopt ergens rond (klinkt wel als een heel groot clcihe he ) maar ik denk dat hij niet zo pessimistisch moet denken en er vanzelf ook ieamdn voor hem gaat komen, veel suc6 dr mee

kus Kim
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 17:22
Muizzz
Muizzz is offline
mm ik hou van een beetje skinny, een dikke jongen is niks voor mij, ik weet niet waarom maar ik vind zown beer van n vent echt niet aantrekkelijk.

maar sommige wat dikkere jongens hebben wel meer uitstraling.
Oud 11-01-2003, 17:41
Verwijderd
Waarom gaat iedereen zijn lengte zeggen+gewicht.
Daar door kan je niet zien of iemand dik, ja alleen extreem dik.
Ik ben 1,78 lang en weeg 66 kilo. Nu kunnen jullie toch ook niet zien of ik een dikke buik heb of blokjes.
Het ligt gewoon aan de persoon zelf en mooi of niet, tja wat doe je eraan, ik snap overgens ook neit wat er zo leuk aan blokjes is.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 16:10
cin-D
cin-D is offline
eerlijk gezegd heb ik nog nooit een "dikke" jongen echt aantrekkelijk gevonden ofzo
Oud 12-01-2003, 17:09
Jordana
Jordana is offline
ik ga akkoord met morgan!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:42
Verwijderd
Wat zei ik dan?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 18:45
purplerose
purplerose is offline
Ik zelf let niet echt op het uiterlijk bij jongens, ja kijk iemand moet niet egt heel lelijk zijn maar als ze dik zijn vind ik dat niet erg want ik ben zelf ook bepaald niet de slankste, ik ga tog meer op het innerlijk af en dat zijn er meer denk ik wel.
Oud 13-01-2003, 19:53
het boze konijn
het boze konijn is offline
ik vind het belangrijker wat er in de buik zit ( ja en in het hoofd, dus ik bedoel zeg maar het gaat om de persoon niet om het omhulsel)
Oud 14-01-2003, 15:56
Arwyn
Arwyn is offline
Zal wel klinken alsof ik het niet meen, maar ik val bij jongens niet op het uiterlijk. Eigenlijk alle jongens die ik leuk vond, waren/zijn niet knap (volgens anderen dan). Als zijn innerlijk oke is, vind ik iemand al snel 'knap' zeg maar en valt die pukkel of die buik mij helemaal niet zoveel op. Het is toch stom om een ontzettend lieve jongen te dumpen omdat-ie geen supermodellenlijf heeft!?!
Reageren

Regels voor berichten