Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind puntlaarsjes echt heel erg mooi. Vooral zwarte zonder zo'n hak, zijn echt leuk!
Ik heb bij Sacha in Arnhem echt hele gave gezien (waren alleen geen laarsjes). Dat waren rode lage, zonder hak, en zo'n puntvorm dus ![]() Ik vind ze ook heel vrouwelijk, behalve als je maat boot hebt, dan is het niet echt charming.
|
eerst vond ik ze verschrikkelijk, maar nu vet cool
kheb zelf 3 paar punt schoentjes een paar zwarte enkellaarsjes met een klein laag hakje een paar bruine laarzen met een hele hoge hak een paar jeans met kant achtig iets instappers, ook met hoge hak
|
Ik vind ze bij sommige mensen echt mooi staan, maar je hebt ook gewoon schoenen met een té grote punt, dat is dan weer erg
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Die puntschoenen waarvan de voorkant een stukje omhoog staat vind ik trouwens ook niet mooi.... |
![]() |
|
Ik vind ze erg mooi maar het moet niet te extreem worden met enorme hakken, hele spitsen punten of naaldhakken. Ik hou meer van type cowboypuntlaarzen. Dus een nette schoen afgeleid van stoere cowboylaars. Of een smal laag hakje eronder (heb namelijk al paar met redelijk hoge hakken) maar niet de vage heksensloffen. Die worden echt lelijk als je ze een tijdje draagt!
Het liefst koop ik schoenen die apart zijn en niet iedereen heeft dus zoek ik liever die winkels op. Gewoon omdat ik niet mijn schoenen 10 keer voorbij wil zien gaan in een minuut en omdat ik echt een hele stevige laars moet hebben vanwege zwakke enkels dus kom je vaker in wat duurdere winkels uit. Helaas want mijn portemonaie staat er niet echt naar dus goed spotten in de uitverkoop!!
||
Citaat:
nog steeds een trauma van! ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 10:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarnaast haat ik ook van die mensen die alles kopen omdat het 'in' is etc. Als ik iets leuks zie en er vervolgens nog 1000 mensen mee zie lopen koop ik het liever niet. Ik was ook vrij vroeg met de puntschoenen maar helaas zagen meer mensen er iets leuks in. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben nl ontzettend op zoek naar donkerblauwe suede soortgelijke laarzen, héb ze es gevonden, ín de opruiming, maar heb ze toen niet gekocht omdat mijn zus ze niet geweldig vond, en heb daar nog steeds spijt van.... (ahhhh) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb al andere gekocht, van zwart lamsleer, met een laag naaldhakje en een 'afgeknipte' punt, geen spitse dus. Er loopt een naad over de lengte van de schoen. Ik heb ze trouwens een maatje groter gekocht, loopt lekkerder, en met lamsleer ben ik bang dat ze gaan uitlopen op de plaats van de tenen. Van mij waren íets goedkoper ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
bruine puntschoenen i'mstronger | 28 | 08-09-2004 09:03 | |
Lifestyle |
Rijles met puntschoenen :P Verwijderd | 20 | 14-02-2004 19:48 | |
Lifestyle |