| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
.. En die witte vlekken komen gewoon door je eigen ogen volgens mij. Ik heb dat namelijk ook heel vaak als ik wakker word dat ik dan allerlei rare vlekken zie. Geloof niet dat het geesten zijn.Namarie Nar'hyarmen
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
we hadde net feesje gehad dan kun je je tog wel ff inbeelde da je nie meteen gaat slape?
|
|
||
|
Citaat:
) en sja....misschien beelde ik em da wel in, maar leek zo eg?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
In je dromen lijken dromen ook heel erg echt, dus grote kans dat je het gewoon droomde terwijl je dacht dat het echt was.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
sja drome lijke idd heel eg....
|
|
||
|
Citaat:
'un' paar meideN stemmeN hoort giegeleN hoor... :-) offtopic --> Barkrukkie...wat ben je het vaak met me eens zeg
|
|
||
|
Citaat:
maar soms lijkt HET wel alsof er gewoon 'n geest of iets in die richting in mijn buurt is en dat gevoel is niet errug leuk
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
maar soms kijken ze je aan of ze willen zeggen :"Jij moet echt is naar een psycholoog joh!"
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook al zeg ik dat dat niet kan want het is een mannenstem en ik wil geen zelfmoord plegen (wat die stem dus zegt) zegt ze nog dat het mijn onbewuste innerlijke stem is.... jajaja....
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
en Dark Tish, ik ken jou (jij kent mij onder een andere nick) en volgens mij zit je de boel een beetje bij elkaar te verzinnen...
heb je aandacht te kort ofzo??? lees je hele verhaal nog es trug en denk dan es ff goed na!!! gebruik je verstand! denk je dat het leuk is ofzo?? er zijn mensen genoeg (waaronder ik) die last hebben van dingen zien of horen die er niet zijn en als je dat gaat verzinnen om aandacht te krijgen... damn dat is echt zielig..... heel triest... |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ga eerst is even nadenken voordat je iemand niet wil geloven
|
|
|
Verwijderd
|
hahaa ík moet nadenken????
niet te geloven astrid! jij bent echt diep gezonken! als je nou echt meent dat dat zo is, waarom ga je dan geen hulp zoeken??? ennuh darthraver, ik zie nix, maar ik hoor een stem... en dan hoeft dat nog niet meteen een of andere 'geest' te zijn.... en ik ga er niet meer lopen zanniken, want hij is er en daar is nix aan te doen... en als je dat zag... is t dan zo raar??? ik zie zo vaak schimmen en wazige vlekken! kan aan licht/donker liggen, kan aan je ogen liggen... laat je ogen testen dan weet je misschien hoe t komt... |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar ik had niks op die avond, zat gewoon braaf me huiswerk te maken... en naar 'n psycholoog toe wil ik al helemaal nie, weet niet waarom maar wil et gewoon nie
|
|
||
|
Citaat:
maar weetje wa me grootste probleem is? ik zoek overal iets achter. zie ik bijv. iets (volges mijn ogen en denkbeelden) onnatuurlijks denk ik meten van :"wat kan dat nou zijn, geest? engergie bron?" laatst bijv. in ut wiskunde lokaal, zag ik daar op de raam, waar niemand bijkon, dus erges boven aan, zoown soort ademvlek zitte, en daar zoek ik dus iets achter, en das fout...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over dat praten in je slaap kan ik heel goed mee praten.. ik praat altijd in me slaap.. en weet er daarna (meestal) niets meer van... En ja ik weet hoe het is als je iemand zo hoort praten.. tenminste.. mijn broer vertelde me laatst.. dat hij toen hij bij zijn oude baas werkte een keer heel erg van me is geschrokken.. hij moest om 5 uur beginnen en was zijn gezicht aan het wassen.. en opeens hoorde hij een onwijze gil.. en dat was ik dus.. hij was zich kapot geschrokken... maar je kunt ook lachen, schelden en gewoon praten in je slaap.. en wat de schimmen betreft.. laat je ogen nakijken.. of doe gewoon het licht aan.. |
|
|
|
||
|
Citaat:
en waar wil ik hulp zoeken dan? niemand neemt me serieus, jah okee laten we zeggen 1 op de 10 neemt me serieus, zoo en da zijn er veel en ik weet ook wel dat ik nerges iets 8er moet zoeken, maar op de 1 of andere manier doe ik dat toch...enne....wil je thuis vertelle wat je heb meegemaakt dan?
|
|
|
Verwijderd
|
ik heb nou sinds al best een hele tijd een stem in mijn hoofd die zegt wat ik moet doen en dat is echt geen pretje, dus als jij echt schimmen ziet, of iets dergelijks wat er niet is, dan moet je dus hulp gaan zoeken, ja... en dan kun je bijv naar de vertrouwenspersoon gaan op school of naar het ggz...
praat er iig over met ons mam, tis ook makkelijker als zei weet wat er is... als je nou niet naar vertrouwenspersoon of ggz durft ofzo, kun je ook naar de huisarts gaan, zo ben ik toen ook begonnen... |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|