Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom wachten (sommige) mensen af met zoenen tot ze de ware tegenkomen. Het is maar zoenen!
Stel: Je komt op je 19e een geweldig lekkerding tegen. Je bent onwijs verliefd, en hij/zij wil je zoenen. Maar jij hebt nog nooit gezoend. Dan ben je super bang dat hij op je afknapt. Daarom vind ik dat je beter kan 'oefenen' door gewoon uit te gaan, beetje flirten met iemand die je er leuk uit vind zien, diegene komt (als jij de eerste stap niet durft te zetten) naar jou toe, jullie dansen en nog geen minuut later staan jullie te zoenen. Het is niet altijd de bedoeling om te zoenen met iedereen die je ziet, maar het geeft je wel zelfvertrouwen en je hebt iig een beetje ervaring opgedaan, zodat je niet meer het bange gevoel voor zoenen hebt.
||
![]() |
Citaat:
en dat snap je of nie,.....jij snapt dat dus nie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als die mensen niet met de eerste de beste willen zoenen en dan wel onzeker daarover zijn, dan is dat gewoon iets heel normaals. je gaat toch ook niet je hele levensverhaal aan iemand vertellen die je 2 minuten kent...en voor sommige mensen is zoiets net zo intiem als met iemand zoenen...
|
Ik was 16 toen ik voor het eerst zoende en ik had toen al zoiets van: 'nou mag het wel es gebeuren' ik was er gewoon heeeel nieuwsgierig enzo naar
![]() Ik zeg niet dat er iets mis mee is ofzo, maar als de eerste keer zoenen zo belangrijk voor je is, vind ik het niet zo gek dat het wat langer duurt. Waarom zou je je ervoor schamen? En dat er iets mis met je zou zijn alleen omdat je nog niet hebt gezoend is natuurlijk onzin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zoende 'pas' op zijn 16e en ik ken een heleboel mensen die 18 tot 22(!) jaar zijn en nog nooit gezoend hebben. Is dus helemaal niet erg, maar sommige 14-jarigen vinden het sneu en vreemd dat sommige oudere jongeren nog nooit hebben gezoend... ![]() Ik houd het er maar op dat je hersens nog moeten groeien en nog niet al te ver ontwikkeld zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze hele topic slaat echt nergens op, wtf maakt het uit waneer en met wie je zoent. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hé maar 8mile het is heel sneu dat je nog niet beseft dat het helemaal niets uitmaakt, hoe vaak, wanneer en op welke leeftijd je gezoend hebt. Maar goed het besef komt wel met de jaren, ooit zal je wel beseffen wat er echt toe doet en wat niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Srry dat ik het als bagger verwoord, maar ik snap hier dus niks van ![]() Waarom wachten (sommige) mensen af met zoenen tot ze de ware tegenkomen. Het is maar zoenen! WTF ![]() mijn antwoord: Waarom wachten (sommige) mensen af met seks tot ze de ware tegenkomen? Het is maar seks. Stel je voor je bent 19, en maagd, maar je bent stapelverliefd op iemand, en hij op jou, is het dan niet veel makkelijker om zelfvertrouwen te hebben? ![]() No Offence, maar ik vind het dus volstrekte bullshit wat je hierboven vermeld, though het voor iedereen anders is natuurlijk |
![]() |
|
niet hebben gezoend is niet erg hoor, ok, met me ex is er wel een kus aan te pas gekomen, maar tongzoen nog niet, en toen was ik al 17, tis maar hoe sucuur je bent met uitzoeken van een vriend / vriendin, maar 1 ding staat vast: je zult het allemaal wel een keer doen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik nu zou vertellen dat ik 17 was toen ik voor het eerst iemand zoende (wat overigens de waarheid is) ga je je dan beter voelen? Grondig gebrek aan eigenwaarde heb je in my humble opinion als je zoveel waarde hecht aan de mening van anderen . |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De maatschappij? Laat me niet lachen, de maatschappij zegt ook dat ik rebels zou moeten zijn, me af zetten van m'n ouders en elk weekend op m'n scooter naar de lokale disco zou gaan om chickies met breezers te scoren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nee joh, wat maakt het nou uit! Als je het zelf niet erg vindt er niet teveel mee zit, wie maakt het dan wel uit?! En wat andere mensen doen, je moet er niet teveel naar kijken...
Ik was zelf 17 toen ik voor het eerst zoende, opzich wordt dit ook wel als laat gezien, was het misschien ook, maar wat maakt het uit, ik heb er nooit echt van wakker gelegen eigenlijk. Ik had zoiets van het komt wel een keertje, en het kwam ook. Verder zijn er echt nog vele mensen die rond hun 18de nooit gezoend hebben volgens mij. Tenminste ik kan er zo een heel stel opnoemen. Mijn vriendje was trouwens net 19 toen hij voor het eerst zoende en dat was met mij ![]() Er zijn altijd wel mensen die zich aangetrokken tot je voelen, en die jou wel heel erg mooi vinden, dus nee met uiterlijk heeft het niet te maken! Gewoon geen zorgen over maken, niet luisteren naar wat andere zeggen, en het komt wel een keertje. |
![]() |
|
Wat is er mis mee als je nog nooit hebt gezoend op je 17e of 18e of nog later ??? Als jij zelf nog niet de persoon hebt gevonden om mee te zoenen...? Doe het dan gewoon niet...
je hoefd je niks van de massa aan te trekken..... Toen ik met iemand had gezoend voor 't eerst was dat wel een hele ervaring, ben blij dat het de juiste persoon voor mij was ( overigens ben ik allang niet meer bij diegene ) Ik was 14.... |
![]() |
|
jaa, ben 19, en heb 1x vriendin gehad en is enige meisje waar ik mee heb gezoend, ook nie verder gekomen...ik had het al na 2 maanden uit gemaakt
Maar verder ook nooit "succes" terwijl ik ook altijd hoor van goh, je bent leuke jongen blablabla.....alleen de meisjes die ik dan leuk vind, willen altijd liever gewoon goede vrienden zijn......ma ja, als ut van mijn kant af moeten komen, wordt ut nooit wat.....
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is ooit toch al eens een s.com Bi-Meiden meeting geweest, waarom niet gewoon een meeting voor iedereen die nog nooit gezoend heeft en daar graag vanaf wil? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik vind wel als je daar zo laat mee bent , dat je toch iets mist kwa je eigen ontwikkeling .
ik heb zelf volgens mij op m,n 14e of 15e voor het eerst gezoent .. en daarna een paar keer .. 2 of 3 keer .. ook niet veel dus ,, en dan nu met m,n vriendin . maar ja .. zelf heb ik nu ook wel zoiets van ,, ik had best wel wat meer ervaring op mogen doen toen het allemaal nog normaal was om uit te gaan en met meisjes te zoenen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Dat je laat bent met zoenen is helemaal niet erg, des te later het is, des te specialer je het gaat vinden toch ?
Kijk ik ben 15 en k heb al met ongeveer 30 jongens gezoend en ook nog met een meisje.. Dus ik weet niet wat erger is.. En als je perse met iemand wil zoenen.. Doe het met iemand die je kent.. En niet met iemand die je zo ff tegenkomt.. daar krijg je spijt van.. geloof me.. Of met je beste vriendin.. is altijd leuk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Face it: je kunt gewoon beter snel zoenen. Je voelt je ook lullig als je op je twaalfde nog niet kunt fietsen of je veters strikken. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
22 en nog nooit gezoend Verwijderd | 12 | 02-02-2019 06:34 | |
Liefde & Relatie |
19 en nog nooit gezoend of relatie gehad tijdjes1234 | 52 | 09-01-2016 16:42 | |
Liefde & Relatie |
18 en nog nooit gezoend/relatie gehad dbzmenneke | 30 | 22-06-2012 17:01 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend erg?? me in luv | 37 | 04-09-2003 16:07 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit.... jamaifan15 | 34 | 07-04-2003 14:58 | |
Liefde & Relatie |
voor de 4e keer erg verliefd, MAAR TOCH NOG NOOIT GEZOEND?! Jessica K. | 22 | 18-05-2002 14:08 |