Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2003, 00:46
Verwijderd
tis erger om te weten wat je mist dan gewoon iets missen.
Oftewel Je hebt nog nooit gezoend, helemaal niks mis mee, in tegendeel, ik heb wel gezoend/relaties gehad, maar nu 'al' bijna 11 maanden niks, en dat vind ik erger dan de 16 jaar dat ik niks heb gehad...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2003, 01:58
Verwijderd
laten we het zo zeggen :

als je neit bikkelelijk bent, en je kan een mooi praatje houden bij een meisje, dan heb je als jongen meestal wel kans

En meisjes, wees geil en hang om een jongen heen dna lukt et meestal wel
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 08:33
Verwijderd
Stel je niet aan.

Blergh, sorry als ik nu als een soort DWJ klink maar de politiek correctheid en clicheheid van zulk soort topics zijn zum kotzen. Iemand stelt 'n vraag "ben ik normaal"

En het totale forum gelijk "jaaa tuurlijk ben je normaal ik was ook pas ... blablabla" Wat 'n onzin.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 08:37
Verwijderd
"zoenen is speciaal" "mezelf bewaren voor de ware"

*KOTS*

Zoenen is gewoon lekker en de meeste mensen beginnen er ooit mee. En als je ermee zit dat je 't nog nooit gedaan heb moet je niet zielig gaan doen op 'n forum maar er gewoon *zelf* iets aan doen. Zit je dat niet. Mooi maar ga dan ook niet van die schijnheilige verhaaltjes opschrijven.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 08:55
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:

*KOTS*

Zoenen is gewoon lekker en de meeste mensen beginnen er ooit mee. En als je ermee zit dat je 't nog nooit gedaan heb moet je niet zielig gaan doen op 'n forum maar er gewoon *zelf* iets aan doen. Zit je dat niet. Mooi maar ga dan ook niet van die schijnheilige verhaaltjes opschrijven.
Hehe eindelijk iemand die het ziet maar ik zoen trouwens niet meer voor een avond, dat zijn "vaak" dezelfde mensen maar nu mag ik lekker met mijn vriendin zoenen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 13:38
Betty
Betty is offline
Waarom wachten (sommige) mensen af met zoenen tot ze de ware tegenkomen. Het is maar zoenen!

Stel: Je komt op je 19e een geweldig lekkerding tegen. Je bent onwijs verliefd, en hij/zij wil je zoenen. Maar jij hebt nog nooit gezoend. Dan ben je super bang dat hij op je afknapt. Daarom vind ik dat je beter kan 'oefenen' door gewoon uit te gaan, beetje flirten met iemand die je er leuk uit vind zien, diegene komt (als jij de eerste stap niet durft te zetten) naar jou toe, jullie dansen en nog geen minuut later staan jullie te zoenen.
Het is niet altijd de bedoeling om te zoenen met iedereen die je ziet, maar het geeft je wel zelfvertrouwen en je hebt iig een beetje ervaring opgedaan, zodat je niet meer het bange gevoel voor zoenen hebt.
Oud 27-01-2003, 14:18
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
eXo schreef:
Stel je niet aan.

Blergh, sorry als ik nu als een soort DWJ klink maar de politiek correctheid en clicheheid van zulk soort topics zijn zum kotzen. Iemand stelt 'n vraag "ben ik normaal"

En het totale forum gelijk "jaaa tuurlijk ben je normaal ik was ook pas ... blablabla" Wat 'n onzin.

*KOTS*

soo,..wat zijn we weer lekker tactvol!,...kijk dat jij nooit ergens druk om maakt,...hoeft nie te betekenen dat dat voor iedereen is, sommige mensen maken zich daar gewoon druk om (ik dus ook).
en dat snap je of nie,.....jij snapt dat dus nie
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:27
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Betty schreef:
Waarom wachten (sommige) mensen af met zoenen tot ze de ware tegenkomen. Het is maar zoenen!

Stel: Je komt op je 19e een geweldig lekkerding tegen. Je bent onwijs verliefd, en hij/zij wil je zoenen. Maar jij hebt nog nooit gezoend. Dan ben je super bang dat hij op je afknapt. Daarom vind ik dat je beter kan 'oefenen' door gewoon uit te gaan, beetje flirten met iemand die je er leuk uit vind zien, diegene komt (als jij de eerste stap niet durft te zetten) naar jou toe, jullie dansen en nog geen minuut later staan jullie te zoenen.
Het is niet altijd de bedoeling om te zoenen met iedereen die je ziet, maar het geeft je wel zelfvertrouwen en je hebt iig een beetje ervaring opgedaan, zodat je niet meer het bange gevoel voor zoenen hebt.
Dus om zelfvertrouwen te krijgen, moet je je maar als een slet gedragen

Als die mensen niet met de eerste de beste willen zoenen en dan wel onzeker daarover zijn, dan is dat gewoon iets heel normaals.
je gaat toch ook niet je hele levensverhaal aan iemand vertellen die je 2 minuten kent...en voor sommige mensen is zoiets net zo intiem als met iemand zoenen...
Oud 27-01-2003, 14:42
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:

ach, dat de meeste mensen een jaar 14 zijn... wees blij dat je niet één van de meeste mensen bent...
ik ben 14, en ik ben het ook nog niet... maar ik blijf rustig wachten..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 15:32
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik was 16 toen ik voor het eerst zoende en ik had toen al zoiets van: 'nou mag het wel es gebeuren' ik was er gewoon heeeel nieuwsgierig enzo naar Ik kan me van de ene kant dus goed voorstellen hoe je je voelt. Alleen is er één klein verschilletje, ik vind zoenen niet zo belangrijk als jij. Ik vind het leuk en lekker en spannend enzo. Niet dat ieder weekend een andere jongen zoen, maar als ik iemand leuk vind en de aantrekkingskracht is er hoef ik niet eerst verliefd te worden of de zekerheid te hebben dat het ook echt iets wordt.
Ik zeg niet dat er iets mis mee is ofzo, maar als de eerste keer zoenen zo belangrijk voor je is, vind ik het niet zo gek dat het wat langer duurt. Waarom zou je je ervoor schamen? En dat er iets mis met je zou zijn alleen omdat je nog niet hebt gezoend is natuurlijk onzin.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Nee, dat is niet erg.De eerste keer dat ik zoende (en de laatste), was ik 18. de volgende keer wacht ik tot mn beugel eruit is. *deed pijn, en ik had geen lippen meer over, humiliation *
nou dit bewijst maar weer dat het weinig met je uiterlijk te maken heeft want dit is een heeeeeeeeeeeeeel mooi jongetje
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:22
Arox
Arox is offline
Had ook nog nooit gezoend tot dit weekend.
Ik vond het echt niet erg, heb er zelf ook nooit probleem van gemaakt, sommige bekenden wel. Nooit wat van aangetrokken
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:23
emmol
emmol is offline
ik denk niet dta het boeiend is of je wle of nooit gezoend hebt.. als iemand met je wil zoene is dat denk ik sneller omdta ej nog nooit met eimand hebt gezoend dan omdat je dur al 100 ehbt gehad.. ik was zelf 11 ofzo denk ik .. maar dat boet er niete cht toe.. succes ermee...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:35
8mile
8mile is offline
jullie zijn allemaal wel super sneu hoor
ik ben net 14 en heb al met 14 gezoend
dus jullie lopen toch echt heel klein beetje erg achter
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:42
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
8mile schreef:
hahahahhahaha

Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:45
8mile
8mile is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
hahahahhahaha

ja het is zo hoor
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:46
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
8mile schreef:
Zozo ventje, je hebt gezoend, voel je je nu stoer dan?
Ik zoende 'pas' op zijn 16e en ik ken een heleboel mensen die 18 tot 22(!) jaar zijn en nog nooit gezoend hebben. Is dus helemaal niet erg, maar sommige 14-jarigen vinden het sneu en vreemd dat sommige oudere jongeren nog nooit hebben gezoend...

Ik houd het er maar op dat je hersens nog moeten groeien en nog niet al te ver ontwikkeld zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:49
8mile
8mile is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Zozo ventje, je hebt gezoend, voel je je nu stoer dan?
Ik zoende 'pas' op zijn 16e en ik ken een heleboel mensen die 18 tot 22(!) jaar zijn en nog nooit gezoend hebben. Is dus helemaal niet erg, maar sommige 14-jarigen vinden het sneu en vreemd dat sommige oudere jongeren nog nooit hebben gezoend...
ik zeg niet dat ik nu stoer ben maar ik vind gewoon dat je op je 16e al wel gezoend mag hebben nou en jij vind dat niet nou ja dan niet zo denkt iedereen er weer anders over dan hoef je niet net te doen als of ik het zei dat ik jullie wou beledigen ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:10
Verwijderd
Citaat:
8mile schreef:
Je bent echt ontzettend triest als je je daarom méér gaat voelen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
8mile schreef:
ik al op me 13'de en op me 15'de geneukt dus kaak dicht houden kleine guppie.

Deze hele topic slaat echt nergens op, wtf maakt het uit waneer en met wie je zoent.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 21:26
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
8mile schreef:
Ben ff stoer

Een meid in mijn klas is ook zo, die vind mij een loser omdat ik nooit heb gezoend
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 21:42
DarkRaven
DarkRaven is offline
als je zo graag wilt zoenen dan doe je er toch iets aan? In de meeste discotheken zoenen ze zo vaak voor 1x Maar als je het echt speciaal vind kan je natuurlijk ook wachten totdat je een serieuze relatie hebt ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 22:15
Verwijderd
Citaat:
8mile schreef:
En jouw teelballen zijn vorige week pas ingedaald.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 22:19
marlies
marlies is offline
Citaat:
nare man schreef:
En jouw teelballen zijn vorige week pas ingedaald.

Hé maar 8mile het is heel sneu dat je nog niet beseft dat het helemaal niets uitmaakt, hoe vaak, wanneer en op welke leeftijd je gezoend hebt. Maar goed het besef komt wel met de jaren, ooit zal je wel beseffen wat er echt toe doet en wat niet.
Oud 27-01-2003, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Betty schreef:

DUS, wat ik hieruit opmaak, is dat jij zegt dat je dmv ervaring zelfvertrouwen op moet bouwen...
Srry dat ik het als bagger verwoord, maar ik snap hier dus niks van
WTF

mijn antwoord: Waarom wachten (sommige) mensen af met seks tot ze de ware tegenkomen? Het is maar seks. Stel je voor je bent 19, en maagd, maar je bent stapelverliefd op iemand, en hij op jou, is het dan niet veel makkelijker om zelfvertrouwen te hebben?
No Offence, maar ik vind het dus volstrekte bullshit wat je hierboven vermeld, though het voor iedereen anders is natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 23:49
HIBJ
HIBJ is offline
niet hebben gezoend is niet erg hoor, ok, met me ex is er wel een kus aan te pas gekomen, maar tongzoen nog niet, en toen was ik al 17, tis maar hoe sucuur je bent met uitzoeken van een vriend / vriendin, maar 1 ding staat vast: je zult het allemaal wel een keer doen
Oud 28-01-2003, 23:42
Verwijderd
Citaat:
nathalie schreef:
soo,..wat zijn we weer lekker tactvol!,...kijk dat jij nooit ergens druk om maakt,...hoeft nie te betekenen dat dat voor iedereen is, sommige mensen maken zich daar gewoon druk om (ik dus ook).
en dat snap je of nie,.....jij snapt dat dus nie
Nee daar snap ik inderdaad geen zak van.

Als ik nu zou vertellen dat ik 17 was toen ik voor het eerst iemand zoende (wat overigens de waarheid is) ga je je dan beter voelen? Grondig gebrek aan eigenwaarde heb je in my humble opinion als je zoveel waarde hecht aan de mening van anderen .
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 23:46
Verwijderd
Citaat:
8mile schreef:
ik zeg niet dat ik nu stoer ben maar ik vind gewoon dat je op je 16e al wel gezoend mag hebben
Zegt wie?

De maatschappij? Laat me niet lachen, de maatschappij zegt ook dat ik rebels zou moeten zijn, me af zetten van m'n ouders en elk weekend op m'n scooter naar de lokale disco zou gaan om chickies met breezers te scoren.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 01:21
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Oftewel Je hebt nog nooit gezoend, helemaal niks mis mee, in tegendeel, ik heb wel gezoend/relaties gehad, maar nu 'al' bijna 11 maanden niks, en dat vind ik erger dan de 16 jaar dat ik niks heb gehad...
idd. ik voor het eerst gezoend toen ik 17 was, maar ik zie mezelf dat de komende jaren niet herhalen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 11:20
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Geheel mee eens...
Oud 29-01-2003, 12:13
Verwijderd
Nee joh, wat maakt het nou uit! Als je het zelf niet erg vindt er niet teveel mee zit, wie maakt het dan wel uit?! En wat andere mensen doen, je moet er niet teveel naar kijken...
Ik was zelf 17 toen ik voor het eerst zoende, opzich wordt dit ook wel als laat gezien, was het misschien ook, maar wat maakt het uit, ik heb er nooit echt van wakker gelegen eigenlijk. Ik had zoiets van het komt wel een keertje, en het kwam ook.
Verder zijn er echt nog vele mensen die rond hun 18de nooit gezoend hebben volgens mij. Tenminste ik kan er zo een heel stel opnoemen. Mijn vriendje was trouwens net 19 toen hij voor het eerst zoende en dat was met mij . Hij heeft er wel mee gezeten soms omdat hij dacht dat hij niet leuk was ofzo, maar dat is echt bullshit hoor, ken niemand die hem er echt lelijk uit vindt zien namlijk.
Er zijn altijd wel mensen die zich aangetrokken tot je voelen, en die jou wel heel erg mooi vinden, dus nee met uiterlijk heeft het niet te maken! Gewoon geen zorgen over maken, niet luisteren naar wat andere zeggen, en het komt wel een keertje.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 12:41
luckyleo
luckyleo is offline
Echt niet erg hoor. Ik zou gewoon wachten op iemand waar je echt een goed gevoel bij hebt, anders krijg je spijt.
Mijn huidige vriendin had ook nog nooit gezoend voor mij, khoop voor haar dat ze nu wel de goede keuze heeft gemaakt
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 15:23
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Wat is er mis mee als je nog nooit hebt gezoend op je 17e of 18e of nog later ??? Als jij zelf nog niet de persoon hebt gevonden om mee te zoenen...? Doe het dan gewoon niet...

je hoefd je niks van de massa aan te trekken.....

Toen ik met iemand had gezoend voor 't eerst was dat wel een hele ervaring, ben blij dat het de juiste persoon voor mij was ( overigens ben ik allang niet meer bij diegene ) Ik was 14....
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 16:10
R-J-N
R-J-N is offline
jaa, ben 19, en heb 1x vriendin gehad en is enige meisje waar ik mee heb gezoend, ook nie verder gekomen...ik had het al na 2 maanden uit gemaakt

Maar verder ook nooit "succes" terwijl ik ook altijd hoor van goh, je bent leuke jongen blablabla.....alleen de meisjes die ik dan leuk vind, willen altijd liever gewoon goede vrienden zijn......ma ja, als ut van mijn kant af moeten komen, wordt ut nooit wat.....
Oud 29-01-2003, 19:39
lana
lana is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
Ja, we zullen wel moeten. Maar 't rare bij mij is, dat het altijd van die 'kneuzige' types (sorry, maar weet ff niet hoe ik ze anders moet noemen) zijn die mij leuk vinden en nooit eens een leuke vlotte jongen. Dan ga je je weleens afvragen waarom je juist die jongens aantrekt .
herkenning.................helaas
Oud 29-01-2003, 21:10
Judici0us
Judici0us is offline
tsja tis een kwestie van weten wat de vrouwen willen he? je hebt het of je hebt het niet
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:14
kukuGu¥
kukuGu¥ is offline
misschien moeten juli is met z'n alle afspreken
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:03
AMDFreak
AMDFreak is offline
Tja, ik ben 16.. en ik weet zeker dat ik op mijn 17de verjaardag zo iets heb van zucht.. nog steeds nie gezoend..

Kijk, ik wil best wel uitgaan.. alleen daarvoor heb ik nie de juiste vrienden
Oud 29-01-2003, 22:22
Verwijderd
Citaat:
kukuGu¥ schreef:
misschien moeten juli is met z'n alle afspreken
Ja, maar daar is 't stelletje dan weer te preuts voor...

Er is ooit toch al eens een s.com Bi-Meiden meeting geweest, waarom niet gewoon een meeting voor iedereen die nog nooit gezoend heeft en daar graag vanaf wil?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Wow, dikke nigga Playa!, Heb je je Dong al in een Sma geditched?

Zucht, ja. Je moeder, je oma, je tante, zucht. Zoveel verjaardagen red ik ook wel hoor , maar dat heet een kusje geven mien jonke

*aarsbui*

Het word ook zoo geromanitseerd allemaal. Alsof het zo speciaal is. Het word pas vervelend, als mensen gaan opscheppen over hoe goed hun vriend/in in bed is "Ja, en toen zoog ze me zomaar, hele avond gelalalla....".. Ten eerste boeit me dat niet, dat zijn hun zaken, ten 2e, doen ze vaak dan zo dat er wat mis met me is, omdat ik 19 ben, en nog maar 1 keer gezoent heb, Hallooooooo
Dat is niet het enige dat er mis met je is
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:33
Judici0us
Judici0us is offline
et schijnt dat opblaaspoppen in de mode zijn... en die zijn voor allez in.. suc6
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:37
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
8mile schreef:
wijsneus
Oud 30-01-2003, 15:42
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:

Kijk, ik wil best wel uitgaan.. alleen daarvoor heb ik nie de juiste vrienden
Oh, komt heus wel goed Ik heb in mn dorp helemaal geen vrienden, op school echter wel een heleboel Ga je daar toch een keer mee uit?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:26
David
David is offline
ik vind wel als je daar zo laat mee bent , dat je toch iets mist kwa je eigen ontwikkeling .

ik heb zelf volgens mij op m,n 14e of 15e voor het eerst gezoent ..
en daarna een paar keer .. 2 of 3 keer .. ook niet veel dus ,, en dan nu met m,n vriendin .

maar ja .. zelf heb ik nu ook wel zoiets van ,, ik had best wel wat meer ervaring op mogen doen toen het allemaal nog normaal was om uit te gaan en met meisjes te zoenen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:30
B17V
B17V is offline
Citaat:
ydnew schreef:
Mss heel raar maar ik ben 17 en heb nog nooit gezoend/verkering gehad gewoon helemaal niks is dit raar? Loop ik achter? Of moet ik gewoon wachten totdat ik er 1 tegenkom bij wie ik denk ja jouwwil ik??
das nie erg hoor...kheb wel al gezoend en verkering..maar k ken zoveel mensen van 17/18 die dat nog nooit gedaan ehbben
Oud 30-01-2003, 16:33
Smartie
Smartie is offline
Dus er zijn veel meer mensen die nog nooit gezoend hebben op mijn leeftijd? Ik dacht dat ik den enige zou zijn Wat een opluchting
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:34
Hooligirl
Hooligirl is offline
Dat je laat bent met zoenen is helemaal niet erg, des te later het is, des te specialer je het gaat vinden toch ?

Kijk ik ben 15 en k heb al met ongeveer 30 jongens gezoend en ook nog met een meisje.. Dus ik weet niet wat erger is..

En als je perse met iemand wil zoenen.. Doe het met iemand die je kent.. En niet met iemand die je zo ff tegenkomt.. daar krijg je spijt van.. geloof me..

Of met je beste vriendin.. is altijd leuk
Oud 30-01-2003, 16:36
B17V
B17V is offline
Citaat:
smartie85 schreef:
Dus er zijn veel meer mensen die nog nooit gezoend hebben op mijn leeftijd? Ik dacht dat ik den enige zou zijn Wat een opluchting
tis echt nie erg neej!!! tkomt vanzelf..is bij mij ook gebeurd
Oud 30-01-2003, 16:37
B17V
B17V is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Dat je laat bent met zoenen is helemaal niet erg, des te later het is, des te specialer je het gaat vinden toch ?

Kijk ik ben 15 en k heb al met ongeveer 30 jongens gezoend en ook nog met een meisje.. Dus ik weet niet wat erger is..

En als je perse met iemand wil zoenen.. Doe het met iemand die je kent.. En niet met iemand die je zo ff tegenkomt.. daar krijg je spijt van.. geloof me..

Of met je beste vriendin.. is altijd leuk
30 vind ik een beetje veel voor iemand van 15...je doet me denken aan een....
Oud 30-01-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Hooligirl schreef:
Integendeel. Hoe later je bent met zoenen, hoe meer je het romantiseerd, hoe meer je er tegenop ziet, hoe meer mensen in je omgeving je raar aankijken en hoe harder je zelfvertrouwen achteruit gaat.

Face it: je kunt gewoon beter snel zoenen. Je voelt je ook lullig als je op je twaalfde nog niet kunt fietsen of je veters strikken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten