Oud 02-02-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
even aan alle mannen die beweren dat ze haar in hun mond krijgen bij orale sex: dan doe je iets niet goed, want de vagina zit een stukje lager dan het schaamhaar...
t kan ook zijn dat jou vriend iets niet goed doet, volgen smij hoor je bij orale sex toch echt de clit te likken en neit de vagina
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 17:34
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ehm
schaamhaar zit ook op de schaamlippen hoor
In ieder geval wel op de buitenste (of grote) schaamlippen, maar als je er voor zorgt dat je bij het likken van de kittelaar met je tong tussen de binnenste (of kleine) schaamlippen blijft hoeft dat verder geen problemen op te leveren.
Oud 02-02-2003, 17:36
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
tuurlijk scheer ik dat er ook af, das toch ook geen gezicht, wat je makkelijk kan scheren eraf scheren en op bepaalde plekken een oerwoud hebben zitten.

en t is totaal niet gevaarlijk, ik heb me nog nooit gesneden ofzo
Mr, hoe doe je dat zonder je te snijden? *heeft niet zo'n veilig scheermesje*
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 17:37
Evito
Evito is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Huur mij in!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
ik gebruik mach3
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Huur mij in!
Hou nou es op
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:19
Evito
Evito is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hou nou es op
Ok
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Dank je, je hebt zojuist bewezen dat ik een pedofiel ben.

Hoewel ik eigenlijk wel een beetje verliefd ben (geweest) op een 12-jarig meisje, maar zij was niet bepaald een 'kindje' meer...
Niet zo'n domme, halve kleuter.

En ach wat, als mannen van 32 een meisje van 17 kunnen hebben, waarom kan ik als jongen van (net) 17 dan niet een relatie hebben met een meisje van 12, bijna 13?

Maakt dit mij een pedofiel?
In mijn ogen niet, want ik val evengoed op meiden van mijn leeftijd.

En als iemand mij een pedofiel vind, then so be it.
Van mij mag je. Ik trek me er toch niets van aan.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 19:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:
je hebt gewoon geen coordinatie Mij lukt het ook gewoon zonder me te sijden...
Oud 02-02-2003, 19:29
Verwijderd
ik zeg niet meteen dat iedereen die 'kaal' mooier vindt, een pedofiel is... hoogstens dat diegene zich sexueel ook aangetrokken tot jongere meisjes voelt (hoef je er natuurlijk niet meteen een relatie mee te beginnen)

spacegirl, als iemand mijn clitoris lang achter elkaar likt dan vind ik dat alleen maar vervelend voelen... dus dat verschilt per persoon... en ook de clitoris zit lager dan het schaamhaar... ennem mijn vriend doet niets verkeerd (is dat trouwens zo'n ramp, een paar haartjes die ietwat je mond binnen komen? zolang ze er maar niet in blijven zitten en je er niet meteen je hele mond mee vol hebt zie ik niet wat het probleem ervan zou zijn... *bijt altijd in borsthaar van haar vriend*)

Lay-D Nicole, dat de randjes niet moeilijk zijn weet ik, ik hou 't wel netjes bij hoor... zie alleen de noodzaak van alles eraf niet
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 19:40
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
ik zeg niet meteen dat iedereen die 'kaal' mooier vindt, een pedofiel is... hoogstens dat diegene zich sexueel ook aangetrokken tot jongere meisjes voelt (hoef je er natuurlijk niet meteen een relatie mee te beginnen)
Ach, dat is wel zo.

Natuurlijk val ik op jongere meisjes.

Liever 14 dan 20... begrijp je?

Volgens mij is er pas iets mis wanneer je als 17-jarige jongen op meiden van 20 valt en niet op meiden van 14...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 20:23
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:

spacegirl, als iemand mijn clitoris lang achter elkaar likt dan vind ik dat alleen maar vervelend voelen... dus dat verschilt per persoon... en ook de clitoris zit lager dan het schaamhaar... ennem mijn vriend doet niets verkeerd (is dat trouwens zo'n ramp, een paar haartjes die ietwat je mond binnen komen? zolang ze er maar niet in blijven zitten en je er niet meteen je hele mond mee vol hebt zie ik niet wat het probleem ervan zou zijn... *bijt altijd in borsthaar van haar vriend*)

dat t vervelend is dat kan gebeuren daar ga ik dus geen discussie over beginnen omdat dat niet mogelijk is.
Een clit zit bij mij niet zo gek ver weg hoor, en ik snap t dat t voor een jongen niet erg fijn is, ik vind t ook niet fijn als ik zou pijpen continu iets in mijn keel zit te kriebelen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 20:31
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
Lay-D Nicole, dat de randjes niet moeilijk zijn weet ik, ik hou 't wel netjes bij hoor... zie alleen de noodzaak van alles eraf niet
ik ook, ik hou het daarom meestal bij een streepje is mooier als kaal vink
Oud 02-02-2003, 20:45
Artemis
Artemis is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
jah oke, maar het lijkt me vrij gevaarlijk om die te scheren
nah dat valt wel mee, gewoon beetje voorzichtig doen, zelfs emt een gewoon scheermesje lukt t prima
en vooral niet droog, want DAN gaat t jeuken.. anders echt niet ofzo.. bij mij iig niet

maar om nou alles weg te halen vin IK dan weer overbodig, juist alleen lippen scheren e.d.
haar dat niet in de weg zit lekker laten zitten anders lijk je idd net een kindje
Oud 02-02-2003, 20:50
Artemis
Artemis is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik gebruik mach3
ik gewoon de goedkoopste van t kruidvat
Oud 02-02-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
[SAC]Artemis schreef:
nah dat valt wel mee, gewoon beetje voorzichtig doen, zelfs emt een gewoon scheermesje lukt t prima
en vooral niet droog, want DAN gaat t jeuken.. anders echt niet ofzo.. bij mij iig niet

maar om nou alles weg te halen vin IK dan weer overbodig, juist alleen lippen scheren e.d.
haar dat niet in de weg zit lekker laten zitten anders lijk je idd net een kindje
Bij mij wel, al doe ik het onder de douche met schuim erbij
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 21:22
Artemis
Artemis is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Bij mij wel, al doe ik het onder de douche met schuim erbij
ik vin onder de douche nooit relaxed.. zit liever, bovendien spoelt t douchewater t schuim weg.. is dat t misschien?
Oud 04-02-2003, 15:20
Bartjuh
Bartjuh is offline
Ben zeker de enige jongen die kaal niet mooi vind
Het mooist vind ik gewoon normaal haar daar, niet teveel natuurlijk, maar gewoon normaal, daarna is een streepje wel leuk, dan pas kaal, ik vind dat het gewoon iets "sexy's" weg neemt ... word er minder geil van, zal wel aan mij liggen ..
Oud 04-02-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
[SAC]Artemis schreef:
ik vin onder de douche nooit relaxed.. zit liever, bovendien spoelt t douchewater t schuim weg.. is dat t misschien?
Mr, *naast* de douche dan
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 16:16
Verwijderd
*had net een heel antwoord, vloog i-explorer weg *

Mijn vriend vindt haar juist leuk daar, ik werk het wel bij, maar 't blijft een driehoekje. Ik mág er niet eens een streepje van maken, vindt hij lelijk

Dus hij valt precies op... mij

En ik vind het overigens zelf ook helemaal niet onhygienisch dat haar, dat zeggen veel mensen. Je wast het toch?
(Ik heb me één keer een streepje gemaakt, en mijn god dat jeukte! Ben blij dat dat niet meer hoeft )
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
continu iets in mijn keel zit te kriebelen
kéél? hoe lang is jouw schaamhaar dan wel niet?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:09
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Morgan schreef:
...is er dan iemand die z'n armen schéért?!
Ik scheer m'n armen ja. Niet helemala kaal natuurlijk, 'k ben niet gek ofzo, maar eens in de zoveel maanden wil ik het wel eens weer kort (2cm) doen met een tondeuse aangezien het bij mij maar door blíjft groeien.. Ook dun ik het dan ook een heel klein beetje uit, vooral op m'n benen, zodat de hoeveelheid haar nog mooi blijft.
Oud 04-02-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
kéél? hoe lang is jouw schaamhaar dan wel niet?
nee hahahaah foutje, maar ik bedoel dus mond, en niet mijn haar en die van hem

Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:46
Witch Lover
Witch Lover is offline
mijn vriendin scheert altijd al..vinnik duidelijk mooier, maar geen must..
Oud 04-02-2003, 22:20
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Morgan schreef:
uhm... hebbik een tijdje gedaan :/... omdat ik dat mooier vond staan

maar dat doe ik dan in de zomer...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 23:20
michael1
michael1 is offline
ik vind kaal lekker en waarom weet ik niet echt
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 00:09
Verwijderd
Nou, voor mij maakt het niet zoveel uit. Maar wat wel vervelend is. Als je een uur of 2 aan het neuken bent - zoals ze dat zo mooi zeggen - en het meisje heeft schaamhaar, of gewoon dag na dat het is geschoren ofzo dan gaat het ontzettend irriteren...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 00:21
-niels-
-niels- is offline
hm hm...
ik zie 't probleem niet van haar, ok als er van die lange haren zijn, dan lijkt het me ook niks... en haar wat doorloopt op de dijen is eigenlijk wel een beetje eng...
maar als ze het kort houd (dus niet weg), dan is het niet vervelend tijdens de sex, een beetje vent zal geen last hebben van een beetje prikkels...
Oud 05-02-2003, 11:24
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
dat de randjes niet moeilijk zijn weet ik, ik hou 't wel netjes bij hoor... zie alleen de noodzaak van alles eraf niet
Zo denk ik er ook over. Dat "bijhouden van de randjes" doe ik zelfs alleen maar in de zomer, als badpak of bikini bovengehaald worden. De rest van de tijd laat ik het gewoon groeien. M'n vriend vind het okay zo, en hij heeft me al gezegd dat hij "puur natuur" nog het liefst van al heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:19
Verwijderd
Leuke theorie,
maar slaat IMO nergens op

Ben te lui om dat nu te ondersteunen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:10
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-02-2003 @ 19:09:
ik begonnen als een geintje, maar ik moet het nu dus bij houden

er groeide al niet zoveel hoor, maar anders zijn ut stekeltjes
Oud 09-04-2003, 18:17
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Evito schreef op 01-02-2003 @ 19:11:
Er zijn vast wel mensen die dat doen. Maar er zijn zeker wel jongens die dat zo lelijk vinden dat ze Turkse meisjes, of meisjes met veel haar op die plek, daarom weigeren of niet zien zitten. Ik vind het echter erg mooi!
Beenhaar daartegen, dat weet ik niet, dat kan ik me niet zo goed voorstellen,
je ziet nooit een vrouw met beenhaar.

heeft iemand een plaatje?
Nou als ik t 2 weken laat groeien, lijk ik wel een gorilla. Daarom scheer ik t ook, en ik ga geen 2 weken voor gek lopen om jou een goed voorbeeld te geven. Maar echt hoor, vrouwen hebben ook beenhaar, ik denk dat je t nooit ziet omdat bijna iedereen het weghaalt maar volgensmij heeft iedereen toch best wel wat haar daar, oke en ik dan nog wat meer?!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 19:08
poesiefox
poesiefox is offline
Een kaal kinderkutje, noem ik het altijd. Het is ook geen porem, je ziet alles zitten, en het is toch niet bepaald je meest flatteuze lichaamsdeel. Een beetje korthouden en bijwerken aan de randjes, meer ben ik niet van plan.

Ik spreek uit ervaring, ik heb ooit de hele boel kaalgeschoren,(was nog eem karwei, om dat netjes te doen en zonder je te snijden) en ik voelde me zo ongelukkig daarna. Vriend vond het enigjes, daar niet van, maar het irriteert, zelfs je onderbroek ertegenaan kon ik niet meer verdragen, het jeukt, er komen bultjes en toen werd ik ook nog eens ongesteld.... Ik doe het nooit meer!

En ja, vriend valt op kinderlijk. Smalle heupen, kleine borstjes, magere ribbetjes, klein middeltje. Hij viel dus als blok voor me. Dat ik wel wat normaler ben geworden vindt hij ook maar zo-zo, maar dan knijp ik hem even stevig in zijn vette kadaver (gestopt met roken), en dan doet hij er verder het zwijgen toe. Ik heb nu maat 38/40, dus hij heeft geen klagen. Maar ik heb niet langer Sarah -weg- figuur. (Ik ben dan ook geen 17 meer.)

Laatst gewijzigd op 13-05-2011 om 18:12. Reden: achternaam verwijderd
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 19:36
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik vind het ook echt walgelijk, al dat haar.. Dan sta ik onder de douche met zo'n bever.. IEW.. Echt niets..!
En idd, met beffen werkt dat niet hoor, dat haar.. Jakkie..
Maar alleen is afscheren niet zo'n goede oplossing. Het groeit supersnel weer aan en het is ook niet helemaal glad.
En ik kan dan ook niet mijn schaamlippen scheren, omdat dat met zo'n scheermesje niet werkt.. Someone.. Solution?
Maar ik ga wel voor een klein vlekje/ streepje/ hoekje/ whatever erboven.. Ik vind idd helemaal kaal iets van de sensualiteit wegnemen.. Maar dat zal wel aan mijn twisted mind liggen..

Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 19:40.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 22:59
Günther
Günther is offline
heeft toch meer te maken met gemak en hygiene en dat soort dingen i.p.v. moeilijke theorien
Oud 09-04-2003, 23:41
Verwijderd
En omdat vrouwen hun oksels scheren,
betekent dat dan ook dat ik op jongere mensen val?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:38
Kimmyrockz
Kimmyrockz is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-02-2003 @ 18:22:
Dat lijkt mij ook
nou dat valt heel erg mee hoor
als je het voorzichtig doet is er niets aan de hand
Oud 10-04-2003, 16:24
Orpa
Orpa is offline