![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dank je, je hebt zojuist bewezen dat ik een pedofiel ben.
![]() Hoewel ik eigenlijk wel een beetje verliefd ben (geweest) op een 12-jarig meisje, maar zij was niet bepaald een 'kindje' meer... ![]() Niet zo'n domme, halve kleuter. En ach wat, als mannen van 32 een meisje van 17 kunnen hebben, waarom kan ik als jongen van (net) 17 dan niet een relatie hebben met een meisje van 12, bijna 13? Maakt dit mij een pedofiel? In mijn ogen niet, want ik val evengoed op meiden van mijn leeftijd. En als iemand mij een pedofiel vind, then so be it. Van mij mag je. Ik trek me er toch niets van aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik zeg niet meteen dat iedereen die 'kaal' mooier vindt, een pedofiel is... hoogstens dat diegene zich sexueel ook aangetrokken tot jongere meisjes voelt (hoef je er natuurlijk niet meteen een relatie mee te beginnen)
spacegirl, als iemand mijn clitoris lang achter elkaar likt dan vind ik dat alleen maar vervelend voelen... dus dat verschilt per persoon... en ook de clitoris zit lager dan het schaamhaar... ennem mijn vriend doet niets verkeerd ![]() Lay-D Nicole, dat de randjes niet moeilijk zijn weet ik, ik hou 't wel netjes bij hoor... zie alleen de noodzaak van alles eraf niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk val ik op jongere meisjes. Liever 14 dan 20... begrijp je? ![]() Volgens mij is er pas iets mis wanneer je als 17-jarige jongen op meiden van 20 valt en niet op meiden van 14... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een clit zit bij mij niet zo gek ver weg hoor, en ik snap t dat t voor een jongen niet erg fijn is, ik vind t ook niet fijn als ik zou pijpen continu iets in mijn keel zit te kriebelen |
![]() |
||
Citaat:
![]() en vooral niet droog, want DAN gaat t jeuken.. anders echt niet ofzo.. bij mij iig niet maar om nou alles weg te halen vin IK dan weer overbodig, juist alleen lippen scheren e.d. haar dat niet in de weg zit lekker laten zitten anders lijk je idd net een kindje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ben zeker de enige jongen die kaal niet mooi vind
![]() Het mooist vind ik gewoon normaal haar daar, niet teveel natuurlijk, maar gewoon normaal, daarna is een streepje wel leuk, dan pas kaal, ik vind dat het gewoon iets "sexy's" weg neemt ... word er minder geil van, zal wel aan mij liggen ..
|
Verwijderd
|
*had net een heel antwoord, vloog i-explorer weg
![]() Mijn vriend vindt haar juist leuk daar, ik werk het wel bij, maar 't blijft een driehoekje. Ik mág er niet eens een streepje van maken, vindt hij lelijk ![]() Dus hij valt precies op... mij ![]() ![]() En ik vind het overigens zelf ook helemaal niet onhygienisch dat haar, dat zeggen veel mensen. Je wast het toch? (Ik heb me één keer een streepje gemaakt, en mijn god dat jeukte! Ben blij dat dat niet meer hoeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
hm hm...
ik zie 't probleem niet van haar, ok als er van die lange haren zijn, dan lijkt het me ook niks... en haar wat doorloopt op de dijen is eigenlijk wel een beetje eng... maar als ze het kort houd (dus niet weg), dan is het niet vervelend tijdens de sex, een beetje vent zal geen last hebben van een beetje prikkels...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() er groeide al niet zoveel hoor, maar anders zijn ut stekeltjes ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Een kaal kinderkutje, noem ik het altijd. Het is ook geen porem, je ziet alles zitten, en het is toch niet bepaald je meest flatteuze lichaamsdeel. Een beetje korthouden en bijwerken aan de randjes, meer ben ik niet van plan.
Ik spreek uit ervaring, ik heb ooit de hele boel kaalgeschoren,(was nog eem karwei, om dat netjes te doen en zonder je te snijden) en ik voelde me zo ongelukkig daarna. Vriend vond het enigjes, daar niet van, maar het irriteert, zelfs je onderbroek ertegenaan kon ik niet meer verdragen, het jeukt, er komen bultjes en toen werd ik ook nog eens ongesteld.... Ik doe het nooit meer! En ja, vriend valt op kinderlijk. Smalle heupen, kleine borstjes, magere ribbetjes, klein middeltje. Hij viel dus als blok voor me. Dat ik wel wat normaler ben geworden vindt hij ook maar zo-zo, maar dan knijp ik hem even stevig in zijn vette kadaver (gestopt met roken), en dan doet hij er verder het zwijgen toe. Ik heb nu maat 38/40, dus hij heeft geen klagen. Maar ik heb niet langer Sarah -weg- figuur. (Ik ben dan ook geen 17 meer.)
Laatst gewijzigd op 13-05-2011 om 18:12. Reden: achternaam verwijderd |
![]() |
|
Ik vind het ook echt walgelijk, al dat haar.. Dan sta ik onder de douche met zo'n bever.. IEW.. Echt niets..!
En idd, met beffen werkt dat niet hoor, dat haar.. Jakkie.. Maar alleen is afscheren niet zo'n goede oplossing. Het groeit supersnel weer aan en het is ook niet helemaal glad. En ik kan dan ook niet mijn schaamlippen scheren, omdat dat met zo'n scheermesje niet werkt.. Someone.. Solution? Maar ik ga wel voor een klein vlekje/ streepje/ hoekje/ whatever erboven.. Ik vind idd helemaal kaal iets van de sensualiteit wegnemen.. Maar dat zal wel aan mijn twisted mind liggen.. ![]()
Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 19:40. |
![]() |
|
|