Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wilde ik ook, maar is helaas pindakaas niet mogelijk voor mij (gezondheid). Zodra je achttien bent kun je je trouwens al aanmelden voor een cursus.
|
![]() |
eum 'k weet het nog ni zeker ma ik heb er toch al een paar waarvan ik kan kiezen:
- archeoloog -informaticus -regentaat (boekhouding, informatica en geschiedenis) - regiseur van films maar niet van Belgische of nederlandse he ![]() [Dit bericht is aangepast door Duivelke (06-08-2001).]
|
Verwijderd
|
Ik heb altijd gewild Stewardess...
Maar aangezien het niet op mijn school kan...En ik daarvoor ook heel erg aan m'n toekomst moet denken heb ik maar besloten om dat niet te gaan doen. Mischien ooit later een keertje dat het echt niks wordt in het Uiterlijke verzorging. Ik wil mischien...Visagiste worden of kapper ofzo...In die richting. Groetjes+kusjes van mij Jacqueline |
![]() |
|
![]() |
Toen ik klein was, wou ik altijd kapper én juffrouw worden! Kapper was ik dan na mijn tijd.
Of dat nu nog is? Ja, best wel. Ik vind het leuk om vanalles te doen met haren van andere mensen en het lijkt me ook leuk om voor een klas te staan! Wel geen klas met pubertjes, maar lieve, kleine kleutertjes! Kissies Snoepje! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Even voorstellen Dolceteamo | 26 | 18-12-2010 12:54 | |
De Kantine |
Saaisend PM's #1165 Verwijderd | 500 | 14-10-2010 17:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De kabinetsformatie PGWR | 500 | 09-01-2007 18:51 | |
De Kantine |
Wat wilde je vroeger later worden? Rodion | 71 | 14-06-2005 19:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is vrouwen-emancipatie eigenlijk wel zinnig? John Sickbock | 54 | 17-11-2002 09:50 |