Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
15 % - Cholerisch; Je hebt een sterke ego, bent dominant, heb een sterke eigen wil, blijft lang boos, weinig flexibel, een doener.
15 % - Sanquinisch; Je bent bewegelijk, springt van de hak op de tak, bent creatief, ziet alles meestal zonnig in, kan goed asocieren, ook een doener. 40 % - Flegmatisch; Je hecht aan gewoontes, bent rustig, doet alles wel op jou manier, bent niet gauw uit het veld geslagen, je bent een denker. 30 % - Melancholisch; Je bent perfectionistisch, streng voor jezelf, bent af en toe wat somber, je bent een denker. |
![]() |
||
Citaat:
50 % Cholerisch 30% Flegmatisch 15% Melancholisch 5% Sanquinisch ![]()
|
- Melancholisch; Je bent perfectionistisch, streng voor jezelf, bent af en toe wat somber, je bent een denker.
60% - Sanquinisch; Je bent bewegelijk, springt van de hak op de tak, bent creatief, ziet alles meestal zonnig in, kan goed asocieren, ook een doener. 20% - Cholerisch; Je hebt een sterke ego, bent dominant, heb een sterke eigen wil, blijft lang boos, weinig flexibel, een doener. 10% - Flegmatisch; Je hecht aan gewoontes, bent rustig, doet alles wel op jou manier, bent niet gauw uit het veld geslagen, je bent een denker. 10%
Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 16:15. |
![]() |
|
20 % - Cholerisch; Je hebt een sterke ego, bent dominant, heb een sterke eigen wil, blijft lang boos, weinig flexibel, een doener.
10 % - Sanquinisch; Je bent bewegelijk, springt van de hak op de tak, bent creatief, ziet alles meestal zonnig in, kan goed asocieren, ook een doener. 40 % - Flegmatisch; Je hecht aan gewoontes, bent rustig, doet alles wel op jou manier, bent niet gauw uit het veld geslagen, je bent een denker. 30 % - Melancholisch; Je bent perfectionistisch, streng voor jezelf, bent af en toe wat somber, je bent een denker. denk ik.
|
![]() |
20 % - Cholerisch; Je hebt een sterke ego, bent dominant, heb een sterke eigen wil, blijft lang boos, weinig flexibel, een doener.
70 %- Sanquinisch; Je bent bewegelijk, springt van de hak op de tak, bent creatief, ziet alles meestal zonnig in, kan goed asocieren, ook een doener. 5 % - Flegmatisch; Je hecht aan gewoontes, bent rustig, doet alles wel op jou manier, bent niet gauw uit het veld geslagen, je bent een denker. 5 % - Melancholisch; Je bent perfectionistisch, streng voor jezelf, bent af en toe wat somber, je bent een denker.
|
- Cholerisch; Je hebt een sterke ego, bent dominant, heb een sterke eigen wil, blijft lang boos, weinig flexibel, een doener. Sterk ego; nee. Soms wel erg dominant met een sterke eigen wil. Blijf niet lang boos en ben nog wel behoorlijk flexibel dus 15% - Sanquinisch; Je bent bewegelijk, springt van de hak op de tak, bent creatief, ziet alles meestal zonnig in, kan goed asocieren, ook een doener. Wel bewegelijk maar niet zon half ADHD-geval ![]() - Flegmatisch; Je hecht aan gewoontes, bent rustig, doet alles wel op jou manier, bent niet gauw uit het veld geslagen, je bent een denker. Hier klopt alles wel van, maar onder rustig versta ik in dit geval een beetje bescheiden meisje, beschaafd, dat niet snel rare dingen uithaald, terwijl ik zelf wel eens buien heb waarin ik heel maf kan doen...30% - Melancholisch; Je bent perfectionistisch, streng voor jezelf, bent af en toe wat somber, je bent een denker. Ben niet snel overdreven somber, perfectionistisch soms, niet super streng voor mezelf..5% dus ![]() |
![]() |
|
15 % - Cholerisch; Je hebt een sterke ego, bent dominant, heb een sterke eigen wil, blijft lang boos, weinig flexibel, een doener.
- k kan best dominant zijn, ik blijf idd erg lang boos, en dat is niet altijd in mijn voordeel. Flexibel ben ik wel, en ik weet lang niet altijd wat ik nou precies wil. 30 %- Sanquinisch; Je bent bewegelijk, springt van de hak op de tak, bent creatief, ziet alles meestal zonnig in, kan goed asocieren, ook een doener. Ik herken me hierin als creatief. Ik spring in sommige buien van hak op de tak en ja, in diezelfde buien ben ik idd beweeglijk. Ik zie niet altijd alles zonnig in. En ik kan niet altijd goed dingen associeren, wat soms best lastig kan zijn. 20 % - Flegmatisch; Je hecht aan gewoontes, bent rustig, doet alles wel op jou manier, bent niet gauw uit het veld geslagen, je bent een denker. Ik hou idd niet van grote veranderingen, die maken me vaak onrustig. Erg rustig ben ik niet. Ik doe alles idd op mij eigen manier, waar mijn omgeving niet altijd blij mee is. Ik ben ook best een vechter, dat heb ik wel gemerkt de afgelopen drie jaar waarin veel is gebeurd. Ik ben idd een denker. 35 % - Melancholisch; Je bent perfectionistisch, streng voor jezelf, bent af en toe wat somber, je bent een denker. Perfectionistisch ben ik best wel, als het om mezelf gaat. Het maakt niet uit of een fotolijstje wel precies op de goede plek staat, wat mij eerder uitmaakt is wat ik zelf doe, vooral op school. Het moet altijd beter. Somber ben ik wel jahh, in bepaalde buien. Gelukkig heb ik de laatste tijd minder van deze buien dan vroeger. Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 14:20. |
![]() |
|
Verwijderd
|
15% - Cholerisch; Je hebt een sterke ego, bent dominant, heb een sterke eigen wil, blijft lang boos, weinig flexibel, een doener.
50% - Sanquinisch; Je bent bewegelijk, springt van de hak op de tak, bent creatief, ziet alles meestal zonnig in, kan goed asocieren, ook een doener. 5% - Flegmatisch; Je hecht aan gewoontes, bent rustig, doet alles wel op jou manier, bent niet gauw uit het veld geslagen, je bent een denker. 30% - Melancholisch; Je bent perfectionistisch, streng voor jezelf, bent af en toe wat somber, je bent een denker |
![]() |
|
30% - Cholerisch; Je hebt een sterke ego, bent dominant, heb een sterke eigen wil, blijft lang boos, weinig flexibel, een doener.
50% - Sanquinisch; Je bent bewegelijk, springt van de hak op de tak, bent creatief, ziet alles meestal zonnig in, kan goed asocieren, ook een doener. 15% - Flegmatisch; Je hecht aan gewoontes, bent rustig, doet alles wel op jou manier, bent niet gauw uit het veld geslagen, je bent een denker. 5% - Melancholisch; Je bent perfectionistisch, streng voor jezelf, bent af en toe wat somber, je bent een denker
|
Verwijderd
|
- Cholerisch; Je hebt een sterke ego, bent dominant, heb een sterke eigen wil, blijft lang boos, weinig flexibel, een doener.
- Sanquinisch; Je bent bewegelijk, springt van de hak op de tak, bent creatief, ziet alles meestal zonnig in, kan goed asocieren, ook een doener. 50 - 50 .. echt waar precies beschrijving van mij... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
kleuter psychologische en sociale ontwikkeing Verwijderd | 13 | 31-10-2005 19:53 |