Advertentie | |
|
![]() |
|
hee knijn alles nog goed?
nu ik er verder over nagedacht heb, geloof ik zeker dat jij niet die volgende bent. maar zeg is ff eerlijk: waarom denk je dat JIJ die volgende bent? waarom denk je er eigenlijk ook over na? heeft toch allemaal geen zin meidje! je piekert je suf over dat ene dingetje :"zou ik de volgende kunnen zijn?" je gaat aftellen van "ooh wanneer ga ik dood en hoe enz enz enz" maar da moet je niet doehoen! echt ik zweer je dan ga je er aan kapot dus kap met denken, ga verder met je leven, denk er niet meer over na enne.....jah sterkte dan...... ![]()
|
![]() |
misschien ben jij wel de volgende, maar misschien ook wel niet, ik zou er in ieder geval niet teveel over blijven piekeren dat heeft ook weinig nut. het kan ook gewoon puur toeval zijn, maar ik kan niet bepalen hoe jij je op dat moment precies voelde, en kijk eens hoe oud je bent, nog veel te jong voor n rijbewijs, dus mijn advies als je echt denkt dat je de volgende bent; geniet dr maar van zolang als je kunt
![]() ![]()
||
Citaat:
ze verwacht serieuse reacties en geen afzeikende berichten waar ze niets aan heeft dus ajb als je zo graag iets wilt melden doe dat dan zo dat diegene er iets aan heeft ofzo?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Kdacht dat je hier met je mystieke problemen/verschijnselen terecht kon om zo een antwoord erop te kunnen vinden. Of discussieëren over paranormale dingen. maar ontopic: Het is natuurlijk wel allemaal toevallig, maar in principe heb ik net zoveel kans als jij om tegen een boom aan te rijden. Het zit niet bij jullie in de familie o.i.d., gewoon (ongelukkig) toeval
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Waarom ben ik zo boos? Skats | 9 | 11-10-2013 01:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Algemene schoolzaken |
Schorsing als gevolg van het niet volgen van gymlessen mwja | 55 | 04-05-2005 11:05 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Liefde & Relatie |
ben ik de enige die vreemdgaan niet erg vindt? d M@pest@@rt | 34 | 21-02-2003 11:38 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |