Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 16:03
hell's fairy
hell's fairy is offline
hoi..

ik heb een paar jaar geleden mijn nicht verloren zij was 19 tegen een boom opgebotst en opslag dood.
5 jaar daarna heb ik mijn neeft verloren hij was 24 en ook tegen een boom opgebotst en ook opslag dood..
soms heb ik het idee dat ik de volgende ben
ik vind het niet erg
maar ik wil het mijn familie niet aandoen
toen ik voor het lijk van mijn neeft stond en mijn oma huilend naar mij toekwam en zei "wees voorzichtig op de weg want ik wil niet nog een kleinkind verliezen" had ik het idee dat ik de volgende was die tegen een boom op zou botsen
opsig is het best idioot om te denken maar het blijf door mijn hooft spoken..
is dit bullshit ?
Oud 19-02-2003, 16:09
Verwijderd
nee ik vind van niet...
het is ook wel heel erg dat ze allebij op dezelfde manier om het leven zijn gekomen en ik kan me echt voorstellen dat je zoiets denkt

ik weet niet zogoed wat ik erover kan zeggen...
sorry

liefs silvie
Oud 19-02-2003, 16:15
hell's fairy
hell's fairy is offline
MmZz..
dat geeft al meer hoop,
thnx silv !
Oud 19-02-2003, 16:58
Sysy
Sysy is offline
IS niet raar gedacht. Doordat het je neef en nicht is overkomen wordt je er gewoon bewust van dat zoiets niet ver van je huis staat, dat het niet altijd andere mensen overkomt. Dus dan is het niet raar gedacht dta het jou zal overkomen.
Maar ja jij maakt evenveel kans als ieder ander om tegen een boom te rijden en opslag dood te zijn... Tja gewoon voorzichtig doen..
Oud 19-02-2003, 18:16
Verwijderd
mjah tis kut en ik snap wel dat je bang bent... maar net zoals de rest al zegt.. gwoon voorzichtig doen!

Offtopic: hier is nix mystieks aan als ik t ff mag zegge *no offence*
Oud 20-02-2003, 15:41
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
heee, ik ken jouw!!!

mijn raad is dat je niet moet denken dat jij de volgende bent, maar als je het zeker wilt weten, moet je zo'n een of andere doorgedachte plan zien te verzinnen, van leeftijd en waar zoals in die ene film weetjewel Final Destination.
maar dat is natuurlijk overdreven........blijg gewoon geloven dat jij NIET de volgende bent, en dat leven gwoon verder gaat......dan komt mizz alles goed.
met je moeder ofso erover praten kan ook veel oplossen, of ggz
Oud 21-02-2003, 08:09
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
opzich zou je de volgende kunnen zijn. De kans dat je tegen een boom opbotst is best groot (er staan redelijk veel bomen in Nederland) mijn tip is om niet naar het oerwoud te gaan, want daar loop je nog meer kans om een boom tegen het lijf te lopen.

Maar goed even serieus. Ik denk niet dat je de volgende bent, want dat lijkt me eenbeetje te 'lot-achtig' (als je begrijpt wat ik bedoel) En je moet je er in ieder geval nou nog geen zorgen over maken... je bent nog te jong.

kijk: nicht was 19

5 jaar later --> (19+5 = 24) neef 24

5 jaar later --> (24 +5 = 29) iemand 29

zie dat kan jij nooit zijn!! (dit is nu de meest logische rij (die ik op heb geschreven, als er een ander verband zou liggen, dan duurt het nog een tijdje voordat jij die kan weten, maar hou je maar aan deze )

en mocht je nog denken dat je het wel bent, dan moet je gewoon wat beter uitkijken
Oud 22-02-2003, 02:05
Verwijderd
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
opzich zou je de volgende kunnen zijn. De kans dat je tegen een boom opbotst is best groot (er staan redelijk veel bomen in Nederland) mijn tip is om niet naar het oerwoud te gaan, want daar loop je nog meer kans om een boom tegen het lijf te lopen.

Mystiek hoor al die bomen

Verder is het geen bullshit dat je zo denkt, maar ik denk dat het wel ietwat overdreven is.
2 van mij neven zijn hier ook aan overleden, en m'n oma zei precies hetzelfde. Nou ben ik wel wat ouder, maar ik zit echt niet met de gedachte in m'n hoofd dat ik de volgende zou kunnen zijn ofzo. Het zou natuurlijk wel kunnen, en als dat zo is dan staat dit topic hier juist, want dan wordt het freaky.
Verder moet je je niet te druk maken, want als je dit blijft denken, dan ga je op de weg steeds meer denken dat je de volgende bent, en is de kans groter dat je ook echt de volgende bent.

Sterkte
Oud 24-02-2003, 17:38
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
hee knijn alles nog goed?

nu ik er verder over nagedacht heb, geloof ik zeker dat jij niet die volgende bent. maar zeg is ff eerlijk: waarom denk je dat JIJ die volgende bent? waarom denk je er eigenlijk ook over na? heeft toch allemaal geen zin meidje! je piekert je suf over dat ene dingetje :"zou ik de volgende kunnen zijn?"
je gaat aftellen van "ooh wanneer ga ik dood en hoe enz enz enz" maar da moet je niet doehoen! echt ik zweer je dan ga je er aan kapot dus kap met denken, ga verder met je leven, denk er niet meer over na enne.....jah sterkte dan......
Oud 24-02-2003, 18:45
mystic girl
mystic girl is offline
misschien ben jij wel de volgende, maar misschien ook wel niet, ik zou er in ieder geval niet teveel over blijven piekeren dat heeft ook weinig nut. het kan ook gewoon puur toeval zijn, maar ik kan niet bepalen hoe jij je op dat moment precies voelde, en kijk eens hoe oud je bent, nog veel te jong voor n rijbewijs, dus mijn advies als je echt denkt dat je de volgende bent; geniet dr maar van zolang als je kunt , nee geintje, maar ik denk echt niet dat je de volgende bent hoor
Oud 24-02-2003, 21:41
WinterQueen
WinterQueen is offline
Dikke bullshit !

wel sneu als je je druk moet maken om zulke dingen opzich.. word je leven wel klote van .. hahaha
Oud 25-02-2003, 17:25
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
WinterQueen schreef:
Dikke bullshit !

wel sneu als je je druk moet maken om zulke dingen opzich.. word je leven wel klote van .. hahaha
als je het zo'n dikke bullshit vind reageer dan gewoon niet!
ze verwacht serieuse reacties en geen afzeikende berichten waar ze niets aan heeft dus ajb als je zo graag iets wilt melden doe dat dan zo dat diegene er iets aan heeft ofzo?
Oud 25-02-2003, 18:39
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
Dark Tish schreef:
als je het zo'n dikke bullshit vind reageer dan gewoon niet!
ze verwacht serieuse reacties en geen afzeikende berichten waar ze niets aan heeft dus ajb als je zo graag iets wilt melden doe dat dan zo dat diegene er iets aan heeft ofzo?
Bietje rustig an he. Ik zeg ut mar want die forumbaze doen da nie. Dus lekker gezellig houwe.....
Oud 25-02-2003, 20:13
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Hardcore schreef:
Bietje rustig an he. Ik zeg ut mar want die forumbaze doen da nie. Dus lekker gezellig houwe.....
ja maar zal moeilijk gaan als dih topic afgekraakt wordt door iemand die nutteloze ongebruikelijke reacties geeft...of heb ik dat?
Oud 25-02-2003, 20:16
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Hardcore schreef:
voor gezelligheid ga je maar naar Onzin
Kdacht dat je hier met je mystieke problemen/verschijnselen terecht kon om zo een antwoord erop te kunnen vinden.
Of discussieëren over paranormale dingen.

maar ontopic:
Het is natuurlijk wel allemaal toevallig, maar in principe heb ik net zoveel kans als jij om tegen een boom aan te rijden. Het zit niet bij jullie in de familie o.i.d., gewoon (ongelukkig) toeval
Oud 25-02-2003, 20:54
hell's fairy
hell's fairy is offline
jaw da zal dan wel...
feel much better...
Oud 04-03-2003, 12:39
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Er bestaat zoiets als een fiets. Auto's zijn klote.

Regels voor berichten