Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Hoi, mn eerst berichtje hier
![]() Beige instappertjes van Tod's, het weer was er goed genoeg voor ![]() Lichtblauwe spijkerbroek Armani Jeans, pijpen naar binnen omgeslagen (nuttige info ![]() Wit boothals-shirtje Oilily Lichtroze met wit gestreept bloesje Ralph Zilverkleurig horloge van Cartier, slavenarmband, geen verdere sieraden.. Luchtje: Pleasure van Estée Lauder...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm in een nette bui, komt niet vaak voor
- lichtuitlopende spijkerbroek - zwarte getailleerd strak blousje (hoe schirjf je dat?) - zwarte instappertjes - haar in lage staart met knip (zie je me kale zij-kop ![]() - lichte make-up ach, me moeder vond het leuk, die wil me niets anders meer zien ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Esmée hoor je hier ook best vaak. ![]() Ik heb aan: Felroze bikini donkerblauw kort rokje Wit shirtje Guess? Blauw/witte slippers RL ![]() Zonnebril in het haar, geen sieraden, geen make-up etc. Luchtje: wederom pleasure ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou, ik zit nu bij mn vriendje thuis en hij stelde voor om even in zn tuin te gaan zonnen, en wie ben ik om hem dat te ontzeggen. ![]() Maar ik ga straks wel even wat warmers aantrekken idd. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh, ik dacht al dat m'n piem0l een nieuw kakmeisje detecteerde
![]() welkom fleurien ![]()
Ninh begint ziek te worden, vandaar dat ik zo'n eskimo ben nu. |
![]() |
|
minidisc met DAC-MD erin (met Jiggy J) op me kop
seiko horloge linkerarm quiksilver horlogebandje rechterarm carhartt broek shorty's skateboards t-shirt (als je hem omvouwt staat er fuck you... zeer cool..) zwarte sokken (waarvandaan? geen idee, hema ofzo) zwarte boxershort van american today axe phoenix deo ![]() geen luchtje op, als ik dat wel heb = het davidoff coolwater |
![]() |
|
Wat ik aanheb? 'n Spijkerbroek van Polo Jeans Company, een lichtblauw overhemd van Gant en daarop een rode wollen trui van McGregor.
...en ga me nou niet uitmaken voor merkenhoer ![]() [edit] We doen dus ook aan accesoires? Dan pak ik even m'n Sony MZ-E909 minidisc-speler d'rbij... Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 18:45. |
![]() |
|
Blauwe broek, blauwe trui..
En een 16 jaar oude sony koptelefoon op me kop waar een blikkig geluid uit komt.. Maar tis beter dan de buren horen ![]()
|
Verwijderd
|
Overdag:
Diesel Dirty Washed jeand (vaag model) Lichtblauw overhemd YSL Wit-tshirtje eronder Donkerblauwe Allstars Donkerblauwe sokken van de bijenkorf Lentegevoel ![]() Nu: Nike joggingsbroek (lichtgrijs) Donkergroene Timberland capuchontrui Witte polo Lacoste eronder (probeer weer een beetje conditie te krijgen, dus hardlopen 's ochtends en 's avonds ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mee ofzow?!
|
![]() |
zwarte wijduitlopende broek
zwart coltruitje met korte mouwen zwart/groen gestreepte losse mouwen roze sokken met bloemetjes wit ondergoed sieraden : vlinderring elfjesring ring met een steen die ik van mn oma heb gekregen zwart lintje met belletje om mn pols roze kralenarmband 2 rubberen roze fluor-armbandjes transparante plastic-armband roze/wit/paarse kralenarmband die een vriendin voor me gemaakt heeft horloge en nog wat zwarte en groene make-up met wat subtiele glitters. |
![]() |
|
rode wijde broek
blauw hempje rood t-shirtje donkerblauwe pennywise trui zwart ondergoed blauw/wit gestreepte sokken tot mn knieen sieraden: horloge zwarte spikehalsband kettinkje van portemonnee (om mn nek ja.) kettinkje met visje
|
*beige overseas skatebroek
*zwarte riem *wit t-shirtje met blauwe letters (universiteitsgeblaat ![]() *roze vestje met een touwtje Sieraden; paar plastic bandjes, zwarte bandjes, blauw horloge, paarse glitter stud-armband.. Om me nek een roze tribal-achtig ding en kralenkettinkjes Haar in een hoge staart.. Groen/blauwe (geen torquise, meer groen) oogschaduw.. Zilveren bindhi.. Ik ben (bijna) klaar voor de dag!
|
nu nog pyjamabroek en trui ma ik ga aandoen:
lichtgrijze driekwartsbroek...rood met zwart gestreepte kniekousen...en uuhm...de rest moek nog zien. vast een een of andere trui...eerst maar eens douchen en wakker worden ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|