| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
die zien dr inmiddels wel oud uit
|
|
|
|
Hoi, mn eerst berichtje hier
Beige instappertjes van Tod's, het weer was er goed genoeg voor Lichtblauwe spijkerbroek Armani Jeans, pijpen naar binnen omgeslagen (nuttige info )Wit boothals-shirtje Oilily Lichtroze met wit gestreept bloesje Ralph Zilverkleurig horloge van Cartier, slavenarmband, geen verdere sieraden.. Luchtje: Pleasure van Estée Lauder...
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
hmm in een nette bui, komt niet vaak voor
- lichtuitlopende spijkerbroek - zwarte getailleerd strak blousje (hoe schirjf je dat?) - zwarte instappertjes - haar in lage staart met knip (zie je me kale zij-kop niet)- lichte make-up ach, me moeder vond het leuk, die wil me niets anders meer zien
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
(die heet ook zo) Gelukkig ben je geen 14
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Esmée hoor je hier ook best vaak. ![]() Ik heb aan: Felroze bikini donkerblauw kort rokje Wit shirtje Guess? Blauw/witte slippers RL ![]() Zonnebril in het haar, geen sieraden, geen make-up etc. Luchtje: wederom pleasure
|
|
||
|
Citaat:
Nou, ik zit nu bij mn vriendje thuis en hij stelde voor om even in zn tuin te gaan zonnen, en wie ben ik om hem dat te ontzeggen. Maar ik ga straks wel even wat warmers aantrekken idd.
|
|
||
|
Citaat:
Ik snap het nog steeds niet, met dit weer zonnen Misschien moet ik het er ook maar eens op wagen...
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Oeh, ik dacht al dat m'n piem0l een nieuw kakmeisje detecteerde
![]() welkom fleurien
Ninh begint ziek te worden, vandaar dat ik zo'n eskimo ben nu. |
|
|
|
|
minidisc met DAC-MD erin (met Jiggy J) op me kop
seiko horloge linkerarm quiksilver horlogebandje rechterarm carhartt broek shorty's skateboards t-shirt (als je hem omvouwt staat er fuck you... zeer cool..) zwarte sokken (waarvandaan? geen idee, hema ofzo) zwarte boxershort van american today axe phoenix deo ![]() geen luchtje op, als ik dat wel heb = het davidoff coolwater |
|
|
|
|
|
Wat ik aanheb? 'n Spijkerbroek van Polo Jeans Company, een lichtblauw overhemd van Gant en daarop een rode wollen trui van McGregor.
...en ga me nou niet uitmaken voor merkenhoer ![]() [edit] We doen dus ook aan accesoires? Dan pak ik even m'n Sony MZ-E909 minidisc-speler d'rbij... Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 19:45. |
|
|
|
|
|
Blauwe broek, blauwe trui..
En een 16 jaar oude sony koptelefoon op me kop waar een blikkig geluid uit komt.. Maar tis beter dan de buren horen
|
|
|
Verwijderd
|
Overdag:
Diesel Dirty Washed jeand (vaag model) Lichtblauw overhemd YSL Wit-tshirtje eronder Donkerblauwe Allstars Donkerblauwe sokken van de bijenkorf Lentegevoel ![]() Nu: Nike joggingsbroek (lichtgrijs) Donkergroene Timberland capuchontrui Witte polo Lacoste eronder (probeer weer een beetje conditie te krijgen, dus hardlopen 's ochtends en 's avonds )
|
|
|
||
|
Citaat:
mee ofzow?!
|
|
|
|
zwarte wijduitlopende broek
zwart coltruitje met korte mouwen zwart/groen gestreepte losse mouwen roze sokken met bloemetjes wit ondergoed sieraden : vlinderring elfjesring ring met een steen die ik van mn oma heb gekregen zwart lintje met belletje om mn pols roze kralenarmband 2 rubberen roze fluor-armbandjes transparante plastic-armband roze/wit/paarse kralenarmband die een vriendin voor me gemaakt heeft horloge en nog wat zwarte en groene make-up met wat subtiele glitters. |
|
|
|
|
|
rode wijde broek
blauw hempje rood t-shirtje donkerblauwe pennywise trui zwart ondergoed blauw/wit gestreepte sokken tot mn knieen sieraden: horloge zwarte spikehalsband kettinkje van portemonnee (om mn nek ja.) kettinkje met visje
|
|
|
|
*beige overseas skatebroek
*zwarte riem *wit t-shirtje met blauwe letters (universiteitsgeblaat )*roze vestje met een touwtje Sieraden; paar plastic bandjes, zwarte bandjes, blauw horloge, paarse glitter stud-armband.. Om me nek een roze tribal-achtig ding en kralenkettinkjes Haar in een hoge staart.. Groen/blauwe (geen torquise, meer groen) oogschaduw.. Zilveren bindhi.. Ik ben (bijna) klaar voor de dag!
|
|
|
|
nu nog pyjamabroek en trui ma ik ga aandoen:
lichtgrijze driekwartsbroek...rood met zwart gestreepte kniekousen...en uuhm...de rest moek nog zien. vast een een of andere trui...eerst maar eens douchen en wakker worden
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|