Advertentie | |
|
![]() |
|
Capdown
La Ruda Salska Wolfunkind VNV-Nation KMFDM Ministry Szkieve Synapscape Panacea Velvet Acid Christ Evanescence LTJ Bukem Ed Rush_Optical Squarepusher The Transplants Ultima Thule Catch 22 Big D and the Kids Table Le Peuple de l'Herbe Glassjaw Bitplane Noisia Punktual New Bomb Turks (heb the obvious bands maar ff weggelaten, anders was deze lijst gewoon té lang ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en mijn lijst, alles uit de hippie tijd, nou ja, bijna alles okeeeee een lijstje: the doors (ooh wat houd ik van dat orgeltje) the animals (en weer dat orgeltje hé) the beatles (alleen yesterday) led zeppelin pink floyd jimmi hendrix neil young tom waits (heel maf) soft machine bob marlay bob dylan en nog veeeeeeeeeeel meer.................... en in deze tijd (ik leef niet helemaal in het verleden), nou ook wel een lijst hoor, maar ik heb niet zo'n zin meer, wacht, ik weet nog wat, wel eens heeeeeel toffe soul, disco of funk gehoord, dit is wel wat: sylvia striplin met het nummer: give me your love, heeel fout nummer, en het swingt als de nete of s.o.u.l - soul part 1 & 2 of iets heel anders dick dale dat is leuke surf muziek (erug snelle gitaren) oke nu echt naar deze tijd manu chou luie hond tryo (dit is echt heeeeeeeeel tof) sergent garcia wouw ik kan echt nog lang doorgaan
||
Citaat:
Je moet in elk geval ook Sgt. Pepper, Abbey Road en Revolver gehoord hebben. Minstens.
|
sukilove (mooie rustige gitaarliedjes á la k's choice)
the libertines (the strokes, maar dan romantischer, betere zang, en met betere melodiën) the white stripes (broer en zus maken rock 'n roll met primitieve middelen : 1 gitaar, 1 drumstel...te gekke stem heeft die gozer trouwens) radiohead (tja, eh...) sigur rós (deze muziek komt rechtstreeks uit de hemel)
|
Rebecca saint James- Reborn
haar site
||
Citaat:
If there are certain things you are watching, listening to, or reading that God does not want you to have in your life, get rid of them. Because if you don't, those things are going to hurt your relationship with God. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Geluidsoverlast bij concerten Trimm Trabb | 23 | 30-05-2010 23:50 | |
Muziek |
"Bovendien bij optredens playbacked hij, dus dan al helemaal afgekeurd." Rhinus | 56 | 05-05-2004 15:30 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |