Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Your body is a wonderland is inderdaad een lief liedje. Stond volgens mij op een Oorgasm cd'tje.. Ik weet niet waar ik het anders van ken.
Als je van jazzy muziek houdt is Ella Fitzgerald ook een aanrader.. Ik ben niet zo van de jazz maar dit is wel mooi. Wat iedereen moet kennen kent iedereen hier wel volgens mij.. |
![]() |
|
Denk je dat mensen dit ook gan uitchecken?
Ik vind niet dat mensen bepaalde muziek MOETEN Horen. Ik kan het alleen maar adviseren. Zou niet best zijn JIJ MOET JIMMY EAT WORD HOREN! "neee !!!!!' 'ja!' nou, middag verpest. Ik raad echter aan: Isis Combatwoundedveteran Postman Syndrome
|
Agent Steel
Blind Guardian Dark Angel Death Death Angel Devin Townsend Edguy Exodus Forbidden Gamma Ray Iced Earth In Flames Iron Maiden Manowar Megadeth Metallica Overkill Pantera Rhapsody Sacred Steel Slayer Soilwork Sonata Arctica Strapping Young Lad Testament Vader Venom Whitesnake
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
om er maar ff een paar te noemen
ska: Reel Big Fish Liberator Less Than Jake Operation Ivy de Hardheid punk: the Unseen Exploited Living End Ramones Anti Flag Bigwig Beyond93(vrienden van me, check it out @ www.beyond93.com) gewoon ff checken! allemaal goed voor de algehele ontwikkeling |
![]() |
|
Als je van John Mayer houdt moet je Howie Day ook gehoord hebben.
In de categorie bloedmooi moet iedereen Jeff Buckley gehoord hebben, maar dat spreekt voor zich. En in de categorie briljante teksten uiteraard Dylan. Liefhebbers van britpop moeten zichzelf schamen als ze de Stone Roses niet willen horen.
||
Citaat:
*voegt toe* common rotation evanescence (ben ik sinds een paar daagjes zwaar fan van) inkubus sukkubus (maar dat moet wel echt je smaak zijn)
|
Liefhebbers van Aphex Twin:
- µ-Ziq - Squarepusher - Venetian Snares Liefhebbers van melodieuze, warme IDM: - Bola - Herrmann & Kleine - Cylob - Ulrich Schnauss - Isan - Telefon Tel Aviv Liefhebbers van experimentele IDM - Autechre - Hab - Monolake - Brothomstates - Coil - Fizzarum - Mouse on Mars Liefhebbers van Britpop enzo: - Stone Roses - Happy Mondays - Charlatans - The Smiths - Elvis Costello - The Jam - Cousteau - XTC - The Pretenders - The Small Faces - T. Rex - The Kinks Liefhebbers van proto-punk: - Velvet Underground - Stooges - MC 5 - Ramones - Patti Smith - New York Dolls - Modern Lovers - Television Liefhebbers van oude soul: - Otis Redding - Marvin Gaye - Gladys Knight - Curtis Mayfield - Isaac Hayes Liefhebbers van Radiohead: - Can - Faust - Neu! - The Beta Band - Simian Liefhebbers van electro: - I-f - Adult. - Miss Kittin - Le Car - Legowelt - Bolz Bolz - Tok Tok - Gary Numan - Kraftwerk - Giorgio Moroder - John Foxx/Ultravox Liefhebbers van mannelijke singer-songwriters: - Tim Buckley (de vader van...) - Van Morrison - Neil Young - Rufus Wainwright - Randy Newman - Jackson Brown - Townes van Zandt - Leonard Cohen - Tim Hardin - Tom Waits - Nick Drake Liefhebbers van vrouwelijke singer-songwriters: - Aimee Mann - Suzanne Vega - Janis Ian - Tracy Chapman - Carly Simon - Lucinda Williams etc. etc. etc...... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Geluidsoverlast bij concerten Trimm Trabb | 23 | 30-05-2010 23:50 | |
Muziek |
"Bovendien bij optredens playbacked hij, dus dan al helemaal afgekeurd." Rhinus | 56 | 05-05-2004 15:30 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |