Oud 12-03-2003, 06:55
Isa
Isa is offline
Ja, ik voelde al effect van 1 miserabel breezertje ja, ik had dit drankje in de bios gekocht toen ik naarJakaas zat te kijken, ooit had ik heir een solk van op en besefte dat ik eindelijk een alcoholische drank had gevonden waardoor ik niet over m'n nek ging.

Maar goed, ik merkte dus dat het een niet bepaald goed effect had op mijn remmingen, dat was erg duidelijk, mijn impulsen kwamen wat meer bloot te liggen. Ik besefte dat alcohol mij in hoge doses zou kunnen verlagen tot het niveau van een beest.
Als ik boos was, dan zou ik mezelf nu niet kunnen controleren.

alcohol ontneemt je van je menselijkheid vind ik.

Dus daarom:Alchool sux, weed rulez. wie is het mij mij eens of oneens en waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 07:22
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 12-03-2003 @ 07:55:
Ja, ik voelde al effect van 1 miserabel breezertje ja, ik had dit drankje in de bios gekocht toen ik naarJakaas zat te kijken, ooit had ik heir een solk van op en besefte dat ik eindelijk een alcoholische drank had gevonden waardoor ik niet over m'n nek ging.

Maar goed, ik merkte dus dat het een niet bepaald goed effect had op mijn remmingen, dat was erg duidelijk, mijn impulsen kwamen wat meer bloot te liggen. Ik besefte dat alcohol mij in hoge doses zou kunnen verlagen tot het niveau van een beest.

Dus daarom:Alchool sux, weed rulez. wie is het mij mij eens of oneens en waarom?
EEENS! Maar niemand luistert daar naar, domme mensen
Maar, een wijntje kan soms lekker zijn
Ik drink bijna niet, 1 glas per 2 maanden, minder misschien...

en weed rulez zkr
En drank is ook nog eens lichamelijk verslavend, dus ik ben het helemaal met je eens
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 09:43
ConnX
ConnX is offline
Citaat:
Ja, ik voelde al effect van 1 miserabel breezertje ja, ik had dit drankje in de bios gekocht toen ik naarJakaas zat te kijken.

Maar goed, ik merkte dus dat het een niet bepaald goed effect had op mijn remmingen, dat was erg duidelijk, mijn impulsen kwamen wat meer bloot te liggen.

Na 1 breezer???

Ik besefte dat alcohol mij in hoge doses zou kunnen verlagen tot het niveau van een beest.

Zoals met alles is het hoe je ermee omgaat denk ik. Van heel veel blowen wordt je ook een wazig oppervlakkig wezen.... dus hoezo menselijkheid.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 10:55
machtigespa
machtigespa is offline
wa een onzin hier

welke malloot gaa nou ook breezer drinken, dat is voor de breezersletten, die hier op t forum ook genoeg zitten . ga pils drinken, en doe dat niet in je eentje en met vrienden.

en blowen ook leuk zo op zn tijd.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 12:14
apekop123
apekop123 is offline
Ben het gedeeltelijk eens.

Kijk een lekker koud biertje af en toe is gewoon heerlijk

Maar ik merkte het laatst ook dat toen we uit gingen. Een maat van me die normaal altijd blowde, en nu is gestopt ging dus flink zuipen. Na een paar biertjes merktje je ook dattie irritant werd enz. normaal als hij knetter is, is hij altijd rustig en rlx. Maar nu was hij druk ging tegen mensen schreeuwen enz. Prullenbakken in de fik zetten en allemaal van die lompe dingen.

Alcohol is oke maar dan met mate
Oud 12-03-2003, 14:01
Mindfields
Mindfields is offline
nee, van alcohol word ik lekker actief, van wiet suf en filosofisch. meestal is het eerste beter..
Oud 12-03-2003, 15:05
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:

hah ja ok maar van weed wordt je zo sloom en je veranderd van menselijkheid ook .
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:43
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
als k uitga dan drink ik liever (niet teveel want dan ken ik idd mn grensen niet meer) anders toch liever blowen...
Oud 12-03-2003, 15:57
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 12-03-2003 @ 16:05:
hah ja ok maar van weed wordt je zo sloom en je veranderd van menselijkheid ook .
de hoofdzaak is dat alchol slechter is in de meeste opzichten
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:55
NVIP
NVIP is offline
Citaat:
machtigespa schreef op 12-03-2003 @ 11:55:
wa een onzin hier

welke malloot gaa nou ook breezer drinken, dat is voor de breezersletten, die hier op t forum ook genoeg zitten . ga pils drinken, en doe dat niet in je eentje en met vrienden.

en blowen ook leuk zo op zn tijd.
Idd ja, weinig aan toe te voegen.

Alcohol en blowen samen voor het beste resultaat
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 22:15
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
NVIP schreef op 12-03-2003 @ 21:55:
Alcohol en blowen samen voor het beste resultaat
Of totaal niet, natuurlijk.
Oud 12-03-2003, 22:55
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Wasp schreef op 12-03-2003 @ 23:15:
Of totaal niet, natuurlijk.
hmm. mja
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 23:21
NVIP
NVIP is offline
Citaat:
]{ing schreef op 12-03-2003 @ 23:55:
hmm. mja
idd...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 00:19
Verwijderd
Citaat:

WHAHAHA
ik moet er 4 drinken ofzo voordat ik iets merk, 5 of 6 zelfs
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 06:47
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
drinken, out of control
Smoken, In control
Oud 13-03-2003, 09:18
Iotje
Iotje is offline
hmmmh.....k denk dat beetje in paniek bent geraakt bij het zuipen

Zowiezo moet je geen Breezer zuipen !!! Breezer zuigt!Is ranzig.....

En wiet en drank vind 'k allebei tjill! Hoewel ik meot toegeven dat drank over het algemeen meer problemen veroorzaakt e.d. dan wiet. Maar als k alleen naar mezelf kijk....ALLEBEI!!!
Oud 13-03-2003, 14:48
M@rco
M@rco is offline
Breezer zuigt inderdaad... ranzig zoet en de pest voor je tanden (je glazuur lost ervan op).

Alcohol zelf kan best relaxed zijn, als je het niet overdrijft.
Oud 13-03-2003, 16:39
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 13-03-2003 @ 01:19:
WHAHAHA
ik moet er 4 drinken ofzo voordat ik iets merk, 5 of 6 zelfs
echte vent ben je wel ja
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:43
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
]{ing schreef op 12-03-2003 @ 16:57:
de hoofdzaak is dat alchol slechter is in de meeste opzichten
neen in welke hoeveel heid ,van 20 pils ben je niz o snel naar de kut maar al van paar vodka slokjes osmen, 1 joint is ook ni erg maar rook maar es 10 op een avond wordt je zo slap als wat
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:12
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Ik hou ook niet zo van alcohol, hoewel 2 caps ephedra + hooguit 3 à 4 biertjes wél erg leuk is...
Oud 13-03-2003, 18:18
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik gebruik allebei wiet (degene die weed zeggen zijn losers) en alchohol allebei in grote mate (wat denk jij net carnaval voorbij) en waar ben ik achter gekomen

ik kan niet kiezen

rulez allebei
Oud 13-03-2003, 20:00
Isa
Isa is offline
dmtdmt, je kunt wel lachen, maar besef wel dat ik goedkoper uit ben dan jouw door deze eigenschap, als ik alcohol zou gebruiken om aangeschoten te worden. Die bacardis zijn best duur in de bios.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:05
Isa
Isa is offline
Citaat:
Iotje schreef op 13-03-2003 @ 10:18:
hmmmh.....k denk dat beetje in paniek bent geraakt bij het zuipen
nee hoor, het was geen angst, integendeel, mijn angst viel weg, en mijn remmingen daarmee ook, en mijn menselijkheid werd daarmee ook verminderd.
Citaat:
Zowiezo moet je geen Breezer zuipen !!! Breezer zuigt!Is ranzig.....
[/b]
Waarom vind je dat? ik vind het het enige wat te pruimen is. Ik heb ooit een rode op 9heb er dus 2 op) en die vond ik zo smerig, dus voorzover ik weet geld het alleen nog voor de sinasappelsmaak die ik lus.
Ik lus verder geen enkel alcoholisch drankje.
Citaat:

En wiet en drank vind 'k allebei tjill! Hoewel ik meot toegeven dat drank over het algemeen meer problemen veroorzaakt e.d. dan wiet. Maar als k alleen naar mezelf kijk....ALLEBEI!!!
inderdaad, drank maakt agressief doordat het je geweten dood.
hoe slecht kan een drug zijn?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:18
H3nk
H3nk is offline
Citaat:

duuuuuude alchohol ownage..... ik voel me wel zooooo relax als ik wat gedronken heb...... en dronken zijn is ook leuk maar je herrinert je er achter af zo damn weinig van
maarja alchohol is idd wel erger jah.... in korte tijd kan het ongeloofelijk slecht zijn jah! Maar te vaak blowen kan daar in tegen ook weer slecht zijn voor je sociale leven volgens mij... maar daar heb ik niet zoveel verstand van

en breezer OMFG wat een troep! Neem bier daar ga je ook niet van over je nek (tenzij het lauw of warm is) en het is lekkerder ook!

Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 20:21.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:18
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 13-03-2003 @ 18:43:
neen in welke hoeveel heid ,van 20 pils ben je niz o snel naar de kut maar al van paar vodka slokjes osmen, 1 joint is ook ni erg maar rook maar es 10 op een avond wordt je zo slap als wat
nee wodka is niet beter dan wiet..

alcohol beter dan thc? no way!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2003, 22:08
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
zeker wel ,een biertje of een glas wijn is beter voor het hart dan 1 joint alleen in grote hoeveelheden en sterke drank das pas harddrugs
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 09:16
Verwijderd
maar thc hoeft niet gelijk een joint te zijn, thc kan gewoon thc in wiet zijn zonder die tabak
thc is echt wel beter (iig lekkerder en leuker en gaarder en beter) dan alcohol... is mijn mening
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 10:02
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Breezer is natuurlijk ook wel helemaal de foute drank. Dat spul is 100 procent puur gif. Echt chemisch, en niets natuurlijks aan. Drink gewoon s een biertje.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 17:01
Isa
Isa is offline
Zoals ik al zei:IK LUS NIKS ANDERS DAN BREEZER TOT NU TOE.
Natuurlijk ken ik bier, vreselijk, daar ga ik dus ECHT wel van over mijn nek. zo ranzig.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 17:28
very drunk driver
very drunk driver is offline
moet je rode wodka red bull proberen is zo lekker. of schrobbeler puur of schrobbeler red bull (laatste niet zo geweldig als de eerste twee)

of een B52 die zijn echt het beste kweet niet wat er allemaal inzit maar is heerlijk. kun je meestal bij de disco niet kopen
Oud 14-03-2003, 17:57
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
dit is toch zeker een grap
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:36
Isa
Isa is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef op 14-03-2003 @ 18:57:
dit is toch zeker een grap
nee,hoezo?