Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ben het gedeeltelijk eens.
Kijk een lekker koud biertje af en toe is gewoon heerlijk ![]() Maar ik merkte het laatst ook dat toen we uit gingen. Een maat van me die normaal altijd blowde, en nu is gestopt ging dus flink zuipen. Na een paar biertjes merktje je ook dattie irritant werd enz. normaal als hij knetter is, is hij altijd rustig en rlx. Maar nu was hij druk ging tegen mensen schreeuwen enz. Prullenbakken in de fik zetten en allemaal van die lompe dingen. Alcohol is oke maar dan met mate
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alcohol en blowen samen voor het beste resultaat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
WHAHAHA ![]() ik moet er 4 drinken ofzo voordat ik iets merk, 5 of 6 zelfs |
![]() |
|
hmmmh.....k denk dat beetje in paniek bent geraakt bij het zuipen
![]() Zowiezo moet je geen Breezer zuipen ![]() En wiet en drank vind 'k allebei tjill! Hoewel ik meot toegeven dat drank over het algemeen meer problemen veroorzaakt e.d. dan wiet. Maar als k alleen naar mezelf kijk....ALLEBEI!!!
|
Breezer zuigt inderdaad... ranzig zoet en de pest voor je tanden (je glazuur lost ervan op).
Alcohol zelf kan best relaxed zijn, als je het niet overdrijft.
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik lus verder geen enkel alcoholisch drankje. Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maarja alchohol is idd wel erger jah.... in korte tijd kan het ongeloofelijk slecht zijn jah! Maar te vaak blowen kan daar in tegen ook weer slecht zijn voor je sociale leven volgens mij... maar daar heb ik niet zoveel verstand van ![]() en breezer OMFG wat een troep! Neem bier daar ga je ook niet van over je nek (tenzij het lauw of warm is) en het is lekkerder ook!
Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 20:21. |
![]() |
||
Citaat:
alcohol beter dan thc? no way! |
Advertentie |
|
![]() |
|
moet je rode wodka red bull proberen is zo lekker. of schrobbeler puur of schrobbeler red bull (laatste niet zo geweldig als de eerste twee)
of een B52 die zijn echt het beste kweet niet wat er allemaal inzit maar is heerlijk. kun je meestal bij de disco niet kopen
|
|