Advertentie | |
|
![]() |
|
Er is iets wat al vaker is overkomen, en voor de allochtonen is het misschien hard, maar het is gewoon de harde waarheid. Want een aantal van die gekleurden uit Noord-Afrika weten het vaak weer te verpesten in zo'n bioscoop. De 1e helft van de voorstelling zie je ze niet, want dan worden de kaarten gecontroleert. De 2e helft komen ze zo gratis binnenlopen, en geen bioscoop manager die er wat aan doet.
En wat die zielige gasten dan doen??? dat weet iedereen vast wel... denk maar aan intimidatie, praten, rare geluiden maken met daarna gelach etc... Gelukkig ben ik nog nooit bekogeld met popcorn ofzo.. Maar dat moeten ze bij mij ook niet proberen als ze geen gebroken neus willen krijgen.
|
![]() |
1)zoenend stelletje recht voor je waardoor jij de film niet meer normaal kan zien
2)mensen die de film schijnbaar niet boeiend vinden en er door heen praten terwijl jij je best doet de film te volgen 3)een heeeeeeel lang persoon voor je...ook zeer irritant 4)ook minder als je denkt een goeie film gekozen te hebben en er schijnt niets aan te zijn.... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
LOL, alsof die gekleurden altijd uit Noord Afrika komen...Pff, slaat echt nergens op. Al ben ik het wel met je eens dat gooien met popcorn en geluiden maken irritant is. Maar autochtonen kunnen net zo goed irri zijn. Ras / huidskleur heeft daar niets mee te maken... |
![]() |
|
nou... twee niet-nederlanders (dadelijk discrimineer ik nog
![]() de 1 zat helemaal boven aan te ritselen met een popcorn bak en helemaal vooraan zat ie: HEE WEET JE KUN JIJ JE KOP HOUWE WEET JE ANDER SLA IK JE VOOR JE KANUS WEET JE! MOET JUH NOU KOMME MAAT! damn.. dat is pas irritant ![]() en ik heb ook een keer gehad dat een stelletje elkaar gewoon ging berijden ![]() daar hebben we een BED voor mense! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waaraan denk jij zoal? Verwijderd | 37 | 24-03-2010 10:07 | |