![]() |
||
Citaat:
Front Anti Zeehond
|
![]() |
||
Citaat:
Op zondag bieden wij geen informatie aan. Wij wensen u een goede dag. Tot morgen.
|
Persoonlijk ben ik van mening dat we beter die arme hongerige Afrkaantjes neer kunnen knuppelen...
Daarmee:[list=1][*]Lossen we een groot deel van het voedselprobleem op[*]Kunnen we de kosten van ontwikkelingssamenwerking gereduceerd worden[*]heeft AIDS heeft een lagere spreidingsdichtheid.[/list=1] Zeg nou zelf.... als ik een zeehondje tegenkom dan denk ik "Ach... wat lieffff...." en maakt mij dat mij 30,5 sec gelukkig. Een hongerig persoon uit Afrika heeft mij alleen schuldgevoel en medelijde (geprobeerd) aan te praten.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Over die zeehondjes: ik ben ervoor om alle Belgen, Duitsers, Fransen, Spanjaarden, Engelsen, Polen, Scandinaviers, Italianen, Grieken, Portugesen, Tsjechen, Russen, Australiers, Chinezen, Indiers (en andere Aziaten), Balkanlanders en alle (Zuid) Amerikanen dood te knuppelen want dan hebben de Nederlanders de Luxemburgers, Zwitsers en Canadezen tenminste de ruimte.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zal die kutmongool van een pim@scholieren.com es een vette mailbom sturen met zn verrotte gedachten...laten we hem es een knuppel in zn reet steken ofzo..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
lijkt me niet als je het zo bekijkt als jij doet (en de andere dus, maar jij was laatste dus makkelijkst te quoten ![]() is de rat sterker, omdat ie meer overleeft en ook al zou je het bekijken als jij doet een slang/spin legt een mens ook wel neer maar hij is niet "sterker" |
![]() |
|||
Citaat:
Het geeft niet dat je tegen mijn ideeën bent... Ieder mens is een apart individu met eigen gedachten... Het spijt me wel dat jij het lef hebt om iemand te vragen zijn ideeën voor zich te houden. Ik dacht dat we na Hitler, Stalin en vele andere grootmachten die mensen met een afwijkende mening graag een kopje kleiner maakte, toch wel konden accepteren dat de ideeën, hoe bizar ze ook zijn verteld kunnen en mogen worden.... EDIT Citaat:
EDIT 2 Bron: http://www.cu2.nl/-LittleStar-
|||
Citaat:
Citaat:
Wederom gedrag van een 13-jarige, maar ok.
||
Citaat:
A) De humor niet inzien. òf B) De humor niet meer humoristisch vinden, omdat het teveel herkauwd is.
||
Citaat:
Het enige wat jij en Myself! doen is mij voor rotte vis uit maken omdat je het niet met me eens bent, zonder dat jullie ook maar met één zinnig argument komen. Ik vraag me toch serieus af wie hier de 13 jarige is.... Ook vraag ik me af wie hier loopt te ijlen dat ik bronnen van buiten af gebruik om haar de les te lezen. Tenzij ze niet in staat is om d´r eigen site juist te vermelden in d´r profiel, zijn dat toch haar eigen woorden , niet de mijne of van derden..... Maar dat had je natuurlijk al lang door ![]()
||
Citaat:
Punt 2: Ik maak je niet uit voor rotte vis. Ik vind alleen dat jij je erg kinderachtig gedraagd. Dat is mijn mening. We leven in een vrij land.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik lig in de kreukels van het lachen ![]()
||
Citaat:
Goh! jij hebt ook veel nuttigs toe te voegen aan deze topic ![]() Als je er zo aan stoort ga je toch naar het Elfde uur kijken ofzoo?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|