Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
lekkere meelopen heet dat naar mijn weten... om zo'n persoon uit te lachen. Infantiel eigenlijk ![]()
||
Citaat:
Van de andere kant.......... LPF is toch een groot lachertje. Kheb zelf btw niet op lpf gestemd, dat mag duidelijk zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Antwoord: Politiek onervaren (in vergelijking met de rest van de politiek). Oplossing: Verder gaan met vallen en opstaan (politiek geest veruimen).
||
Citaat:
![]() Het leukste is dan altijd terug te kijken naar de geschiedenis van andere partijen die voor het eerst aan het licht kwamen. verschil, geen. Iedere partij heeft zoiets als het ware doorlopen. Enige verschil, moord... en vind dat nou niet echt een lachertje dan, maar das natuurlijk weer een heel ander onderwerp. Gebruik je de aanhaling van vele ..... als een twijfeling van jezelf om je antwoord of je het wel bij het recht eind heb, of gebruik je maar de worden die je al in de mond zijn gelegt?
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
simpelweg om de reden dat het nieuw is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En ja het is een hele trieste bedoeling nu nog allemaal, zeker niet om te lachen, want uiteidenlijk lacht half nederland zijn eigen keuze uit. En dat iedereen zo zijn twijfels heeft over de politiek, ja logische want wie weet er in hemelsnaam wat er nou gaat gebeuren, want alles is nieuw, en nieuwe dingen zijn altijd eng.
|
Ja met deze post ben ik het een groot deel met je eens. Maar het verandert mijn mening niet dat heel wat mensen beter hadden kunnen nadenken voordat ze uit "respect" op de LPF stemden. LPF is en blijft (voorlopig) lachwekkend en dat vind ik erg. Het is logisch dat een partij wat chaotisch begint, ja, maar de LPF houdt er dan wel weer van om het weer extreem chaotisch te maken. Ik vind gewoon dat t niet kan.
Meelopen zit idd in de politiek ingebakken ja, als ik dat had gedaan had IK waarschijnlijk op LPF gestemd. Puur op mijn eigen mening gebaseerd dus allemaal. Wat ik hier dus mee wil zeggen: Ik geef je voor een groot deel gelijk, maar de lpf doet het gewoon té. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen alles heeft weer ook zijn keerkant, en wat ik hiermee bedoel is dat negatieve aandacht ook aandacht is. En dit lijkt op het eerste gezicht niet goed, want je betrekt gelijk de chaos die er is met LPF, maar vergeet niet daarbij dat eigenlijk heel de politiek een chaos is. Balkenende roept zijn minister terug op uitspraken, dit woord terug gedraait. Het reageer accoord staat te wankelen op zijn poten. Het is niet alleen de LPF, maar deze krijgt alles naar zich toe getrokken omdat ze al in een donker dag licht stonden. En nu misschien wat inhoudelijker, de nieuwe voorzitter van LPF woord nu al weer bijna weg getrokken omdat hij zich als een dicator zou voordoen (okey is dit juist niet goed om alles weer op poten te zetten?) Er moeten gewoon flink wat koekkebakkers weg bij de LPF, moet inkrimpen en net zoals ieder ander klein beginnen voordat je groot mag zijn
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik denk wel dat de meeste lpfstemmers spijt hebben
40% man en ouder dan 55 jaar 40% had vorige keer niet gestemd (zit dus groot deel jongeren bij) die wilden lekker protesteren na een hause tegen paars die het uitstekend heeft gedaan en hoopten op verandering en raad een waar het geld nu heengaat als het aan de lpf ligt?? juist de rijken en dat zijn niet die oude mannen of die jonge mensen
||
Citaat:
maar dat had je ook niet kunnen weten, want de onnozele trekken altijd hun conclussie sneller... ![]()
||
Citaat:
![]() Onnozel figuur.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
man lees zelf eens goed, je begint een geheel andere discussie ![]() EN NOG MAALS IK HEB DYSLEXIE!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en daar hoort ook het spreken/schrijven van de nederlandse taal bij slaat nergens op wat je allemaal loopt te lullen tuurlijk is er verschil in spellingsvaardigheden iedereen is anders maar als jij als buitenlander is ons landje komt vind ik het vanzelfsprekend dat je onze taal gaat leren zodat je deel uit kan maken van de maatschappij en wel de nederlandse maatschappij trouwens: waar basseer je "Wel roepen dat buitenlanders de nederlandse taal onder de knie moeten krijgen, maar niet weten dat de gemiddelde buitenlander beter kan spellen dan je aanhangers" eigenlijk op? ![]() |
![]() |
|
Als Pim Fortuyn nog nu geleefd was, was het anders geweest. Maar Pim Fortuyn lijkt onvervangbaar, want nu al is te zien dat zonder Pim Fortuyn de LPF nix is.
BTW: Ik had GroenLinks gestemd ![]() ![]()
|
LPF is een en al humor. Geeft goed aan dat het merendeel van het volk niet goed nadenkt. En ik vind het ook zo belachelijk dat de meeste LPF aanhanger met de leus, de puinhopen van Paars, komt aanzetten en vervolgens geen enkele voorbeelden kan opnoemen. Vervolgens lees ik in de krant dat de langdurig sociale plannen van Paars (die voor IEDEREEN gustig zijn) teniet worden gedaan door het huidige kabinet. Enige wat ik kan doen is zuchten en hopen dat de volgende verkiezingen beter zullen gaan.
Owja, en in de AD verscheen een artikel met de huidige veranderingen en de ideeen van Fortuyn. Blijkt dat alleen maar een derde van de beslissingen overeenkomen met de ideeen van Fortuyn. Dus op$#@# met het argument; Fortuyn had het zo gewild :/ Ik stemde GroenLinks en huil om de huidige maatschappij. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
sorry hoor, maar is dat het enige wat "jullie" kunnen commentaar op een persoon geven... inplaats op de vraagstelling... Die aan het begin van het topic is gegeven... Ik vraag me af, wat is belangrijker iets kunnen lezen of kunnen schrijven, bij jou ontbreekt het dus aan lezen duidelijk... ![]() Maar ik zal nog terug komen op iets wat je een reply eerder opmerkte... Je kan beter iemand uitschelden dan zomaar doodschieten toch ![]() En zo gaat het altijd, ik geef jou de schuld en jij geeft vervolgend de andere de schuld... Ja dat is kinderachtig, maar mens eigen. Dat spreekt het natuurlijk ook niet goed, maar dit woord alleen opgemerkt omdat iemand van de LPF dat zegt. Als Zalm had gezegt nou die Rosenmuller die lult wel lekker, maar tot op hede heeft ie nog geen kloot erdoor heen gekregen... Ohja nog een beter voorbeeld, ik zie iedereen hier altijd zo heerlijk over Groenlinks spreken, en hoe goed dat wel niet is enz... Maar ik heb nog nooit groenlinks in de fractie gezien, en nog nooit iets zien doorvoeren, want daar ontbreekt het bij hun aan. DE MACHT die andere blijkbaar met een grote bek, en met rare fratsen wel weten te behalen... misschien een mooie leerweg niet waar ![]() naja ik heb om eerlijk te zijn niet zo veel zin meer in politiek, ik heb er al genoeg tijd aan besteed en uiteindelijk zou ik er toch verder niks mee doen, dus als je iets duidelijks wil weten zoek je het zelf maar op, daar is de krant en het internet en nog vele andere media heerlijk voor. En ga geen discussie aan als je geen bal van het ond weet... en ga niet mee zitten zwatsen op een opmerking die zojuist is geplaats, want het klaarkom factor is je al voorgegaan. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb niet op de LPF gestemd, en ik zal zeggen waarom.
Ten eerste vond ik Pim Fortuyn een vervelende man. Hij had geen begrip voor andere standpunten dan de zijne en speelde op de man. Hij schetste altijd alleen 'het grote geheel', de zogenaamde 'visie' die hij ontvouwde bleek praktisch niet uitvoerbaar. Maar wanneer mensen daarop ingingen, werden ze brutaal afgeschilderd als 'boekhouders' en 'bureaucraten'. Ten tweede is de LPF als partij gewoon te onervaren om de problemen die in de samenleving spelen goed aan te pakken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En natuurlijk, maar lijkt me logisch, heb ik niet op LPF gestemd, ik mocht niet stemmen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Immers, als ze de Nederlandse taal kennen, zou het dan niet meer dan logisch zijn om ook zo te praten in openbare ruimtes, zoals een supermarkt of een fast-foodketen (vooral als je iets aan anderen moet vragen)? Ik heb mijn stemkeuze laten bepalen door de 5 verschillende stemwijzers die ik heb gedaan, aangezien ik twijfelde tussen LPF en VVD. Mede door de resultaten heb ik dus op LPF gestemd (Varela natuurlijk, ik stem wel op iemand die (wellicht) iets kan doen). Nu vind ik het iets te vroeg om te zeggen of ik er spijt van heb, aangezien ze nog geen half jaar in het kabinet zitten. Nog 1 ding om toe te voegen ... Het valt me op, dat alles wat fout gaat, over het algemeen op het conto van de LPF komt (meestal door mensen van de PvdA, gemeenteraadsleden bij mij in de stad), zelfs als de ideeen van het vorige kabinet waren. Ook schijnen veel mensen te denken dat de LPF alles doet daar en dat CDA en VVD "maar met ze meegaan"...zulke mensen...daar heb ik dus geen woorden voor.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tussentijdse peiling Verwijderd | 435 | 31-03-2009 17:28 | |
[Grondwet] Wat heb je nu daadwerkelijk gestemd (tevens nabespreking) Draakje83 | 352 | 06-06-2005 21:33 | |
Stelling: ´De politiek is er beter op geworden dankzij Pim Fortuyn´ Quantes | 46 | 09-05-2003 09:34 | |
Lifestyle |
weer naar de stembussen a new noise | 90 | 05-11-2002 15:57 | |
Stelling: De gemiddelde Pim F. stemmer heeft een lagere dan gemiddelde inteligentie. Internationalist | 141 | 24-05-2002 15:11 | |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |