Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2002, 07:33
Anne
Anne is offline
Waar ik erg benieuwd naar ben... zijn er hier mensen die op de LPF gestemd hadden? Maar dan vooral: Hoe denk je nu over de LPF? Heb je nog vertrouwen in de partij, heb je spijt van je stem of juist helemaal niet? En waarom? Andere mensen mogen ook reageren.
Zelf heb ik niet gestemd op de LPF. Maar ik heb geen vertrouwen in ze. Ze maken zichzelf steeds ongeloofwaardiger, en dat soort mensen moeten ons land regeren.
Oud 28-09-2002, 08:38
Gothic
Gothic is offline
Ik heb het zo vaak geroepen, maar men wilde niet luisteren, die wilde het stembiljet als condoleance register gebruiken...

Maar I love Winny , ik vind haar echt helemaal geweldig. Ze zegt dat ze manisch depressief is en daarom geen verantwoording neemt voor haar eerdere uitspraken... Echt ze is helemaal geweldig
Oud 28-09-2002, 08:50
Verwijderd
Ik heb geen LPF gestemd, maar grappig zijn ze wel. Vrijdag oid weer dat met Winny enz...zo begint je dag tenminste goed. Maar idd, echt handig dat ze ook het land moeten regeren is het niet...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 10:05
WolterB
WolterB is offline
heb zelf geen LFP gestemt, zou ik ook nooit doen.

ze grengen wel leuk, lachwekkend en domme gedachten in de politiek, heerlijk om daar naar te luisteren. Ok goed voor de nederlandse cabaretiers, zo hebben zij ook weer heel veel om in hun shows te stoppen
Oud 28-09-2002, 10:17
Verwijderd
Ik heb uiteraard niet op de lpf gestemd,maar m'n huisgenoot die dat wel heeft gedaan word wel uitgelachen nu natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 10:27
BendeBen
BendeBen is offline
ik vind dat gezever over politieke onervarenheid vette onzin

want dan kan je nooit een nieuwe partij oprichten

oftewel: dan ziet NL tot het vergaan van de aarde vast aan pvda groenlinks met hun politiek correcte gelul wat OOK geen reet (meer) oplevert. er is een te grote linkse onvloed op dit land en dat wordt de ondergang. ok, de uitkeringen en andere sociale voorzieningen zijn er nu, nu mag rechts het weer proberen

rosenmoller:
nee, irak niet aanvallen
want dan moet je israel ook aanpakken voor het molesteren van arafats hoofdkwartier en het bezetten van steden, je moet immers consequent zijn

zo iemand geef je toch nog geen stuiver? (2-euro-cent-munt, zo je wilt)

maar goed, ik ben het er wel mee eens dat het een chaos is in de LPF
maar:
1. dat kan nog veranderen toch? ze zitten er nog niet eens 1 jaar
2. WAT is nou eigenlijk het probleem? goed, er gaan wat mensen weg...boeie
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 10:29
slisje
slisje is offline
Ik heb het wel gedaan,
zeer overwogen ook nog eens.

En nu ga ik vergoedelijke waarom:

Nieuw, ze zijn nieuw qua alles is ook nieuw voor hun, hun visie is voor ruimer en kan voor ons meer betekenen, want dat is iets wat we allemaal wel wouden, verandering.

Nu is die er dan wel, maar de rest ligt overhoop.

Want hoe moet je die verandering in goede banen "leiden"
Ze missen nog echt iemand die naar voor sprinkt en iedereen meesleept, iedereen is nu nog net wat te veel voor zichzelf bezig, en vergeet zo de saamhorigheid die er moet zijn.

Oja: de reden waarom ik op LPF heb gestemt, niet waarom ik nog in de nieuwe manier van politiek geloof.

het waren veelal mensen van bedrijfsleven, die de klappe van de zweep als geen andere kennen. Voor het bedrijfsleven is het progamma wat deze partij heeft zeer goed.
Gezien het hele sociale niet geld voor wie een eigen bedrijf heeft, dus vrij oneerlijk. En nog steeds vind ik LPF eruit springen met visie's. En langzaam gebeuren er ook wel van die dingen die ze gepland hadden... alleen ze missen een "leider"

Balkenelende geniet nog het meest van alles, want hij heeft zijn zege te danke aan de wanhopen van LPF (en paars)
Oud 28-09-2002, 10:30
slisje
slisje is offline
Citaat:
BendeBen schreef:
ik vind dat gezever over politieke onervarenheid vette onzin

want dan kan je nooit een nieuwe partij oprichten

oftewel: dan ziet NL tot het vergaan van de aarde vast aan pvda groenlinks met hun politiek correcte gelul wat OOK geen reet (meer) oplevert. er is een te grote linkse onvloed op dit land en dat wordt de ondergang. ok, de uitkeringen en andere sociale voorzieningen zijn er nu, nu mag rechts het weer proberen

rosenmoller:
nee, irak niet aanvallen
want dan moet je israel ook aanpakken voor het molesteren van arafats hoofdkwartier en het bezetten van steden, je moet immers consequent zijn

zo iemand geef je toch nog geen stuiver? (2-euro-cent-munt, zo je wilt)

maar goed, ik ben het er wel mee eens dat het een chaos is in de LPF
maar:
1. dat kan nog veranderen toch? ze zitten er nog niet eens 1 jaar
2. WAT is nou eigenlijk het probleem? goed, er gaan wat mensen weg...boeie
Bedankt zoiets had ik ook eigenlijk moeten verwoorden.
Oud 28-09-2002, 10:31
slisje
slisje is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Ik heb uiteraard niet op de lpf gestemd,maar m'n huisgenoot die dat wel heeft gedaan word wel uitgelachen nu natuurlijk
uitgelachen om een andere mening en een andere visie,
lekkere meelopen heet dat naar mijn weten... om zo'n persoon uit te lachen. Infantiel eigenlijk
Oud 28-09-2002, 10:35
miro
miro is offline
Citaat:
slisje schreef:
uitgelachen om een andere mening en een andere visie,
lekkere meelopen heet dat naar mijn weten... om zo'n persoon uit te lachen. Infantiel eigenlijk
Als diegene nu noch achter zn mening staat hoeft ie daar niet om uitgelachen te worden.

Van de andere kant.......... LPF is toch een groot lachertje.

Kheb zelf btw niet op lpf gestemd, dat mag duidelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 10:41
slisje
slisje is offline
Citaat:
miro schreef:
Als diegene nu noch achter zn mening staat hoeft ie daar niet om uitgelachen te worden.

Van de andere kant.......... LPF is toch een groot lachertje.

Kheb zelf btw niet op lpf gestemd, dat mag duidelijk zijn.
De vraag is eigenlijk waarom LPF een lachertje is geworden?

Antwoord: Politiek onervaren (in vergelijking met de rest van de politiek).
Oplossing: Verder gaan met vallen en opstaan (politiek geest veruimen).
Oud 28-09-2002, 10:49
miro
miro is offline
LPF is geen lachertje geworden, LPF is altijd al n lachertje geweest.......
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 10:50
Verwijderd
Ja ze houden het wel leuk he?
Je hoeft maar even te zoeken naar het woord "LPF" en weg ochtendhumeur!
Trouwens, "LWJ" klinkt nieteens zo heel slecht
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 10:57
slisje
slisje is offline
Citaat:
miro schreef:
LPF is geen lachtertje geworden, LPF is altijd al n lachtertje geweest.......
...
Het leukste is dan altijd terug te kijken naar de geschiedenis van andere partijen die voor het eerst aan het licht kwamen.
verschil, geen.
Iedere partij heeft zoiets als het ware doorlopen.
Enige verschil, moord... en vind dat nou niet echt een lachertje dan, maar das natuurlijk weer een heel ander onderwerp.

Gebruik je de aanhaling van vele ..... als een twijfeling van jezelf om je antwoord of je het wel bij het recht eind heb, of gebruik je maar de worden die je al in de mond zijn gelegt?
Oud 28-09-2002, 11:14
miro
miro is offline
Citaat:
slisje schreef:
...
Het leukste is dan altijd terug te kijken naar de geschiedenis van andere partijen die voor het eerst aan het licht kwamen.
verschil, geen.
Iedere partij heeft zoiets als het ware doorlopen.
Enige verschil, moord... en vind dat nou niet echt een lachertje dan, maar das natuurlijk weer een heel ander onderwerp.

Gebruik je de aanhaling van vele ..... als een twijfeling van jezelf om je antwoord of je het wel bij het recht eind heb, of gebruik je maar de worden die je al in de mond zijn gelegt?
sorry maar je kan mij niet vertellen dat elke partij precies hetzelfde begon als LPF. Wat betreft mijn "aanhaling" dat de LPF een lachertje zou zijn. Deze woorden zijn niet in mijn mond gelegd. En waarom zou ik twijfelen over iets wat ik zeg? Ach geef toch toe dat als jij s ochtends de krant leest, of de radio luistert dat jij ook wel even een lachje op je gezicht krijgt. En nee, dat heb ik bij andere partijen nog niet meegemaakt, dus hoe jij de vergelijking LPF-andere partijen legt weet ik niet. Wat betreft dat het misschien wel helemáál niet om te lachen is, mja dat is eigenlijk wel waar. Eigenlijk is het allemaal best wel triest.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:22
slisje
slisje is offline
Citaat:
miro schreef:
sorry maar je kan mij niet vertellen dat elke partij precies hetzelfde begon als LPF.
Niet precies allemaal zo, maar wel gaotisch.
simpelweg om de reden dat het nieuw is.

Citaat:
miro schreef:
Wat betreft mijn "aanhaling" dat de LPF een lachertje zou zijn. Deze woorden zijn niet in mijn mond gelegd. En waarom zou ik twijfelen over iets wat ik zeg?
Omdat het meelopen ook in de politiek gebakken zit?

Citaat:
miro schreef:
Ach geef toch toe dat als jij s ochtends de krant leest, of de radio luistert dat jij ook wel even een lachje op je gezicht krijgt.
Ja, Fokke & Sukke zijn geweldig! Maar die steken met iedereen de draak. En LPF valt dan wel het meeste op, maar dat komt ook omdat deze partij nog de gekke sprongen maakt, en hard valt, en weer overeind moet krabbelen.

Citaat:
miro schreef:
En nee, dat heb ik bij andere partijen nog niet meegemaakt, dus hoe jij de vergelijking LPF-andere partijen legt weet ik niet. Wat betreft dat het misschien wel helemáál niet om te lachen is, mja dat is eigenlijk wel waar. Eigenlijk is het allemaal best wel triest.
Dat is het mooie je geschiedenis kennen Ga maar eens de geschiedenis van de politiek induiken, en begin daarmaar eens mee vanaf het romeinse rijk, nee nog beter de Griekse beschaving.
En ja het is een hele trieste bedoeling nu nog allemaal, zeker niet om te lachen, want uiteidenlijk lacht half nederland zijn eigen keuze uit. En dat iedereen zo zijn twijfels heeft over de politiek, ja logische want wie weet er in hemelsnaam wat er nou gaat gebeuren, want alles is nieuw, en nieuwe dingen zijn altijd eng.
Oud 28-09-2002, 11:29
miro
miro is offline
Ja met deze post ben ik het een groot deel met je eens. Maar het verandert mijn mening niet dat heel wat mensen beter hadden kunnen nadenken voordat ze uit "respect" op de LPF stemden. LPF is en blijft (voorlopig) lachwekkend en dat vind ik erg. Het is logisch dat een partij wat chaotisch begint, ja, maar de LPF houdt er dan wel weer van om het weer extreem chaotisch te maken. Ik vind gewoon dat t niet kan.

Meelopen zit idd in de politiek ingebakken ja, als ik dat had gedaan had IK waarschijnlijk op LPF gestemd. Puur op mijn eigen mening gebaseerd dus allemaal.

Wat ik hier dus mee wil zeggen: Ik geef je voor een groot deel gelijk, maar de lpf doet het gewoon té.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:38
slisje
slisje is offline
Citaat:
miro schreef:
Maar de LPF doet het gewoon té.
Ben ik het ook met jou eens
Alleen alles heeft weer ook zijn keerkant, en wat ik hiermee bedoel is dat negatieve aandacht ook aandacht is.
En dit lijkt op het eerste gezicht niet goed, want je betrekt gelijk de chaos die er is met LPF, maar vergeet niet daarbij dat eigenlijk heel de politiek een chaos is.
Balkenende roept zijn minister terug op uitspraken, dit woord terug gedraait. Het reageer accoord staat te wankelen op zijn poten. Het is niet alleen de LPF, maar deze krijgt alles naar zich toe getrokken omdat ze al in een donker dag licht stonden.

En nu misschien wat inhoudelijker, de nieuwe voorzitter van LPF woord nu al weer bijna weg getrokken omdat hij zich als een dicator zou voordoen (okey is dit juist niet goed om alles weer op poten te zetten?)

Er moeten gewoon flink wat koekkebakkers weg bij de LPF, moet inkrimpen en net zoals ieder ander klein beginnen voordat je groot mag zijn
Oud 28-09-2002, 12:00
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
slisje schreef:
Ik heb het wel gedaan,
zeer overwogen ook nog eens.

En nu ga ik vergoedelijke waarom:

Nieuw, ze zijn nieuw qua alles is ook nieuw voor hun, hun visie is voor ruimer en kan voor ons meer betekenen, want dat is iets wat we allemaal wel wouden, verandering.

Nu is die er dan wel, maar de rest ligt overhoop.

Want hoe moet je die verandering in goede banen "leiden"
Ze missen nog echt iemand die naar voor sprinkt en iedereen meesleept, iedereen is nu nog net wat te veel voor zichzelf bezig, en vergeet zo de saamhorigheid die er moet zijn.

Oja: de reden waarom ik op LPF heb gestemt, niet waarom ik nog in de nieuwe manier van politiek geloof.

het waren veelal mensen van bedrijfsleven, die de klappe van de zweep als geen andere kennen. Voor het bedrijfsleven is het progamma wat deze partij heeft zeer goed.
Gezien het hele sociale niet geld voor wie een eigen bedrijf heeft, dus vrij oneerlijk. En nog steeds vind ik LPF eruit springen met visie's. En langzaam gebeuren er ook wel van die dingen die ze gepland hadden... alleen ze missen een "leider"

Balkenelende geniet nog het meest van alles, want hij heeft zijn zege te danke aan de wanhopen van LPF (en paars)
Je spelling geeft uitstekend het intelligentie niveau weer van de gemiddelde LPF-stemmer! Jaja, "al die moslims" moeten nou eindelijk eens goed NL leren spreken he.....
Oud 28-09-2002, 12:03
Feestbeest nummer 1
Citaat:
slisje schreef:

...en als je nou nog eens een "grapje" wil maken, doe het dan goed: Balkenellende en dus niet Balkenelende. Door je dramatische spelling had ik de clou niet eens door
Oud 28-09-2002, 12:31
JJzD
JJzD is offline
ik denk wel dat de meeste lpfstemmers spijt hebben
40% man en ouder dan 55 jaar
40% had vorige keer niet gestemd (zit dus groot deel jongeren bij)

die wilden lekker protesteren na een hause tegen paars die het uitstekend heeft gedaan en hoopten op verandering

en raad een waar het geld nu heengaat als het aan de lpf ligt??
juist de rijken en dat zijn niet die oude mannen of die jonge mensen
Oud 28-09-2002, 12:43
slisje
slisje is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
Je spelling geeft uitstekend het intelligentie niveau weer van de gemiddelde LPF-stemmer! Jaja, "al die moslims" moeten nou eindelijk eens goed NL leren spreken he.....
dat heet dyslexie ...
maar dat had je ook niet kunnen weten, want de onnozele trekken altijd hun conclussie sneller...
Oud 28-09-2002, 12:44
slisje
slisje is offline
Citaat:
...en als je nou nog eens een "grapje" wil maken, doe het dan goed: Balkenellende en dus niet Balkenelende. Door je dramatische spelling had ik de clou niet eens door
en als je nou iets inhoudelijks heb toe te voegen nee, echter je geeft alleen commentaar op spelling.

Onnozel figuur.
Oud 28-09-2002, 12:55
Feestbeest nummer 1
Citaat:
slisje schreef:
en als je nou iets inhoudelijks heb toe te voegen nee, echter je geeft alleen commentaar op spelling.

Onnozel figuur.
Wacht even! Wie riep er nou ook alweer om het hardst dat Moslims eens goed Nederlands moesten leren schrijven en spreken? Ohja...dat was LPF....mmmm ....isn't that ironic Sorry hoor, maar ik vind het een beeeeetje hypocriet! Wel roepen dat buitenlanders de nederlandse taal onder de knie moeten krijgen, maar niet weten dat de gemiddelde buitenlander beter kan spellen dan je aanhangers
Oud 28-09-2002, 12:56
Aegishjalmur
Aegishjalmur is offline
ik heb (gelukkig) geen LPF gestemd

wat ik wel telkens om moet lachen is dat bijna alle LPF-'politica' na alles wat ze zeggen, het zinnetje: "Pim had het zo gewild" toevoegen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2002, 13:02
slisje
slisje is offline
Citaat:
Wacht even! Wie riep er nou ook alweer om het hardst dat Moslims eens goed Nederlands moesten leren schrijven en spreken? Ohja...dat was LPF....mmmm ....isn't that ironic Sorry hoor, maar ik vind het een beeeeetje hypocriet! Wel roepen dat buitenlanders de nederlandse taal onder de knie moeten krijgen, maar niet weten dat de gemiddelde buitenlander beter kan spellen dan je aanhangers
en wederom niks inhoudelijks...
man lees zelf eens goed, je begint een geheel andere discussie
EN NOG MAALS IK HEB DYSLEXIE!
Oud 28-09-2002, 13:03
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
slisje schreef:

Oplossing twee: Het kabinet valt en er komt een nieuw stabieler kaninet met meer ervaren mensen. Het LPF heeft dan iig iets los gebracht en dat is in mijn ogen het hoogtste doel wat ze hebben bereikt en verder zullen ze egt niet komen!!
Oud 28-09-2002, 13:10
Feestbeest nummer 1
Citaat:
slisje schreef:
Mens wat lul je nou? Ik ga in op woorden van een andere forummer (jij dus) dat is nou precies waar het om gaat op een forum!
Oud 28-09-2002, 13:12
Feestbeest nummer 1
Citaat:
slisje schreef:
Ja, dyslexie...en je slist ook nog zeker?
Oud 28-09-2002, 13:20
schuldige omstander
schuldige omstander is offline
Citaat:
slisje schreef:
Ben ik het ook met jou eens
Alleen alles heeft weer ook zijn keerkant, en wat ik hiermee bedoel is dat negatieve aandacht ook aandacht is.
En dit lijkt op het eerste gezicht niet goed, want je betrekt gelijk de chaos die er is met LPF, maar vergeet niet daarbij dat eigenlijk heel de politiek een chaos is.
Balkenende roept zijn minister terug op uitspraken, dit woord terug gedraait. Het reageer accoord staat te wankelen op zijn poten. Het is niet alleen de LPF, maar deze krijgt alles naar zich toe getrokken omdat ze al in een donker dag licht stonden.

En nu misschien wat inhoudelijker, de nieuwe voorzitter van LPF woord nu al weer bijna weg getrokken omdat hij zich als een dicator zou voordoen (okey is dit juist niet goed om alles weer op poten te zetten?)

Er moeten gewoon flink wat koekkebakkers weg bij de LPF, moet inkrimpen en net zoals ieder ander klein beginnen voordat je groot mag zijn
laatste opmerking ben ik het helemaal mee eens, voor de rest heb ik het absoluut niet op de lpf en de lui die erin zitten. Zou er nooit op stemmen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:21
miro
miro is offline
Citaat:
Ja, dyslexie...en je slist ook nog zeker?
Ik stel voor dat we het bij het onderwerp houden, dit soort opmerkingen hebben geen zin en zijn persoonlijk naar elkaar gericht. Als wil flamen dan doe je dat maar op msn.

niet stoppen = slotje
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:25
Feestbeest nummer 1
Citaat:
miro schreef:
Ik stel voor dat we het bij het onderwerp houden, dit soort opmerkingen hebben geen zin en zijn persoonlijk naar elkaar gericht. Als wil flamen dan doe je dat maar op msn.

niet stoppen = slotje
Ké, sorry maar dat ging meer om zijn nickname
Oud 28-09-2002, 13:31
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
het gaat er bij de buitenlanders om dat ze integreren
en daar hoort ook het spreken/schrijven van de nederlandse taal bij

slaat nergens op wat je allemaal loopt te lullen
tuurlijk is er verschil in spellingsvaardigheden
iedereen is anders

maar als jij als buitenlander is ons landje komt vind ik het vanzelfsprekend dat je onze taal gaat leren zodat je deel uit kan maken van de maatschappij
en wel de nederlandse maatschappij

trouwens:
waar basseer je
"Wel roepen dat buitenlanders de nederlandse taal onder de knie moeten krijgen, maar niet weten dat de gemiddelde buitenlander beter kan spellen dan je aanhangers"
eigenlijk op?

Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:08
freggelfreak
freggelfreak is offline
ik wilde eerst tot aan de moord op fortuyn op de lpf stemmen, maar na de moord had ik geen vertrouwen meer in de lpf en heb ik anders gestemd. kheb wel gelukkig goed gedacht hierover want het blijkt nu dat de lpf zonder fortuyn nix meer voorstelt
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als Pim Fortuyn nog nu geleefd was, was het anders geweest. Maar Pim Fortuyn lijkt onvervangbaar, want nu al is te zien dat zonder Pim Fortuyn de LPF nix is.

BTW: Ik had GroenLinks gestemd
Oud 28-09-2002, 15:21
GRRR
GRRR is offline
LPF is een en al humor. Geeft goed aan dat het merendeel van het volk niet goed nadenkt. En ik vind het ook zo belachelijk dat de meeste LPF aanhanger met de leus, de puinhopen van Paars, komt aanzetten en vervolgens geen enkele voorbeelden kan opnoemen. Vervolgens lees ik in de krant dat de langdurig sociale plannen van Paars (die voor IEDEREEN gustig zijn) teniet worden gedaan door het huidige kabinet. Enige wat ik kan doen is zuchten en hopen dat de volgende verkiezingen beter zullen gaan.

Owja, en in de AD verscheen een artikel met de huidige veranderingen en de ideeen van Fortuyn. Blijkt dat alleen maar een derde van de beslissingen overeenkomen met de ideeen van Fortuyn. Dus op$#@# met het argument; Fortuyn had het zo gewild :/

Ik stemde GroenLinks en huil om de huidige maatschappij.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 15:43
Verwijderd
Citaat:
slisje schreef:

Nee, omdat ze niet eens zonder gezeik binnen hun eigen partij kunnen zijn, omdat ze wat gedrag betreft meer op mijn broertje van zestien lijken dan volwassenen en dan nog wel volwassenen die ons land moeten besturen (jezus, je gaat toch niet een andere politicus een dom wijf noemen... volgens mij is mijn broertje nog slimmer.)...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 15:48
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef:

iedereen is anders

maar als jij als buitenlander is ons landje komt vind ik het vanzelfsprekend dat je onze taal gaat leren zodat je deel uit kan maken van de maatschappij

trouwens:
waar basseer je
"Wel roepen dat buitenlanders de nederlandse taal onder de knie moeten krijgen, maar niet weten dat de gemiddelde buitenlander beter kan spellen dan je aanhangers"
eigenlijk op?

Jij hebt zeker ook dyslexie?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 16:37
slisje
slisje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
*proest*
sorry hoor, maar is dat het enige wat "jullie" kunnen commentaar op een persoon geven...
inplaats op de vraagstelling... Die aan het begin van het topic is gegeven...
Ik vraag me af, wat is belangrijker iets kunnen lezen of kunnen schrijven, bij jou ontbreekt het dus aan lezen duidelijk...

Maar ik zal nog terug komen op iets wat je een reply eerder opmerkte... Je kan beter iemand uitschelden dan zomaar doodschieten toch
En zo gaat het altijd, ik geef jou de schuld en jij geeft vervolgend de andere de schuld... Ja dat is kinderachtig, maar mens eigen.
Dat spreekt het natuurlijk ook niet goed, maar dit woord alleen opgemerkt omdat iemand van de LPF dat zegt.
Als Zalm had gezegt nou die Rosenmuller die lult wel lekker, maar tot op hede heeft ie nog geen kloot erdoor heen gekregen...

Ohja nog een beter voorbeeld, ik zie iedereen hier altijd zo heerlijk over Groenlinks spreken, en hoe goed dat wel niet is enz...
Maar ik heb nog nooit groenlinks in de fractie gezien, en nog nooit iets zien doorvoeren, want daar ontbreekt het bij hun aan. DE MACHT die andere blijkbaar met een grote bek, en met rare fratsen wel weten te behalen... misschien een mooie leerweg niet waar

naja ik heb om eerlijk te zijn niet zo veel zin meer in politiek,
ik heb er al genoeg tijd aan besteed en uiteindelijk zou ik er toch verder niks mee doen, dus als je iets duidelijks wil weten zoek je het zelf maar op, daar is de krant en het internet en nog vele andere media heerlijk voor.

En ga geen discussie aan als je geen bal van het ond weet...
en ga niet mee zitten zwatsen op een opmerking die zojuist is geplaats, want het klaarkom factor is je al voorgegaan.
Oud 28-09-2002, 16:47
Verwijderd
Ik heb niet op de LPF gestemd, en ik zal zeggen waarom.

Ten eerste vond ik Pim Fortuyn een vervelende man. Hij had geen begrip voor andere standpunten dan de zijne en speelde op de man. Hij schetste altijd alleen 'het grote geheel', de zogenaamde 'visie' die hij ontvouwde bleek praktisch niet uitvoerbaar. Maar wanneer mensen daarop ingingen, werden ze brutaal afgeschilderd als 'boekhouders' en 'bureaucraten'.

Ten tweede is de LPF als partij gewoon te onervaren om de problemen die in de samenleving spelen goed aan te pakken.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 17:17
Anne
Anne is offline
Citaat:
Aegishjalmur schreef:
dat ze "Pim had het zo gewild" toevoegen
Ja, dat wordt nu wel heel erg irritant, nu weten we het wel. Nou, ik ga vanavond maar eens Kopspijkers kijken.
Oud 28-09-2002, 17:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ja, dat wordt nu wel heel erg irritant, nu weten we het wel. Nou, ik ga vanavond maar eens Kopspijkers kijken.
Ja, idd, ik hoop echt dat Winny ook komt, ze is zooooooo gaaf , ik ben helemaal fan (zie avatar)

En natuurlijk, maar lijkt me logisch, heb ik niet op LPF gestemd, ik mocht niet stemmen , maar anders had ik Rosenmulller - Groen Links gestemd...
Oud 28-09-2002, 17:45
Anne
Anne is offline
Whiehie, die is cool! Ik wil er ook eentje. Mag dat?
Oud 28-09-2002, 18:58
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Morgan schreef:
haha

zou ik ook zeggen als ik nix meer wist te zeggen

geeft niet hoor lieve schat

Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 20:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Whiehie, die is cool! Ik wil er ook eentje. Mag dat?
Avatar? Wel een andere... ik heb nog wel wat plaatjes voor je , moet je maar ff vragen op msn
Oud 28-09-2002, 21:14
Feestbeest nummer 1
Citaat:
BendeBen schreef:

iedereen is anders

trouwens:
waar basseer je
eigenlijk op?

Als je wist waar je het over had, dan hoef ik je natuurlijk niet te vertellen dat een inburgeringsplicht (compleet met Nederlandse les) voor buitenlanders er allang is......maar ja, dat wist je vast al
Oud 28-09-2002, 22:18
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
LPF... Groenlinks... het is uiteindelijk toch jezelf in je reet neuken.
Wil je veranderingen doorvoeren, ga zelf de politiek in. Is een trend tegenwoordig.

Zijn jullie 'r van bewust dat je ook 'een blanco stem' uit kan brengen?
Oud 28-09-2002, 22:32
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Als je wist waar je het over had, dan hoef ik je natuurlijk niet te vertellen dat een inburgeringsplicht (compleet met Nederlandse les) voor buitenlanders er allang is......maar ja, dat wist je vast al
Dan gaat er toch iets fout daar...
Immers, als ze de Nederlandse taal kennen, zou het dan niet meer dan logisch zijn om ook zo te praten in openbare ruimtes, zoals een supermarkt of een fast-foodketen (vooral als je iets aan anderen moet vragen)?

Ik heb mijn stemkeuze laten bepalen door de 5 verschillende stemwijzers die ik heb gedaan, aangezien ik twijfelde tussen LPF en VVD. Mede door de resultaten heb ik dus op LPF gestemd (Varela natuurlijk, ik stem wel op iemand die (wellicht) iets kan doen).

Nu vind ik het iets te vroeg om te zeggen of ik er spijt van heb, aangezien ze nog geen half jaar in het kabinet zitten.

Nog 1 ding om toe te voegen ...
Het valt me op, dat alles wat fout gaat, over het algemeen op het conto van de LPF komt (meestal door mensen van de PvdA, gemeenteraadsleden bij mij in de stad), zelfs als de ideeen van het vorige kabinet waren. Ook schijnen veel mensen te denken dat de LPF alles doet daar en dat CDA en VVD "maar met ze meegaan"...zulke mensen...daar heb ik dus geen woorden voor.
Oud 28-09-2002, 22:35
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
a en n?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:42
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Ik vond het idee van Jimmy (INDOOO) om alle buitenlanders op een eiland te zetten echt geniaal

Bewijst meteen dat wat van Kooten & de Bie hebben gedaan tijdloos is.
Reageren

Regels voor berichten