Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
A) gaat naar het buitenland, of B)gaat dood/ raakt vermist Daantje was deze aflevering al naar het buitenland gegaan, dus om nog een heel klein beetje origineel te blijven, moest ie maar dood ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Simon eindelijk dood! Je moet iets later komen met je tekst Rick, dan is het goed. BOEM BOEM KNAL KNAL Als ik het had kunnen doen, dan had ik het gedaan! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik fantaseer er wel altijd over hoe ik les van Tony krijg om net zo'n gave gangster te worden als hij ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Maar why wilde Tony Stefano neer schieten
![]() Verder vonk t wel n coole aflevering ![]() ![]() Maar zielig voor Yasmin ![]() En verder ook zielig voor Milan! Charlie is gemeen ![]() t uurtje was zo om ![]() Oh ja, esther zag er inderdaad niet uit!
||
Citaat:
||
Citaat:
Zal ik t maar weer vertellen als echte kenner?? Dat was de bruiloft van Julian en Alexandra Popescu, een call girl uit Roemenie. Ze gingen trouwen om haar een verblijfsvergunning te geven en degene die schoot was haar baas Joop Zwartjes. Robert raakt zwaargewond en Alexandra is dod... Alstu... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
man het was echt spannend gister...
ik dacht ff dat m'n favo personage eraan ging... (gebeurde bij de 2000ste ook al...) maar geluukig ludo kreeg op het juiste moment een helder moment!..ik hoop alleen wel dat simon het over leeft!!!! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ow jakkes moet ik een half uur naar die dozen kijken van lijn4 ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik geloof dat je mazzel hebt ik denk dat 10.30-11.00 het interviewhalfuurtje is, dus als je mazzel hebt, hebben ze een coole gast ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() bij nader inzien vind ik Esther Duller niet zo phat ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
-------------------- L1 |
![]() |
|
Laura is een bejaarde alto
![]() mijn excuses voor de alto's die zich nu beledigd voelen ![]() ![]() En Tony rules echt zo zwaar, ik hoop zeker wel dat die nog lang in de serie blijft!! ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gtst Verwijderd | 101 | 31-03-2013 23:27 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan? (Topic 2!) Mr.Oizo | 2 | 13-04-2004 22:53 | |
Beleidszaken |
Waarom een max. aantal posts?!?! blueeyes_jochie | 39 | 23-12-2003 14:09 | |
Films, TV & Radio |
3 Vragen over GTST Martijn | 2 | 20-12-2002 20:41 | |
Films, TV & Radio |
1 acteur, 2 rollen, zelfde serie: goed of slecht? (ik doel op de Nederlandse Soaps) de Duif met de Bijl | 12 | 01-06-2002 19:50 |