Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb dat na bijna ieder proefwerk
![]()
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik heb er ook wel es last van. In de brugklas en tweede klas zelfs heel erg, heb ik ook faalangst-cursus gedaan op school. Maar nu is het alweer wat minder. Ben wel benieuwd naar m'n cijfer (of soms ook helemaal niet, omdat ik het niet wíl horen - dan denk ik dat ik het echt heel slecht heb gemaakt)...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik heb alleen dat ik het gevoel heb dat ik het heel slecht heb gemaakt en dan heb ik toch een 8 ofzo.... af en toe valt het wel tegen.......
|
In het begin van de eerste kregen wij zo'n test, of je faalangst had en of je in aanmerking kwam voor de faalangsttrainingen.
had ik wel, maar ik heb geen faalangst trainingen gehad. achteraf misschien wel zonde, want ik ben dat jaar bijna blijven hangen. gewoon zenuwachtig enzo. nouwja, nu gaat het wel goed, dus ik zit er niet meer zo mee.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Lenzen voor zo af en toe Daantje_0705 | 14 | 28-11-2008 19:08 | |
Games |
Second Life Choke | 68 | 17-01-2007 16:24 | |
Psychologie |
Even mijn verhaal kwijt Verwijderd | 14 | 17-02-2004 13:07 | |
Psychologie |
Ouders die af en toe zeer oneerlijk tegen je doen? Eend | 23 | 27-11-2003 23:14 | |
De Kantine |
Hebben jullie ook wel eens last van kleine groen/oranje mannetjes? Dminor | 50 | 10-09-2003 20:03 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |