Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat voor gedachtengang heb jij dat je in ene bij dat nummer komt ?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
bij Kookaï hadden ze lange zwarte rokken, en anders hangen ze ook wel es bij Didi ofzo
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik wil die lekker zittende spijkerbroek terug...
afgelopen vakantie zei etienne ineens tegen me: hey, er zit een gat bij je kont.... en ik geloofde t nie en keek niet. eind van de dag bleek t wel zo te zijn ![]() dus als iemand deze broek voor me wil kopen..: ik had m bij arnhem gekocht, ik geloof in de bijenkorf. doe maar maatje 36 of 38... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Graag gedaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is wel ribstof, weet niet of dat een probleem is... meer winter dan zomerkleding... Maar hij is niet heel erg dik ofzo |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
oh joh ik wil nog zoveel hebben, wat ik in de vorige topic had gepost heb ik nog steeds niet dus als reminder voor mezelf post ik dat nu maar eventjes nog een keer..
*leuke gympen [gallaz] 55 euro shirtjes *geel met sterretjes truitje [gsus] *groenblauwe polo [ralphlauren] 27 euro (http://www.polo.com/images/products/...17595_1221.jpg) *rood shirtje [ralphlauren] (http://www.polo.com/images/110_h02_wmn_ms_10.jpg) *zwarte trui met aparte kraag en vhals [cyberdog] 40 pond *felblauw vest met roze dingetjes [cyberdog] *donkerblauw vest met zwarte dingetjes [cyberdog] *zwarte wijde linnen broek [assure] 37 euro *khaki wijde broek [cyberdog] 60 pond na die tijd nog gezien : *zwart-rood gestreept rokje, blue moon 15 euro ofzo *groene ribbroek, blue moon 43 euro ofzo *rode broek, charleston 20 euro *rode ribbroek, ART 42 euro *of nephaar of kleurspoeling iets ofzo maar iig nieuw haar want ik heb er genoeg van nu..
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat wil je bereiken? Vogelvrij | 13 | 16-03-2009 06:45 | |
De Kantine |
De "wat wil je later worden curve" trophus | 54 | 16-07-2007 04:11 | |
De Kantine |
Wat zou je nog niet voor 1 miljoen willen doen? Little Dutchess | 113 | 13-02-2006 22:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat ik je nog geven zou. xineof | 3 | 11-06-2004 19:50 | |
Lifestyle |
wat MOET je nog hebben? Otis | 500 | 01-05-2004 13:21 | |
De Kantine |
Wat wil je eens in je leven nog doen? Tommie/Aligogo | 79 | 30-04-2004 21:27 |