Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Als jij het bij 1 in de maand kan houden, is er niets aan de hand. Als je merkt dat je bijvoorbeeld wel 2 in de maand wilt, moet je gaan oppassen. Zelfdiscipline.
![]() Zoals hierboven al gezegd, er zitten altijd risico's aan. Vooral als je nog maar net begint met blowen. Maar gezond is het niet.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
die laatste was een beetje te grof
yamyam is iemand die was veelst te antidrugs. en trouwens wat is er gevaarlijk aan wiet en hasj. en waaraan is die ene persoon gestorven? ik denk niet aan wiet en hasj want dat kan niet. thc is geen giftige stof alchohol wel maar thc niet
||
Citaat:
Dat is een kwestie van jezelf onder controle hebben.
|
1x in de maand is gezonder dan elke dag 10 sigaretten zoals ik doe!!! dus das echt niet erg ofzo! ik blow misc 1 x in de 2 maanden ofzo voor de leuk en da kan altijd! maar bv een vriend van mij DEED overigens (hijs nu 1 week gestopt) vanaf zn 19e (en is nu 29 dus 10 jaar lang) voor elke dag 10 euro blowen! en ja kijk DAS pas slecht dus 1 in de maand is OKE!!!!
bloowse!!!! dikke kus destina ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() das best veel, maar niet helemaal onmogelijk natuurlijk, maar toch veel :/ [edit] maar wacht even hoor, hoe komt hij aan dat geld? ik bedoel, het lijkt me niet dat je zoiets kunt combineren met een baan, en die dan houden he. of je moet er een soort van wedstrijd van maken. mmm, ik geloof je niet ![]() |
![]() |
|
uhm kisssss jij maakt de conectie van hij blowt en is op iets ergers overgestapt en ik vind dat niet echt kloppen. als je blowt kom je wel in een beetje slechter circuit terecht maar niet in het circuit van cocaine en heroine
||
Citaat:
maar er zijn meer mensen die alleen maar blowen, 1 keer in de maand blowen is echt niet dodelijk en als je duidelijkgenoeg bent tegen jezelf dan kan het best. ![]()
||
Citaat:
![]() Je gaat toch niet beginnen bij harddrugs??? Iedere spuiter is begonnen met een joint, niet iedere blower begint aan spuiten. (of iets anders dat zwaarder is dsan blowen) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is alles wat ik zeg.
|
niet iedereen gat van t een naar t ander..
2 jaar geleden blowde ik voor t eerst. afgelopen zomer had t zn hoogtepunt, en dat was dan 3 keer of 4 keer per week. en nu is t? nou,, laatste keer is anderhalve maand geleden. als je je zelf maar in de hand hebt en niet blowt om het blowen, maar blowt voor de leuk is er nix aan de hand maar als je verder gaat.. ja.. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ok, niet iedereen gaat dood aan drugs. Zelfs in kringen van extreme drugsgebruikers vallen niet iedere dag, week, maand of jaar doden, dus t zal echt wel meevallen met de risicosfaktor.. Trouwens, op de weg gaan liggen is t meest vergelijkbaar met bewust een overdosis nemen..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf nog nooit een jointje gerookt, en zal dat denk ik ook nooit doen, roken vind ik ook heel vies
maar ben het met kisss eens dat het van kwaad tot erger kan gaan en je goed moet weten of je jezelf in de hand kunt houden denk daaaar gewoon heel goed over na!! een keer in de maand kan geen kwaad maar dat kan steeds meer worden Groetjes Viv ![]() |
![]() |
||
Citaat:
laat je is informeren over drugs, en lees meer dan de basics. het is erg voor je dat je iemand verloren hebt aan drugs, maar niet iedere drugs gebruiker is als hem/haar. persoonlijkheid speelt ook een rol.
|
![]() |
Ik ben op de hoogte van drugs
Van de risico's, de gevaren, de kosten, de verslaving, de consequenties ... Ik snap niet hoe er mensen voor drugs kunnen zijn, verschrikkelijk spul! Oké, het ligt aan ieders persoonlijkheid. Maar kijk nou eens naar het berichtje. Zo onzeker, op zoek naar bevestiging. Die is dus echt niet sterk genoeg om nee te zeggen. No way!
||
Citaat:
ga toch wielrennen mens
||
Citaat:
|||
![]() |
Nee, ik heb zelf nooit een joint gerookt. Vaak aangeboden gekregen, maar ik ben tegen drugs.
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Wat zielig. Als je een discussie aangaat, moet je er ook tegen kunnen als je hem verliest.
Feit; In het jaar 2000 vielen er negen doden ten gevolge van drugs (Met drugs als pure doodsoorzaak). Feit; 5 % van het aantal verkeersdoden heeft als oorzaak drugs (Dat zijn er 75!) Feit; 40 geweldsslachtoffers; allen onder invloed van drugs. Voila, dit zijn mijn argumenten, gebaseerd op feiten! Kom maar op ![]()
|
Door sommige wordt daadwerkelijk beweert dat wiet gezond kan zijn, bijvoorbeeld schijnt t de groei van tumoren met enige mate te remmen, en t schijnt goed voor astmapatienten te zijn, omdat t de luchtwegen reinigt ofzo.
Verder heb ik t vermoede dat t geestelijk gezond voor je kan zijn.. vanwege t geestveruimde aspect. Blowers hebben n wat meer relaxte kijk op t leven, over t algemeen, en dit is eerder gezond dan slecht. Al dat kapitalisme en zo komt namelijker eerder van de niet gebruikers ![]()
Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 19:11. |
![]() |
||
Citaat:
maar afin. je pleit er voor om alle drugs te criminalizeren (of ze zo te houden als ze dat al waren), is dit wat je met tegen drugs bedoelt? dan heb ik hier mijn argumenten van pakistan tot de VS krijgt heroine 1100% inflatie mee, door de vele tussenhandelaren en smokkelaars. dit betekend dus duurdere drugs -> gevolgen: -door de hoge prijs is het moeilijk te combineren met een baan, waardoor junks vaak gaan stelen of zwerven. -drugs is de grootste reden dat er een mafia bestaat. als drugs legaal zouden zijn, zullen door de overheid gecontroleerde fabrikante de drugs fabriceren en distributeren. waardoor drugs eveneens veiliger zullen worden kwa gebruik -de reden van de meeste overdosisen is dat je de potentie van bepaalde drugs niet precies kan weten, waardoor je teveel kan nemen. als drugs legaal waren zal dit op de verpakking komen te staan. - de reden dat vele mensen maatschappelijk kappot gaan aan drugs, is dat drugs verkeren in een cimineel circuit, waardoor mensen eerder gestimuleerd worden om ook dit circuit in te duiken. een goed voorbeeld is de jaren 20 in de VS. alcohol was verboden, waardoor er een gigantische georganiseerde misdaad ontstont die rivaliserende bendes uitmoordde, drank smokkelde en dit voor hoge prijzen verkocht, en zich schuldig maakte aan verre weg het meeste geweld van die tijd. het zelfde gebeurt nu met drugs. er worden strengen maatregelen genomen ("war" on drugs). maar hierdoor wordt het alleen interesanter voor grote internationale drugs cartels, omdat zij de drugs voor meer geld kunnen afzetten. het is veel beter de drugs te laten controleren door een overheid
|
![]() |
Ik word gek van die privé-berichtjes
![]() Mensen die de behoefte voelen om de discussie af te maken, kunnen me mailen ... maar ajb geen privé-berichtjes Groetjes kissssssss kissssssss1987@hotmail.com
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Drugs & Alcohol |
Steeds meer blowers in problemen Wammus | 59 | 20-05-2006 10:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Project Sonnettenkrans (Ter gelegenheid van de 100.000ste post). Diary of Dreams | 34 | 20-09-2005 16:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Telief mailt u : one night stands ! Verwijderd | 9 | 11-03-2002 12:32 |