Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn parkieten zijn allemaal begraven in de achtertuin. Mijn goudvisjes ook, ik vind de gedachte ze door de wc te spoelen best zielig. Belanden ze in de septische put, yuk. Vroeger werd ons huis bewoond door mijn grootouders, die jarenlang katten als huisdier hielden. Ze hebben deze katten ook allemaal ergens achterin de tuin begraven. We zouden nogal wat vinden als we onze tuin eens zouden omploegen...
|
![]() |
|
Onze katten zijn bij de dierenarts gebleven en daar gecremeerd...
Cavia's werden begraven bij me tante op dr groote terrijn... MET grafsteen enzow ![]() En naja.. visse gaan naar t riool... Als me beessie nu doodgaat (reptiel) gaat ie waarschijnlijk ook naar de tuin... maar misschien breng ik um ook wel naar de dierenarts...... weenie.. wil dr ook nog niet over na denken.. hij heeft nog meer dan 6 jaar te gaan ![]()
|
Al mijn dieren zijn nog bij de dierenarts doodgegaan dus die heb ik daar allemaal achtergelaten, behalve mijn twee muisjes. De eerste wilde ik in de tuin begraven maar mn moeder had geen (lucifer)doosje waar ie inpastte dus heeft mn moeder hem toch maar in de container gegooid, met een laag kranten erop zodat ik niet iedere keer dat beest zag als ik de container open deed. Voor mijn tweede muisje had mijn moeder een doosje bewaard waar ie inpaste maar ik vond hem pas toen ie al stijf was en toen paste ie weer niet omdat zn staartje helemaal hard was en recht overeind stond dus ook deze is in de groene bak verdwenen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
gepostt op 15-05-2003 ik heb nu precies 2 weken gewacht.. mag ik dan misschien een beetje ongeduldig te worden.. iedereen blijf het maar hebben over een tuin.. ja een vis kan je door de wc spoelen, een hamster ookwel maar wat moet je bijv met een dode hond |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
stel je voor, hoe zou jij het vinden als bleek dat jij later door de wc werd gespoeld\ maar 2 weken blijven 2 weken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vroeg het me gewoon af |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik woon in een stad, niet ergens afgelegen ofzo.. dr loopt altijd wel iemand door het parkje.. oko om 3 uur s nachts ja.. en dan slaap ik |
![]() |
||
Citaat:
Onze beessiesgaan naar me tante.. die heeft een groot erfstuk waar een cavia van ons ligt en ook 2 van hun.. Maar de rest is bij de dierenarts gebleven...
|
toen mijn lieve konijn doodging (khad um al 8 jaar ofzo)was ik egt vreselijk verdrieting ik wou er helemaal niet overna denken waar dattie blijven moest...kheb nog geinformeerd bij de dierenarts maar ik wou tog liever dattie begraven werd..helaas kon het niet bij ons in de tuin..omdat we binnenkort de tuin gaa veranderen en dan komen we hem strax tegen...
mijn vader heeft hem toen begraven in de tuin van zn kantoor... ik ben er niet bij geweest...kga binnenkort maarres kijken bij zn graf.... kmis um... ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Flora & Fauna |
Wat vinden jullie hiervan? Eend | 22 | 06-02-2005 15:39 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Flora & Fauna |
50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood Kupu | 87 | 13-10-2002 08:48 |