Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2003, 07:58
GroteOneindig
GroteOneindig is offline
me hamsters heb ik begraven,
vis door plee
kat opgegeten
Oud 07-04-2003, 08:11
snoopy
snoopy is offline
onze kat heeft een spuitje gehad, bij de dierenarts dus... (duh)
Toen konden we kiezen of we m wilden begraven, individueel cremeren, of met meerdere katten tegelijk cremeren.
We hebben toen voor individueel cremeren gekozen.
Begraven was nog veel duurder (echt belachelijk wat ze er voor vragen om in feite alleen je kat in de fik te steken... ), en we zouden er waarschijnlijk toch nooit meer heengaan, dus...
Oud 07-04-2003, 18:19
kees17
kees17 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 07-04-2003 @ 09:11:
onze kat heeft een spuitje gehad, bij de dierenarts dus... (duh)
Toen konden we kiezen of we m wilden begraven, individueel cremeren, of met meerdere katten tegelijk cremeren.
We hebben toen voor individueel cremeren gekozen.
Begraven was nog veel duurder (echt belachelijk wat ze er voor vragen om in feite alleen je kat in de fik te steken... ), en we zouden er waarschijnlijk toch nooit meer heengaan, dus...
Hebben jullie geen achtertuin?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:03
Gutterflower
Gutterflower is offline
We hebben onze katten begraven in de achtertuin.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:44
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 06-04-2003 @ 15:02:
doe toch eens eventjes normaal joh. Hij is net zn konijntje verloren. Kun je kinderachtig gaan doen, maar huisdieren kunnen soms heel erg belangrijk voor je zijn, net zo belangrijk als mensen.

ik vind het een prachtig konijntje en een plaatsje op het dierenkerkhof heeft het wel verdiend, nietwaar?
Zeikerd ik hou van de natuur. En daarom hou ik me ook aan de wetten van de natuur, het is leven en overleven, eten en gegeten worden!!
Oud 09-04-2003, 18:58
martooh
martooh is offline
wij begraven onze dieren (zelf de wandelende tak) in de tuin vind ik wel zo aardig
xx martooh
Oud 15-04-2003, 08:16
LittleLucille
LittleLucille is offline
begraven natuurlijk..
Oud 16-04-2003, 12:48
Verwijderd
ik eet em op tenzij het een schilpad is: die zijn niet lekker zonder ketchup!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 23:44
PV
PV is offline
bij het vuilnis.. eigenlijk wel zielig, maar ja :/
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 10:00
Verwijderd
En soms doe ik het lichaam in de briefenbbus van de buren... dan hoor je weer hard gegil! hehehehe
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:20
Lois2
Lois2 is offline
Mijn parkieten zijn allemaal begraven in de achtertuin. Mijn goudvisjes ook, ik vind de gedachte ze door de wc te spoelen best zielig. Belanden ze in de septische put, yuk. Vroeger werd ons huis bewoond door mijn grootouders, die jarenlang katten als huisdier hielden. Ze hebben deze katten ook allemaal ergens achterin de tuin begraven. We zouden nogal wat vinden als we onze tuin eens zouden omploegen...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:23
ssjpan
ssjpan is offline
in de container..
Oud 23-04-2003, 20:05
Currahee
Currahee is offline
wij begraven ze altijd in de tuin
Oud 24-04-2003, 00:20
Verwijderd
Opeten.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 12:20
Eva*
Eva* is offline
M'n hamsters heb ik in de tuin begraven.
M'n vissen spoel ik altijd door de wc. Dat klinkt respectloos, maar een vis hoort in het water, niet onder de grond. Dat 't beestje dan tussen de drollen en dergelijke drijft is alleen wel een wat nare bijkomstigheid.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 12:29
Verwijderd
misschien een domme vraag maar waar laten mensen die in een flat zonder tuin wonen hun dode huisdieren. als we er wel even van uit gaan dat de dieren niet via de dierenarts zijn heengegaan
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 13:52
Verwijderd
ddoor de wc spoelen of begraven in de tuin
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 12:36
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Onze katten zijn bij de dierenarts gebleven en daar gecremeerd...

Cavia's werden begraven bij me tante op dr groote terrijn... MET grafsteen enzow

En naja.. visse gaan naar t riool...

Als me beessie nu doodgaat (reptiel) gaat ie waarschijnlijk ook naar de tuin... maar misschien breng ik um ook wel naar de dierenarts...... weenie.. wil dr ook nog niet over na denken.. hij heeft nog meer dan 6 jaar te gaan
Oud 14-05-2003, 14:52
Verwijderd
in de koekepan
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 14:55
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Hamster in de GFT bak.
Oud 14-05-2003, 20:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Al mijn dieren zijn nog bij de dierenarts doodgegaan dus die heb ik daar allemaal achtergelaten, behalve mijn twee muisjes. De eerste wilde ik in de tuin begraven maar mn moeder had geen (lucifer)doosje waar ie inpastte dus heeft mn moeder hem toch maar in de container gegooid, met een laag kranten erop zodat ik niet iedere keer dat beest zag als ik de container open deed. Voor mijn tweede muisje had mijn moeder een doosje bewaard waar ie inpaste maar ik vond hem pas toen ie al stijf was en toen paste ie weer niet omdat zn staartje helemaal hard was en recht overeind stond dus ook deze is in de groene bak verdwenen.
Oud 15-05-2003, 07:28
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 01-05-2003 @ 13:29:
misschien een domme vraag maar waar laten mensen die in een flat zonder tuin wonen hun dode huisdieren. als we er wel even van uit gaan dat de dieren niet via de dierenarts zijn heengegaan
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:00
Verwijderd
dyfje...nie zo ongeduldig he
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:09
Verwijderd
Citaat:
NoMercy285 schreef op 15-05-2003 @ 10:00:
dyfje...nie zo ongeduldig he
gepost op 01-05-2003

gepostt op 15-05-2003

ik heb nu precies 2 weken gewacht.. mag ik dan misschien een beetje ongeduldig te worden.. iedereen blijf het maar hebben over een tuin.. ja een vis kan je door de wc spoelen, een hamster ookwel maar wat moet je bijv met een dode hond
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:11
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 15-05-2003 @ 10:09:
maar wat moet je bijv met een dode hond
uhhh....grotere wc kopen?

enne dr zat wel 2 weken tussen ja, maar slechts een post of 4 dus zo lang is dat op zich nog niet dan
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:14
Verwijderd
Citaat:
NoMercy285 schreef op 15-05-2003 @ 10:11:
uhhh....grotere wc kopen?

enne dr zat wel 2 weken tussen ja, maar slechts een post of 4 dus zo lang is dat op zich nog niet dan
ik wil mijn hond later een goede dood geven

stel je voor, hoe zou jij het vinden als bleek dat jij later door de wc werd gespoeld\

maar 2 weken blijven 2 weken
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:17
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 15-05-2003 @ 10:14:
ik wil mijn hond later een goede dood geven

stel je voor, hoe zou jij het vinden als bleek dat jij later door de wc werd gespoeld
uhm...ik maakte maar een grapje maarja misschien kunnen die mensen hem dan bij goede vrienden begraven ofzo? of ergens waar die hond altijd heel lang bleef hangen ofzo tijdens het uitlaten?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:19
Verwijderd
Citaat:
NoMercy285 schreef op 15-05-2003 @ 10:17:
uhm...ik maakte maar een grapje maarja misschien kunnen die mensen hem dan bij goede vrienden begraven ofzo? of ergens waar die hond altijd heel lang bleef hangen ofzo tijdens het uitlaten?
ja hoor.. ik zie mezelf al een gat graven in het druk bezochte parkje.. en nouwja. ik zou niemand zijn huisdier in mijn tuin laten begraven dus ik weet het niet

ik vroeg het me gewoon af
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:20
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 15-05-2003 @ 10:19:
ja hoor.. ik zie mezelf al een gat graven in het druk bezochte parkje.. en nouwja. ik zou niemand zijn huisdier in mijn tuin laten begraven dus ik weet het niet

ik vroeg het me gewoon af
nou dat gat graven kun je toch ook 's avonds doen? of je laat het door iemand anders doen... en ik zou ook niet iemand anders zijn huisdier in mijn tuin laten begraven nee, maar misschien doen andere mensen dat wel
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:24
Verwijderd
Citaat:
NoMercy285 schreef op 15-05-2003 @ 10:20:
nou dat gat graven kun je toch ook 's avonds doen? of je laat het door iemand anders doen... en ik zou ook niet iemand anders zijn huisdier in mijn tuin laten begraven nee, maar misschien doen andere mensen dat wel
s avonds wandelen dr oko mensen

ik woon in een stad, niet ergens afgelegen ofzo.. dr loopt altijd wel iemand door het parkje.. oko om 3 uur s nachts ja.. en dan slaap ik
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:27
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
je hebt ook speciale dierenbegraafplaatsen, ik denk dat dat de oplossing is voor mensen met een flat
Oud 15-05-2003, 10:55
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Citaat:
******** schreef op 15-05-2003 @ 08:28:
k woon niet in een flat maar heb een balkon en geen tuin..

Onze beessiesgaan naar me tante.. die heeft een groot erfstuk waar een cavia van ons ligt en ook 2 van hun..

Maar de rest is bij de dierenarts gebleven...
Oud 15-05-2003, 11:33
punkyfun
punkyfun is offline
toen mijn lieve konijn doodging (khad um al 8 jaar ofzo)was ik egt vreselijk verdrieting ik wou er helemaal niet overna denken waar dattie blijven moest...kheb nog geinformeerd bij de dierenarts maar ik wou tog liever dattie begraven werd..helaas kon het niet bij ons in de tuin..omdat we binnenkort de tuin gaa veranderen en dan komen we hem strax tegen...
mijn vader heeft hem toen begraven in de tuin van zn kantoor...
ik ben er niet bij geweest...kga binnenkort maarres kijken bij zn graf....

kmis um...
Oud 15-05-2003, 15:13
miro
miro is offline
Wat er nu ondertussen na zoveel jaar al in onze tuin ligt:

4 konijnen
3 schildpadden
2 katten

Vissen door de wc

En onze hond is meegenomen door de dierenarts nadat ie een spuitje had gekregen. ( gecremeerd)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:19
!f@ll3n-flow3r!
!f@ll3n-flow3r! is offline
als mijn huisdier zo overlijden dan begraaf ik hem in de tuin
Reageren

Regels voor berichten