Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben bezig met werk begeliding maar er is op dit moment geen werk wat ik kan bv in een dieren winkel. als ik zou kunnen partime werken dan kan ik ook een hobyy beoefenen. dat is het probleem ook nml het accepteren.
groetejs chretienne het is echt een groot probleem voor mij.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat acceptatie meer dan het halve werk is; het is moeilijk, maar als je het eenmaal geaccepteerd hebt is alles een stuk makkelijker. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan het ook totaal niet...en als ik dan bedenk van: Jaaa, ik ga toch proberen een cursus oid, dan wordt dat gelijk weer afgekraakt, want zeggen ze weer: Weet je wel hoe lang dat duurt? en daar moet je die en die diploma voor hebben ![]() Kwou echt dat ik je raad kon geven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
klinkt heel bekend.. ik zit nu nog niet in jouw situatie maar ik moet wel binnekort met school stoppen om deze reden.. ik zal ook nooit een echte baan kunnen krijgen, verder dan parttime zal ik niet komen mrja ik wens je veel sterkte |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal ook nooit fulltime kunnen werken, een aantal andere dingen zal ik ook nooit kunnen doen. Bij mij heeft het alleen een 'lichamelijke oorzaak'. Ik heb geaccepteerd dat ik nooit fulltime zal kunnen werken, zou het ook niet meer willen, simpel omdat het voor mij niet vol te houden is. Dat ik niet kon/kan sporten vind ik een stuk moeilijker, ik heb geprobeerd om andere hobby's te vinden en gedeeltelijk is dat ook gelukt. Nu ben ik vanavond wezen waterpolo'en om te kijken hoe het ging en ging redelijk, dus ik ga het volgende week weer proberen en hopelijk volgend seizoen weer wedstrijden spelen. Maar goed...wat ik wil zeggen is weer dat acceptatie erg belangrijk is. Ik val in herhaling, sorry. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar genoeg over mij.. cretienne ik zou gewoon proberen het te accepteren, te kijekn wat je wel kan en je daar dan op richten Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 09:17. |
![]() |
|
Verwijderd
|
heey, wat zou ik jou graag willen helpen zeg!! ik heb alleen zo'n idee dat ik dat niet zo goed kan. het klinkt misschien stom, maar als ik jou was, zou ik vrijwilligerswerk gaan doen in bijvoorbeeld het ziekenhuis, bij gehandicapten, of bejaarden. die mensen staan te springen om gezelschap en afleiding.
richt anders een club op, waar mensen met hetzelfde probleem als jij zich kunnen aanmelden. kunnen jullie samen over jullie problemen praten, en kijken of jullie samen een oplossing kunnen vinden. succes! |
![]() |
||
Citaat:
groetejs chretienne help me
|
Verwijderd
|
ik zou je graag willen helpen op elke manier, maar ik weet niet eens wat stps is
![]() ![]() misscihen moet je een hobby zoeken, is al vaker gezegd, maar ik zeg het nog een keer, en het klinkt heel hard en moeilijk, maar probeer het te accepteren dat je nooit fulltime kunt gaan werken.. maar daar moet je het niet bij laten zitten, je moet gewoon doorgaan met leven... wat WooF ook al zei, en meerder ook al, naar ziekenhuizen en gehandicapten enzow.. al ben je er alleen maar om gezellig met ze te praten, een spelletje te doen, tv te kijken ofzo.. door je aanwezigheid kan je al zoveel betekenen voor mensen!!! hééééééél veel succes!!!!! Liefs, Charlotte |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom is het psychische mishandeling? Ik vind het wel een beetje logisch dat als je op jezelf woont je ook zelf dingen moet doen ed. Misschien niet alles, maar toch wel het merendeel van de dingen. Als je dat (nog) niet aankunt moet je kijken of er naar een oplossing gezocht kan worden. Ik weet ook niet hoe ver je van je ouders vandaan woont, wat jullie relatie is, wat zij van jou zouden moeten doen voor jou, wat ze wel doen, wat ze niet doen enz. enz. enz. |
![]() |
||
Citaat:
waarom het psygische mishandeling is dat is moelijk uit te leggen maar het komt er op neer dat ik niet thuis meer kon wonen en dus op mezelf MOEST wonen. ik kan bepaalde dingen niet door mn ziekte doen en daar beginnen ze juist ook om te zeuren ik krijg al hulp er bij en binnen kort misschien nog meer. we zijn bezig met een hobby of werk maar vanwegen de vogelpest kan ik bepaalde dingen niet doen. en bij bejaarden of gehandicapten werken kan niet want dat hebben ze me afgeraden. groetejs chretienne alvast bedankt
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn meerdere mogelijkheden dan thuis wonen. En vanwege de vogelpest kun je toch alleen niet met vogels edwerken? En er zijn meer dingen en ook meer dieren dan vogels. Maar wat wil jij? Je hoeft niet altijd precies alles te doen wat anderen zeggen, anderen hebben het ook niet altijd bij het rechte eind. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #8 Verwijderd | 406 | 07-02-2013 09:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #25 chocomelsletje | 497 | 10-02-2006 21:47 | |
Psychologie |
Angst voor de toekomst -> gaat het ooit weg? Eend | 28 | 30-07-2005 16:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[(vervolg)Verhaal] Terugkomst van zielentocht Vlooienband | 16 | 15-05-2003 14:41 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |