Oud 14-05-2003, 09:11
Verwijderd
Wat vinden jullie mooi bij jongens/meisjes en wat doen jullie zelf aan nagels?

Zelf vind ik lange vierkante nagels bij meisjes wel mooi, maar niet als je zo'n kromming begint te krijgen, puntig of rond gevijld vind ik niks. French manicure vind ik er wel verzorgd uitzien, maar vaak ook erg overdreven.
Bij jongens vind ik nagellak (donkere) erg mooi.

Zelf heb ik altijd nagelgevreten tot voor 2 jaar en sinds had ik redelijke nagels, niet overdreven, beetje normaal, uiteraard vierkant. Gebruik allerlei kleurtjes en vaak om de 2 dagen een nieuw, ben er gek op, maar het interesseert me ook niet als er alleen wat restjes ophangen Tot voor 2 maanden dus, toen had ik een erg stresserende periode en nu is het dus weer zover dat ik ze tot bloedens toe afvreet. de zooi.

En ja ik heb de search gebruikt, maar ik heb geen topic gezien waar men kwijt kon wat men mooi vindt, als ik scheel heb gekeken, jammer dan (dan steek ik de schuld op mijn lenzen die vernieuwd moeten worden omdat mijn ogen alweer verslechterd zijn ).

greetinxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2003, 09:14
Verwijderd
ik vijl ze gewoon tot 1 mm boven het randje zegmaar.
soms glans lak maar verder eigenlijk nooit.
bij jongens gewoon kort en verzorgd.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:15
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
bij meisjes: gewoon kort en practisch of als ze lang zijn iig lekker puntig, bij sommige meisjes staat donkere nagellak wel mooi
licht en subtiel kan ook wel, fel rood e.d. vind ik afschuwlijk
Oud 14-05-2003, 10:17
Verwijderd
mooi is lang en verzorgd (gelakt)

das geil gek!!!

mits niet té lang
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:19
Stevill
Stevill is offline
oeh nagels gevoelig onderwerp.

Het beste woord ervoor: geil
'k heb zelf ook vrij langen nagels en als meiden ze af en toe gebruiken is absoluut niet mis.
Oud 14-05-2003, 10:58
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Ik heb ze t liefst wat langer (kun je zo lekker met je nagels over zijn rug onder t sexe )

En bij manne mja... gewoon kort... maar wel een beetje lang.. maar niet met van die vieze randen dr onder
Oud 14-05-2003, 11:02
No return
No return is offline
ik heb aan mijn rechterhand erg lange nagels maar dat is omdat ik spaanse gitaar speel.
Oud 14-05-2003, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 14-05-2003 @ 10:11:
Zelf vind ik lange vierkante nagels bij meisjes wel mooi
ja is wel geil
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 14:56
on the moon
on the moon is offline
omdat ik gitaar speel, vind ik het lekkerder als ze gewoon kort zijn. maar het is niet altijd even mooi
Oud 14-05-2003, 15:00
sinsere
sinsere is offline
Ik had altijd hele mooie lange nagels, die nooit braken .. maar toen ik gitaar ging spelen, moesten ze eraf. Met die lange nagels was het lastig akkoorden pakken en hoorde je een hoop gekras. Nu hou ik ze gewoon kort. En ach .. het went wel snel.
Oud 14-05-2003, 15:00
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
ik let niet op nagels bij meiden, zolang ze maar niet op "verkeerde" momenten gaan lopen krabben

mijn nagels zijn ongelijk verdeeld en niet allemaal even lang of even mooi gelakt. ik draag meestal nagellak (zwart, paars of bloedrood) en doe die er niet af voor werkgevers tenzij ze mijn nagellak gaan betalen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 15:08
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ben lui. af en toe doe ik ´ns nagellak op, maar vaak zitten er alleen restjes op. mijn nagels groeien echt heel erg snel, maar ze scheuren ook heel snel. als ze echt raar en scheef zijn gescheurd knip en/of vijl ik t wel bij. maar meestal laat ik t gewoon.

bij jongens vind ik zwart wel leuk. of gewoon. als er maar niet allerlei rotzooi onder zit en het maar niet van die superkort afgebeten nageltjes zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:04
SounD
SounD is offline
Ik vind hele korte nagels afschuwelijk.
Ik vind dat ze lang genoeg moeten zijn zodat er een randje wit uitsteekt en niet alleen bovenop vingers een soort dekseltje.
Vieze randjes en scheuren zijn niets.. schoonhouden, bijknippen en vijlen dan maar.

Als ik zelf te kort knip wordt ik helemaal gek van het rotgevoel, is gelukkig al heel lang niet gebeurd.

Nagellak is ok bij iedereen. Naturel en glans vind ik mooi en donkere kleuren.
Bij jongens liefst zwart en donkerblauw ensow.. niet te fel of erg licht.

Afgebladerde lak vind ik niet mooi, dus als ik het zelf heb breng ik het netjes aan en als het beetje lelijk wordt gaat het er weer vanaf. Ik heb 2 keer zwarte streepjes over mijn verder ongelakte nagels gedaan, zag er leuk uit. Was voor uitgaan/feestje ensow.
Oud 14-05-2003, 17:32
heavinly
heavinly is offline
ik mag niet te lange nagels voor mn werk en vind 't ook niet praktisch met gitaar spelen. wel heb ik vaak nagellak op, alleen niet tijdens mn werk want dat mag weer niet.

ik vind 't wel mooi als iemand mooie nagels heeft, bij meisjes lang (maar weer niet té) en bij jongens gewoon kort, verzorgd. nagellak vind ik gewoon leuk
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:45
Verwijderd
lang en zwart.. ik heb nu best kort en zo verzorgend nagelak iets er op...want door die zwarte nagelak gaan mn nagels echt helemaal kapot
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:19
SounD
SounD is offline
Citaat:
Borderline schreef op 14-05-2003 @ 18:45:
lang en zwart.. ik heb nu best kort en zo verzorgend nagelak iets er op...want door die zwarte nagelak gaan mn nagels echt helemaal kapot
Gebruik dan een verzorgende onderlaag of laat de lak er niet zo lang opzitten zodat je nagels niet zo verkleuren.
Oud 14-05-2003, 18:31
Idoless
Idoless is offline
hmm, nagels zijn gemaakt om mee te krabben, niet om mooi te zijn
Oud 14-05-2003, 19:45
Verwijderd
Ik vind die witte vierkante nepnagels echt lelijk..
Of helemaal glimmend, rond, dik en wit, dat is ook niks..

Gewoon normaal, ze mogen wel lang zijn, maar doe er dan een leuk kleurtje op ofzo..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 19:49
Verwijderd
Ik vind... LEKKER BOEIEND
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Idoless schreef op 14-05-2003 @ 19:31:
hmm, nagels zijn gemaakt om mee te krabben, niet om mooi te zijn
dat klopt ook niet helemaal Nagels zijn er om de meest kwetsbare delen van je lichaam te beschermen En misschien vroeger ook ter verdediging ofzo? (Wie weet de correcte wetenschappelijke verklaring hierachter).
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:30
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-05-2003 @ 20:49:
Ik vind... LEKKER BOEIEND
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: